Jump to content

колата ми не пали AUDI B4 1.6i ADA


Recommended Posts

Здравейте!!! :zustimm:

Смених си гумичките на клапаните и от тогава колата ми държеше 100'С. До сега винаги е държала 90'С. Мислех, че трябва да се пипне центровката на запалване, но като врътнах делкото - никаква реакция от страна на мотора. Останах учуден - такова нещо не ми се беше случвало и затова реших да я карам на ЕЛКОН. Изгасих колата и след това не искаше да запали. :zustimm: Проверих всички тоци и видях, че хвърля искра за момент и после изчезва. Имам още едно абсолютно същото Ауди и взех от него бубината и я сложих на другото, нямаше резултат. Замерих палеца с мултицета - пълен капут! Смених капачката с палеца и пак нищо :zustimm: , след което я закарах на ЕЛКОН. Там майсторът ми каза, че от буксата от която влиза в делкото не идва плюс. Дадох ме й директен плюс и тя запали.

Моля, ако някой знае компютър ли пуска плюса или нещо друго го командва или ако на някого му се е случвало да помогне, че се видях в чудо!!!

P.S. Колага е на газ, но гориво пуска и бензин и газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази кола или поточно мотор (1.6 ADA) колкото и да въртиш делкото центровката не се изменя!Има датчик на блока от страната на скоростната кутия,той казва кога да пали.Датчика на хол в делкото и този на блока дават сигнал на ЕКУ-то и то си смята какъв аванс да подадае,един вид синхронизира двата сигнала...или така да го кажа датчика в делкото се явява датчик на разпределителния вал. Дори и при откачена букса на делкото колата пали и много хора гледат така :zustimm:

Най вероятно от невнимание си разбутал нещо и затова се е появил проблема.Огледай хубаво под капака и пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази кола или поточно мотор (1.6 ADA) колкото и да въртиш делкото центровката не се изменя!Има датчик на блока от страната на скоростната кутия,той казва кога да пали.Датчика на хол в делкото и този на блока дават сигнал на ЕКУ-то и то си смята какъв аванс да подадае,един вид синхронизира двата сигнала...или така да го кажа датчика в делкото се явява датчик на разпределителния вал. Дори и при откачена букса на делкото колата пали и много хора гледат така :zustimm:

Най вероятно от невнимание си разбутал нещо и затова се е появил проблема.Огледай хубаво под капака и пиши.

Колега, има ли начин тогава да се променя ъгъла на изпреварване на запалването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!!! :hilezh:

Смених си гумичките на клапаните и от тогава колата ми държеше 100'С. До сега винаги е държала 90'С. Мислех, че трябва да се пипне центровката на запалване, но като врътнах делкото - никаква реакция от страна на мотора. Останах учуден - такова нещо не ми се беше случвало и затова реших да я карам на ЕЛКОН. Изгасих колата и след това не искаше да запали. :zustimm: Проверих всички тоци и видях, че хвърля искра за момент и после изчезва. Имам още едно абсолютно същото Ауди и взех от него бубината и я сложих на другото, нямаше резултат. Замерих палеца с мултицета - пълен капут! Смених капачката с палеца и пак нищо :hilezh: , след което я закарах на ЕЛКОН. Там майсторът ми каза, че от буксата от която влиза в делкото не идва плюс. Дадох ме й директен плюс и тя запали.

Моля, ако някой знае компютър ли пуска плюса или нещо друго го командва или ако на някого му се е случвало да помогне, че се видях в чудо!!!

P.S. Колага е на газ, но гориво пуска и бензин и газ.

Колега, реши ли проблема. Аз имах същия проблем след смяна на гумички. Колята не искаше да запали. изкараха буксата на датчика на хол и запали. Поставят го гасне. И тека карах с откачена букса доста време /авариен режим/. После си го оправих сам о това е дълга история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колега, как оправи проблема с този датчик? Преди месец пратих колата за смяна на съединител и карета. Всичко беше сменено и при пробна обиколка :) на колата дали всичко е ОК, колата изгаснала. Три седмици се мъчиха да я запалят и накрая успяха. Взех си аз колата, като ми казаха: Сменяш датчика в делкото и закачаш буксата и караш. ДА ама НЕ. Поръчах делко втора употреба което замерих и датчика работеше. Сложих го на колата, но разлика нямаше, при махната букса колата пали и върви, при сложена букса НЕПАЛИ. Карах така около 200-250км. и колата започна да гасне. Паля включвам първа, втора и загуба на мощност, изключвам и тя гасне. И на бензин и на метан. Незнам вече къде може да е проблема. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.

п.п. Оттогава не съм я карал. Сърдит съм и. И май ще иде за разфасоване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая оправиха колата. Оказа се неправилно зацепено делко. Днеска ходих да ми синхронизират двата датчика и се оказа, че за да се направи центровка трябва да се закачи колата на комп. и да се укажело на компа на колата, че ще се сентрова. Само тогава можело да се променят градусите, иначе колкото и да се въртяло делкото нямало никаква файда :bia:. Дано съм бил полезен на някой с такъв скапан мотор като моя (АДА), направо в ада ходих заради него. То небеше комутатор, бобина, комп. и накрая прескочил зъб БАСИ ПРОСТОТИЯТА. 100лв. дадох на "майстори" дето ми обесняваха че проблема бил в кабелите. Ако някой шуменец има проблем с тоците нека пише, с удоволствие ще му кажа къде ми оправиха колата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравей, ИвчоКривчо казвай къде са ти оправили проблема, че вече месец се мъча с този проблем. Вечерта спрях колата и нямаше проблеми, на другия ден вече не запали. Започнах от комутатора с бубината, смених ги същата работа. Четох тук във форума, че може да е от датчик на хол и реших да проверя и него, не знам защо реших да опитам с откачен датчик и запали без проблем. Закачам датчика както си работи двигателя и гасне. Взех друго делко с датчик на хол от моргата, смених само датчика, но пак същото махам буксата на датчика-пали, слагам я-гасне. И аз минах през доста майстори ама файда няма. Колата е AUDI-80 B4 1.6i може би е същия мотор като твоя. Не знам дали е АДА (и какво значи).

Редактирано от cakky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...