sashko_malkia Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 Здравейте!!! Смених си гумичките на клапаните и от тогава колата ми държеше 100'С. До сега винаги е държала 90'С. Мислех, че трябва да се пипне центровката на запалване, но като врътнах делкото - никаква реакция от страна на мотора. Останах учуден - такова нещо не ми се беше случвало и затова реших да я карам на ЕЛКОН. Изгасих колата и след това не искаше да запали. Проверих всички тоци и видях, че хвърля искра за момент и после изчезва. Имам още едно абсолютно същото Ауди и взех от него бубината и я сложих на другото, нямаше резултат. Замерих палеца с мултицета - пълен капут! Смених капачката с палеца и пак нищо , след което я закарах на ЕЛКОН. Там майсторът ми каза, че от буксата от която влиза в делкото не идва плюс. Дадох ме й директен плюс и тя запали. Моля, ако някой знае компютър ли пуска плюса или нещо друго го командва или ако на някого му се е случвало да помогне, че се видях в чудо!!! P.S. Колага е на газ, но гориво пуска и бензин и газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 На тази кола или поточно мотор (1.6 ADA) колкото и да въртиш делкото центровката не се изменя!Има датчик на блока от страната на скоростната кутия,той казва кога да пали.Датчика на хол в делкото и този на блока дават сигнал на ЕКУ-то и то си смята какъв аванс да подадае,един вид синхронизира двата сигнала...или така да го кажа датчика в делкото се явява датчик на разпределителния вал. Дори и при откачена букса на делкото колата пали и много хора гледат така Най вероятно от невнимание си разбутал нещо и затова се е появил проблема.Огледай хубаво под капака и пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 На тази кола или поточно мотор (1.6 ADA) колкото и да въртиш делкото центровката не се изменя!Има датчик на блока от страната на скоростната кутия,той казва кога да пали.Датчика на хол в делкото и този на блока дават сигнал на ЕКУ-то и то си смята какъв аванс да подадае,един вид синхронизира двата сигнала...или така да го кажа датчика в делкото се явява датчик на разпределителния вал. Дори и при откачена букса на делкото колата пали и много хора гледат така Най вероятно от невнимание си разбутал нещо и затова се е появил проблема.Огледай хубаво под капака и пиши. Колега, има ли начин тогава да се променя ъгъла на изпреварване на запалването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Публикувано 29 Август 2011 Доклад Share Публикувано 29 Август 2011 Здравейте!!! Смених си гумичките на клапаните и от тогава колата ми държеше 100'С. До сега винаги е държала 90'С. Мислех, че трябва да се пипне центровката на запалване, но като врътнах делкото - никаква реакция от страна на мотора. Останах учуден - такова нещо не ми се беше случвало и затова реших да я карам на ЕЛКОН. Изгасих колата и след това не искаше да запали. Проверих всички тоци и видях, че хвърля искра за момент и после изчезва. Имам още едно абсолютно същото Ауди и взех от него бубината и я сложих на другото, нямаше резултат. Замерих палеца с мултицета - пълен капут! Смених капачката с палеца и пак нищо , след което я закарах на ЕЛКОН. Там майсторът ми каза, че от буксата от която влиза в делкото не идва плюс. Дадох ме й директен плюс и тя запали. Моля, ако някой знае компютър ли пуска плюса или нещо друго го командва или ако на някого му се е случвало да помогне, че се видях в чудо!!! P.S. Колага е на газ, но гориво пуска и бензин и газ.Колега, реши ли проблема. Аз имах същия проблем след смяна на гумички. Колята не искаше да запали. изкараха буксата на датчика на хол и запали. Поставят го гасне. И тека карах с откачена букса доста време /авариен режим/. После си го оправих сам о това е дълга история. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4okriv4o Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 Колега, как оправи проблема с този датчик? Преди месец пратих колата за смяна на съединител и карета. Всичко беше сменено и при пробна обиколка на колата дали всичко е ОК, колата изгаснала. Три седмици се мъчиха да я запалят и накрая успяха. Взех си аз колата, като ми казаха: Сменяш датчика в делкото и закачаш буксата и караш. ДА ама НЕ. Поръчах делко втора употреба което замерих и датчика работеше. Сложих го на колата, но разлика нямаше, при махната букса колата пали и върви, при сложена букса НЕПАЛИ. Карах така около 200-250км. и колата започна да гасне. Паля включвам първа, втора и загуба на мощност, изключвам и тя гасне. И на бензин и на метан. Незнам вече къде може да е проблема. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.п.п. Оттогава не съм я карал. Сърдит съм и. И май ще иде за разфасоване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4okriv4o Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Най накрая оправиха колата. Оказа се неправилно зацепено делко. Днеска ходих да ми синхронизират двата датчика и се оказа, че за да се направи центровка трябва да се закачи колата на комп. и да се укажело на компа на колата, че ще се сентрова. Само тогава можело да се променят градусите, иначе колкото и да се въртяло делкото нямало никаква файда . Дано съм бил полезен на някой с такъв скапан мотор като моя (АДА), направо в ада ходих заради него. То небеше комутатор, бобина, комп. и накрая прескочил зъб БАСИ ПРОСТОТИЯТА. 100лв. дадох на "майстори" дето ми обесняваха че проблема бил в кабелите. Ако някой шуменец има проблем с тоците нека пише, с удоволствие ще му кажа къде ми оправиха колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cakky Публикувано 9 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2013 (Редактирано) Здравей, ИвчоКривчо казвай къде са ти оправили проблема, че вече месец се мъча с този проблем. Вечерта спрях колата и нямаше проблеми, на другия ден вече не запали. Започнах от комутатора с бубината, смених ги същата работа. Четох тук във форума, че може да е от датчик на хол и реших да проверя и него, не знам защо реших да опитам с откачен датчик и запали без проблем. Закачам датчика както си работи двигателя и гасне. Взех друго делко с датчик на хол от моргата, смених само датчика, но пак същото махам буксата на датчика-пали, слагам я-гасне. И аз минах през доста майстори ама файда няма. Колата е AUDI-80 B4 1.6i може би е същия мотор като твоя. Не знам дали е АДА (и какво значи). Редактирано 9 Януари 2013 от cakky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cakky Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Точно там се оказа проблема прескочил зъб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts