Jump to content

Регулатора за степените на парното


Recommended Posts

Спрети да търсите бре - изрязва се резистора и се запоява жица на негово място , това го знам от личен опит.

Запоява се друг път!! Захваща се с механична връзка, т.с крачетата се стягат с половинка от устер клема. Ако е запоено при високота температура калая се стопява. Гледах как ремонтираха моята каскада. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прерових половината морги, но никъде не го намерих, ако някой знае нещо по въпроса да сподели. Ще черпя.  :blink:

По грешка отговорих на друг колега. Аз го оправих моят проблем почти без пари! Но от тази одисея ми остана една нова каскада. А иначе си купуваш от магазина един термо предпазител/мисля че така се казваше/, струва стотинки,режеш крачетата на стария и стягаш новия предпазител с половинки от устер клема и готово. В никакъв случай не ги запоявай. Ако не разбираш нещо обади се на тел 0887 960 231. Успех!! Ще черпиш после. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запоява се друг път!! Захваща се с механична връзка, т.с крачетата се стягат с половинка от устер клема. Ако е запоено при високота температура калая се стопява. Гледах как ремонтираха моята каскада. :blink:

Предполагам че отговора е бил за мен, колега, приемам това което каза, обаче ако температурата там е толкова висока че да разтопи калая значи работите нещо не са наред, лично аз на брат ми на колата го запоих и ако пак му изчезнат степените ще го направя с механична връзка обаче се съмнявам, защото си мисля че ако се стигне дотам то и термозащитата пак ще сработи.

Но не мога да разбера колегата дето запоява жица на мястото на избилия резистор какво постига с това все едно е на 4-та степен. Или може би аз греша защото не съм се задълбочавал на какъв принцип са тези резистори може да са на принципа на свързването на съпротивленията паралелно или последователно, при сешуарите например се използва това нещо за1-ва и 2-ра степен. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моята 80-ка и го смених с друг, купен 2-ра употреда от Симеон. Някъде 10лв. ми поискаха тогава. Не зная, как е при 90-ките, ама предполагам, че едва ли е такава разлика, та смяната е относително лесна, разглобяваш жабката и блока е над нея. Мисля беше една кутийка с две рапидки. Има си букса, така че махаш буксата, сваляш изгорелият блок, слагаш новият, включваш буксата и по обратният ред, връщаш жабката на място. Работа, при наличие на инструменти, за около 30 мин. без да бързаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че отговора е бил за мен, колега, приемам това което каза, обаче ако температурата там е толкова висока че да разтопи калая значи работите нещо не са наред, лично аз на брат ми на колата го запоих и ако пак му изчезнат степените ще го направя с механична връзка обаче се съмнявам, защото си мисля че ако се стигне дотам то и термозащитата пак ще сработи.

Но не мога да разбера колегата дето запоява жица на мястото на избилия резистор какво постига с това все едно е на 4-та степен. Или може би аз греша защото не съм се задълбочавал на какъв принцип са тези резистори може да са на принципа на свързването на съпротивленията паралелно или последователно, при сешуарите например се използва това нещо за1-ва и 2-ра степен. :)

Моята каскада я ремонтира човек който си вади хляба с такива ремонти, и той ми каза че не се запоява защото мога да предизвикам пожар в колата. А нямам основание да не му вярвам. Рисковано е приятелю, по дебре да не рискуваш. :) А за този колега дето запоява жица, умът ми не го побира, по добре ако нямам възможност да го оправя, няма да карам колата, от колкото да импровизирам с рисковани операций. Но това си е негов проблем. Успех!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз навремето го бях запоил да се таковам в кратуната, известен период работеше и по едно време пак само 4-та степен. Та бях и писал по тая тема нейде отдавна че си требва клема. Температурата на топене на тинола е по-ниска от тия 180-190 градуса на термопредпазителя.( дето му викате избил резистор????)

Между другото тоя предпазител при мен горя след много продължителна работа на вентилатора на 1-2 степен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...