spedera Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Много странно нещо е комбинацията между електронна газ,6 степеннен типтроник,натоварена кола -кикдаун и 1 сек сваляме предавки около 2 или 3 след още толкова се тръгва да се ускорява и се оказва че сме изпуснали момента и колата отсреща е близо. на С -режима по се понася.Мислих за чип,запознати коментираха че уш го немалотози момент,други твътдяха че този ефект е по добре за скоростите.Няква дилема ми се върти ако някои е запознат с явлението и как да се справя с него да напише некои ред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Не ти е проблем типтроника, а слабия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Добре познатият лаг.Аз го избягвам, като подавам малко газ половин/една секунда по-рано и когато настъпи момента ръчно от волана свалям една предавка.Много колеги споделят, че ремапа ги отърва от тази сложна процедура! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spedera Публикувано 6 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 (Редактирано) абе не мисля че моторите са слаби V10 5000 vw phaeton и vw touareg без чипове са и двата но можеби при touarega по малко бави една идея можеби е по лек,phaetona e дълга база.Доколко е безопасен обаче е ремапа с тези въртящи моменти съотнесено с типтроника,или е по добре да да се премиря с този лаг, Редактирано 6 Септември 2011 от spedera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Моята бих е дигнал с 50Nм и 10/20 магарета.Това според мен е безопасно за 3.0ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Какъв е смисъла от кикдаун при наличие на мощност и въртящ момент?С ръчни скорости с газ "до дупка" ли се изпреварва?Аз или използвам С режима, които държи една предавка повече и при настъпване на момента на изпреварване съм винаги в обороти с достатъчно мощностили в ръчен режим си заключвам някоя предавка над 2500-3000 оборота. После само с чукване на газта колата се ускорява без използване на кикдаун. Имам и достатъчно оборотомер до близо 7000 оборота и няма изпреварване или ситуация (освен гонка), която да налага смяна на предавка докато трае ситуацията.Лаг е времето за превключване, а описаното забавяне в случая не е лаг. Просто типтроника не може да вземе веднага правилното решение. Това е напълно нормално и не се решава с никакъв чип. Ако караме колата с икономичната програма как може един компютър да прозре какво ще искаме да направим в следващия момент? Затова си има режим С и ръчен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts