Jump to content

spedera

Members
  • Мнения

    173
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно spedera

  • Рожден ден 12.12.1981

Друго

  • Kaра
    по-скоро вози на Ц4

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

3583 профилни разглеждания

spedera's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. проблема е че частите за тази кола са малко кът и обикновено ги чакам 5 дена а колата е разглобена и се в процеса на работа се оказва нещо допълнително за смяна и искаш не искаш я оставяш.Миналата година имах подобна случка в Хеед (беше забърсана задна броня,може би защото колата е дълга база и си е доста голяма и докат свирне парктроника вече е късно ако си с по голяма скорост,Киро и Ицо първоначално казаха че колата си е дошла така ,но слава богу имат камери на които се видя че не е точно така понеже вината явно беше тяхна казаха че си поемат ремонта,естествено не се съгласих на всеки се случва оправихме нещата по каско .Не е въпроса за пари ,проблема е че няма адекватна реакция от сервизи които се вземат на сериозно а всъщност са група квартални рзглобявачи на жигули,които евентуално може и да сглобяват въпреки хартисалите 2 шепи части ,ма кво ти пука то и без тях може па и колата олеква(тунинг) Както и да е ,броните вече се боядисват, тези от сервиза гледаха се едно са наказани от госпожата в детската градина повече нито една моя кола няма да влезе при тях!
  2. Автофар в люлин е сервиза ,който по никакъв повод не трябва да посетите!!! Оставих колата за ремонт на дребни неща и диагностика а си я взех с ужулена задна броня,зеещи кори и доста липсващи части които около 1 седмица след това излизаха и ходих да си ги вземам,а за капак се оказа че са ми спукали и предната броня,освен че са я монтирали накриво.Най- лошото е че са гъзари и че видиш ли те нема ли вина за нищо.Имам чувството че по тези сервизи са почнали да работят от малоумник нагоре.Чудех се дали да не им заведа един иск за нанесените щети,на тези селяци бронята нова е 4000 лв и да ги видим тези тарикатчета,но адвоката ми каза че доста вероятно да не успеем,та сам в процес на размисли. Просто съвет заобикаляите го този сервиз
  3. Само да попитам колко са двата диска 365 мм от фаетона
  4. Здрасти,трябват ми предни дискове и накладки давам рамата WVWZZZ3DZ48010935 ако може цена ,марка и за колко време става доставката Мерси предварително!!!
  5. резултат:софта е последната версия,лок ъпа се заключвал нормално пробвано в движение,диагностиката не открива налични проблеми както на място така и в движение!!Според порше всичко е ок, трябва да се провери само нивото на маслото но трябвало да е студена колата между 30-60 градуса май.Та за сега сме в процес на изчакване. Само да вметна че ако се окаже че не са ви сипали оригиналното масло коет е за вашата кола,ще останете много очаровани от протокола за решаване на проблема-сваляне на кутия около 300 лв.сваляне на двигател около 1500-2000 и смяна на цялото масло,така че внимаваите какво сипвате че си е... мамата на колегите които взеха отношение!
  6. Чудя се дали не е нормално това т.нар lock up (на 4 та без газ или с много малко и при натиск се усеща едно се едно приплъзване странното е че си остава на същата предавка,не го прави често примерно един два пъти на ден).Това се наблюдаваше май и преди смяната на маслото но след смяната стана по отчетливо.Та от толкова четене изникнаха два въпроса. 1.Дали това не е симптом на заминаващ си хидротрансформатор или някакви електро хидравлични клапани 2.Говорих с човека който е сменял маслото на автомата,според него са сложили последния софт каквото и да значи това отнемало 2-3 мин. според него Колата е не дава грешка на Ваг. Моля за съвет че много филми минават с това четене
  7. Значи не и е сменян софта,четох доста по форумите и се оказва че имало някакав соленоид които не работел екзактно при загряването на маслото и този проблем можел да се отстрани чрез нова версия на софта,които се предлага от официалния дилър на марката.
  8. Ми знам ли.Правили са неква адаптация но не съм сигурен в подробносите!Интересното е че при това ритване не сменя надолу предавка а се едно полупредавка и го прави еднократно за деня ,незнам до колко е проблем.А по ми е интересно защо го прави еднократно!
  9. С колегите забелязахме много странен проблем колата е на 115 000 км ,маслото е сменяно преди около 5-6 000 км.Та проблема е че след известно спокоино каране,и се налага да се натисне повече гаста и се усеща един тласък еднократно,и то предимно като колата е не напълно загряла.След този т.нар тласък нищо повече не говори за проблем,сваля си нормално предавки се едно нищо.Та питането ми е дали е възможно да смения типа на адаптация(от економичен-спорт) според други маслото не е загряло в скоростната кутия,според други трябва да се смени софта и да се направят нови адаптации.
  10. spedera

    проблем автоматик

    а от скоро ли го има този проблем ,като позагрее колата изчезва ли ?От студа се качва вискозитета на маслото и типтрониците стават по "ритащи".Но както казва колегата закачете я в двигение ще си покаже!
  11. абе не мисля че моторите са слаби V10 5000 vw phaeton и vw touareg без чипове са и двата но можеби при touarega по малко бави една идея можеби е по лек,phaetona e дълга база. Доколко е безопасен обаче е ремапа с тези въртящи моменти съотнесено с типтроника,или е по добре да да се премиря с този лаг,
  12. Много странно нещо е комбинацията между електронна газ,6 степеннен типтроник,натоварена кола -кикдаун и 1 сек сваляме предавки около 2 или 3 след още толкова се тръгва да се ускорява и се оказва че сме изпуснали момента и колата отсреща е близо. на С -режима по се понася.Мислих за чип,запознати коментираха че уш го немало този момент,други твътдяха че този ефект е по добре за скоростите.Няква дилема ми се върти ако някои е запознат с явлението и как да се справя с него да напише некои ред
  13. а лагер на компресора на климатика ???Просто една насока
×
×
  • Create New...