ivo3591 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 здравейте,имам голям проблем с ауди а4 2,5 тди 1998 година.та проблема е следния,когато колата не е карана повече от 2 часа демек студена автоматика влиза в авариен режим на работа и до там,след няколко пати гасене и палене и минаване на 200 300 метра в авариен режим колата се оправя,и няма проблем с сменянето на предавките.закачихме я на комп.и показа грешка-отворена схема на 3 цилиндър,и ми казаха 4е проблема е от ГНП-то а не от скоростите!попитах на няколко места и отговора беше същия,че е напълно възможно.моля помогнете ако някои е имал същия проблем.Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Колега ми като са го прочели не може ли да се оправи грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 7 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Колега ми като са го прочели не може ли да се оправи грешката.изчистиха я и след като истина колата пак се появява.казаха 4е трябвало ремонт на гнп-то което излизало към 700 лв и само в Пловдив ги правели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) Ами аз имам един приятел който работи при един дизелджия в едно село до Ловеч да не отнеса някоя критика но той може би е най добрия в областа даже съм му поръчал да пита по твоя въпрос утре живо здраво ще му звънна да го попитам.Понеже аз исках такъв мотор дори още съм навит той ми казваше за някъкъв клапан ли беше не си спомням в самата помпа който се предавал и струвал към 600 лева така мисля но не съм много сигурен беше преди 2 години.От каде си? Редактирано 7 Септември 2011 от nikolai ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 7 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 dupnica Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Еха по Софето няма ли някой дет разбира или от форума грабвай една помпа ами тя не се знае коло е читава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 7 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 проблема е ,4е не съм сигурен,че е от помпата.а и втората ръка не се знае колко са читави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) Така е,но щом грешката е в ГНП-то то е нормално да работи в Авариен режим за да неможеш да прецакаш мотора.Имам приятел със ML320 онзи ден отива за риба как го е карал кво е правил неква възглавница въздушна се прецаква и повече от мисля 10 километра ли каза не развива некви такива така че и при тебе е така Мотора с Автомата са едно но трябва да се открие кое е.Утре ако разбера нещо ще ти драсна. Редактирано 7 Септември 2011 от nikolai ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Май е от ГНП-то прочети това.http://www..org.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=1113 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 7 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 не ми го отваря,дава ми грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) http://www..org.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=1113ееее каде да ти го пратя и аз не го отварям от форума Редактирано 7 Септември 2011 от nikolai ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 7 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 как точно е адреса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) темата е в сайта на Аудиемоушън и е от Ana Panayotova не ми позволява да напиша сайта драсни в гоогъл проблем с типтроника и гледай каде ще излезе аудиемоушън.орг Редактирано 7 Септември 2011 от nikolai ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 7 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 тук проблема е др.колега.поне аз не видях да пише за ГНП Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Ето:от RSQ » 07 Мар 2007, 12:05 Проблемът е отстранен, както ми написа дамата. Всъщност горивната помпа е дала фира и компютърът автоматично задава авариен режим на скоростната кутия. Въпросният автоцентър "Автоматик" работи с Bosch сервиза в Бургас на партньорски начала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Добре, а нивото на маслото в кутията гледал ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Добре, а нивото на маслото в кутията гледал ли си?Не,но ако няма масло защо като мина 100 200 метра се оправя и излиза от аварийния режим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Загрява и се разширява и така вече има що годе достатъчно за нормална работа. По принцип при проблем с автоматика се проверява първо маслото, не е сложно, но трябва квалифициран човек все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 може би си прав,но всички който питах казаха че било от ГНП-то,но все пак ще пробвам и това,благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Не казвам че не е, просто изказах предположение различно от това което имаш. Проверката няма да ти струва много, а ако няма масло и я караш няма да е хич евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 вече не знам какво да мисля,отчаях се с тая кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Преди да я купиш не чете ли тук за душегуба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo3591 Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 не и това ми беше ГРЕШКАТА!Най странното е 4е зацепили няма проблем с автоматика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Иди виж нивото на маслото в сервиз за автоматици и тогава предприемай други действия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Мисля 4е проблема може да е от авансатора на помпата,но зака4и колата на ваг ком и виж то4но каква е грешката по код Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване