Jump to content

Проблем с чистачки


MAPTO7007

Recommended Posts

Здравейте ...

Наскоро имах проблем с алтернатора (генератора) и карах така 2-3 дена след което придвижих колата към майстора но 5 мин преди пристигането акумулатора умря тотално светнаха всички лампи по таблото ...

Без да искам щракнах чистачките на 1-ва степен имаше ток колкото да се придвижат до средата на прозореца ... така и ги оставих за 2-3 дена колкото да отремонтирам алтернатора ...

Когато обаче сложих алтернатора и зареждането се оправи ... акумулатора вече беше зареден реших да щракна да се върнат чистачките ... а те едва помръдваха сякаш няма ток сякаш лепнат към прозореца и трудно се движат ... впоследствие престанаха и да се движат а на моменти леко да подмръдват само без значение степента на която са пуснати без значение нищо.

Откъде може да идва проблема за това за мен необяснимо явление???

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една темичка,на колега с проблем сходен на твоя.Има и един линк към колегите от VW Клуб-а,в който има и снимков материал-разгледай го,вярвам че ще ти е от полза :birthday:

ТЕМИЧКА

Редактирано от plamen.b
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и по токовете да е проблема иначе знам ли ... преди случката с алтернатора нямаше проблем работеха перфектно на 1-2 степен ...

за 3-дена да са клеясали или нещо по механизма хъм странно ми се струва.

Мерси за мнението все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята АФН фейс при другите релета зад волана има две по-широки едно над друго долното е за чистачките.Не можеш да го сбъркаш като две релета в обща кутия е голямо-хоризонтално черно и над бушоните пак може да се извади.Бях решил да слагам програмируемите от голф ама те малки и се отказах,не съм запомнил номера нa релето.А и в страни от темата ама търсих онзи ден и само в руски форум го имаше: някой ако търси аналога на прословутото реле 109 за подгрева и т.н. в А4 фейс АФН е реле 209 при компютъра отпред и няма какво да му се запоява кадърно е направено.

Редактирано от САЙМЪН
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ разбрах много добре но тези дни ще отворя да погледна щото карам без чистачки а идват дъждовни месеци.

Възможно ли е да е залепило нещо от ниска консумация на ток?

А за подгрев на какво? (на пръскалките или?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за подрева ако си бензин не го чети.Релето за чистачките сега го гледах е 361 черно.Отвори го за всеки случай да не е залепнало вътре нещо,но си огледай профилактично механизмите на чистачките отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз имах същия проблем с чистачките - изведнъж почнаха едва-едва да се движат! :hilezh: След като се уверих, че не е изгорял бушон/реле се оказа, че механизма е спекъл отвсякаде - свалихме го, изчистихме го хубаво и гресирахме където имаше нужда - сега работят безпроблемно! :hilezh:

Погледни го това възможно най-скоро, иначе ако ги мъчиш да ги пускаш може да изгори моторчето!

Дано и при теб това да е проблема !!!

Редактирано от Jesus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.

Както съм опоменал преди проблема с Алтернатора и пада на акумулатора чистачките работеха супер леко и безпроблемно.

2 до 3 дни да е седяла пред майстора след което започнаха да бавят впоследствие дори и да не помръдват което ме навежда на мисълта че неможе за 2-3 дена да спече механизма от неизползване .... не е имало дъжд не е имало толко горещо слънце и така.

Интересното е както казах докато я карах към майстора и акумулатора сдаде багажа на макс светнаха всички лампи АБС и т.н и без да искам ги щракнах на 1-ва степен имаше ток колкото да стигнат до средата на прозореца и там спряха ... като върнах алтернатора и акумулатора заредени проблема се появи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто брат, веригата е акумулатор -бушон - лост на превключватлите - реле - моторче на чистачките - рамена - прозорец :blink: Провери тази верига и ще стигнеш до проблемното място. Може да е от контактите на лостчето кой знае...Свалянето на рамената не е кой знае колко трудно, смажи ги и подай в краен случай за кратко 12 волта директно на моторчето ако върти значи остава във веригата до него да търсиш проблема. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето е номер 377

Проблема е решен едното рамо беше спекло ... необяснимо как за 3-дена престой така е станало но факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...