Anton Dinev Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 колеги, да ви кажа как си реших проблема с непаленето на загрял мотор след като е престояла малко време.Взех на старо комплект 4бр. бенз. дюзи с рейката и вакум регулатора и сега вече пали нормално. Не мога да кажа със сигурност от дюзи или регулатор е,но при положение, че проблема се появи след свалянето на дюзите и почистването им на ултразвук си мисля, че най-вероятно е от тях.Така, че моят майстор който ми беше казал че е от почистването на ултразвук най- вероятно е прав! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav4o Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Kolegi poredniat sam i az sas sahtiat problem nadiavam se niakoi ve4e da go razreshi.Veche i po niakoi pat kato ne iska da zapali moeto audi mu podavam gaz i malko po lesno zapalvam,kato po niakoi pat mi garmi vav filtara, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 30 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 аз колега проблема си го реших. вече втори месец грижи с паленето нямам.не знам точно какви са проблемите при теб, но ако са същите като моите - за мен са дюзи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 здравйте съжалявам че връщам темата но искам и аз да споделя проблема си и ако някой може да ми отговори ще съм благодарен. проблема е следния моята не пали на студен двигател а не на топъл просто паленето става от третото завъртане а първите пъти препалва и угася.сменях помпата,чистих дюзите и адаптация на дросела правих и пак така.дори след запалването до пълно загряване не върви добре.всмисъл след подаване на газ например да потегля или след смяна на предавките се получава едно забиване и след това ускорява както трябва.междодругото това забиване го прави и на загрял мотор но много по слабо се усеща.а като обърне на газ става пушка все едно друга кола карам.ако някой има отговор ще е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Грешки от ВАГ-ком някакви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 11 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 Грешки от ВАГ-ком някакви?ами няма грешки.вече ме съмнява новата помпа ама надали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slaviganev63 Публикувано 30 Август 2021 Доклад Share Публикувано 30 Август 2021 На 11.01.2012 г. at 20:19, teodor_83 написа: ами няма грешки.вече ме съмнява новата помпа ама надали. На 10.01.2012 г. at 15:05, teodor_83 написа: здравйте съжалявам че връщам темата но искам и аз да споделя проблема си и ако някой може да ми отговори ще съм благодарен. проблема е следния моята не пали на студен двигател а не на топъл просто паленето става от третото завъртане а първите пъти препалва и угася.сменях помпата,чистих дюзите и адаптация на дросела правих и пак така.дори след запалването до пълно загряване не върви добре.всмисъл след подаване на газ например да потегля или след смяна на предавките се получава едно забиване и след това ускорява както трябва.междодругото това забиване го прави и на загрял мотор но много по слабо се усеща.а като обърне на газ става пушка все едно друга кола карам.ако някой има отговор ще е от полза. Колегаteodor_83 имам същия проблем ако погледнеш темата пиши дали си реши проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 5 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2021 Не така я продадох Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slaviganev63 Публикувано 5 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2021 (Редактирано) Преди 19 часа, teodor_83 написа: Благодаря все пак,търся решение Редактирано 6 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2021 Прайш Основен Ремонт на Двигателя, сменяш с нови ВСИЧКИ командни, изпълнителни, сензорни и сателитни електроники/възли/датчици&Sie, преглеждаш вся и всьо кабель и буксичка/ки, палиш, О Чудо, Чакмак! И си ти. Караш и пейш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slaviganev63 Публикувано 6 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2021 (Редактирано) Да абсолютно си прав Редактирано 7 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване