Jump to content

ауди 80 В3 гасне в завой


auditos

Recommended Posts

Здравейте

Значи проблема е следния : Да речем че спускам по някакво надолнище ,изключил съм от скорост и спускам със скорост около 10 - 20 км (обортомера ми показва 1000 оборота) налага ми се да направя десен завой,почвам да въртя волана ,влизам в завоя и колата гасне.Значи това го прави на газ на бензин също се получава но оборотите падат с 200 - 300 но не гасне колата.

за тампона на карбуратора съм сигурен 4е не е защото е здрав,чудя се от какво друго може да е ?!?!?!? Още по интересното е че го прави само на десен завой ... на ляв няма никакви проблеми.

колата е 1.8 90 к.с чист карбуратор газ,бензин

преди не ми правеше впечатление толкова, но питам защото за 3 дена на два пъти ми се случва да я изпусна да угасне и за малко да се ударя,защото като угасне изведнъж и изчезва хидравликата и изпускам волана , защото се завърта рязко при движение, и се получават кофти ситуации които не са много приятни..

Какъв е и как мога да оправя проблема колеги ... Благодаря

:zustimm::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как мога да оправя проблема ?как се сменя тази мембрана на сервото и колко струва ?

Редактирано от auditos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в сервиз, за да се уверят, че е от нея.

Сменя се цялото серво. Възможно е просто да са ти по- ниски оборотите на празен ход и затова да гасне- сервото взема вакум от 4- ти цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днеска пробвах и без спирачка в завоя.

пак гасне

значи при рязко вземане на десен завой без спирачка колата гасне,значи не е от сервото а от нещо друго така ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи почваш да следиш от волана- на позната гаснеше при пускане на мигач- оказа се проблем с клеморед.

Оглеждаш отпред при завиване да не опира някъде- трябва да има механична причина, щом зависи дали завиаш рязко или плавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е плавно само падат оборотите в много редки случаи гасне

възможно ли е да е от изпарителя на газовата уредба,примерно къде и под какъв наклон е сложен ? имали някакво значение това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разправят, че имало значение как е поставен изпарителя. Правилно било да е напречно на посоката на движение. Карал съм коли с изпарител монтиран напречно и надлъжно - ами разлика няма. Твоят проблем, обаче не е в изпарителя според мен - нали казваш, че оборотите падат и когато си на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз незнам колега. Ако въртиш волана на място има ли проблем? Възможно ли е някой вакуумен маркуч да се "отваря" и да дърпа допълнително въздух? Под "отваря" имам предвид да е сцепен или не добре стегнат и от инерционните сили или местенето на мотора спрямо купето да се появява проблема. Виж дали нямаш някой оголен кабел или хлабава букса около делкото и бобината.

П.П. Провери и маркучите, които захранват мотора с газ.

Редактирано от nedelcho_iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tи тоз карбуратор кога за последно си го ревизирал ... Че да гасне на завой, не му достига бензин ! Ако цоца въздух ще качи за кратко оборотите, после надолу, после пак нагоре !

Мирише ми на поплавък и разните иглички около него !

Аааа, и още един въпрос - въздуховода за към въздушният филтър как е вързан !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам имам подобен проблем, дано колегата не се сърди, че ползвам темата. Моята карбураторна колиба, като съм изключил от скорост примерно и ми се налага да спра малко по рязко, колата гасне. Не съм пробвал във завой, но не съм забелязал да ми гасне на завой а на право. Примерно съм се позасилил, с 60 изключа на свободна и натисна малко повече педала на спирачката, и падат оборотите и гасне.

Редактирано от iordan0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

засмуква въздух от някъде. при десен завой се променя въздушния поток и засмуква повече. провери си тръбите за въздуха, премести ги на някъде ( към калника например )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tи тоз карбуратор кога за последно си го ревизирал ... Че да гасне на завой, не му достига бензин ! Ако цоца въздух ще качи за кратко оборотите, после надолу, после пак нагоре !

Мирише ми на поплавък и разните иглички около него !

Аааа, и още един въпрос - въздуховода за към въздушният филтър как е вързан !

Ревизиран е преди около година ,но колата не е карана на бензин само когато свърши газта.Говорим за газ не за бензин,на газ гасне.

по модел въздуховода влиза в десния преден вар на автомобилА и моя там си седи ако за него имаш впредвид.

ще снимам двигателя и ще кача снимки

Редактирано от auditos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз незнам колега. Ако въртиш волана на място има ли проблем? Възможно ли е някой вакуумен маркуч да се "отваря" и да дърпа допълнително въздух? Под "отваря" имам предвид да е сцепен или не добре стегнат и от инерционните сили или местенето на мотора спрямо купето да се появява проблема. Виж дали нямаш някой оголен кабел или хлабава букса около делкото и бобината.

П.П. Провери и маркучите, които захранват мотора с газ.

на масто като го въртя и наляво и на дясно падат оборотите с около 200-300 но не стига криточното състояние да гасне..

на външен вид всичко е ок

ето снимки на двг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало това нещо и то със мех.инжекция РМ(карах на Газ). :zustimm:

Редактирано от Пламен Янев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите ви са от изпаритела, гасне от инерционните сили(натискат работната мембрана която натиска вилката и спира притока на гориво). Завъртайте го(напречно, надлъжно) докато стане приемливо. Не се получава с всички изпарители но с някои е така най-често с Lovato или неговите турски реплики.

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом го прави само на газ явно проблема е от изпарителя.Това че изпарителя не е ориентиран(мембраните му) по посока на движение не е от такова значение.Ако е монтиран перпендикулярно на движение тогава при рязко спиране или потегляне може да окаже някакво влияние,поради инерционно движение на мембраните в изпарителя.

Я кажи какъв ти е изпарителя,от кога си с газ,от кога имаш този проблем и скоро промени правил ли си по газовата инсталация?От колко време не си отварял дренажния отвор за да се изчисти от насъбралата се течност.

Преди време имах подобен проблем,на празен ход двигателя гаснеше щом натисна спирачка.Оказа се че колата започна и да не спира.Смених спирачната помпа и всичко се оправи,не ми е ясно каква е връзката по между им.Сервоусилвателя на спирачките ми е здрав защото още го ползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте, аз имах подобен проблем по наклон в завой, при по рязко спиране, или лашкане на свободна колата гаснеше. При мен проблема се оказа дифозйора на втората клапа. Беше излязъл и от там преминаваше гориво което задавяше автомобила. Карам само на бензин. Колата е Ауди 80 1.8 NE motor Keihin 1 карборатор. Установих че като се пълни поплаваковата камера с бензин нивото преминава в отвора на дифозйора и след като беше излязъл преливаше от там. Като го вкарвах сложих малко червен силикон за да оплатнява. Надявам се да съм бил полезен на някой колега.Може да се проверят и като се махне капака на филтъра и се пробват за луфтове.

post-19072-0-72111900-1321459940_thumb.j

post-19072-0-16892400-1321459972_thumb.j

Редактирано от dancho_kokov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...