auditos Публикувано 10 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2011 ЗдравейтеЗначи проблема е следния : Да речем че спускам по някакво надолнище ,изключил съм от скорост и спускам със скорост около 10 - 20 км (обортомера ми показва 1000 оборота) налага ми се да направя десен завой,почвам да въртя волана ,влизам в завоя и колата гасне.Значи това го прави на газ на бензин също се получава но оборотите падат с 200 - 300 но не гасне колата.за тампона на карбуратора съм сигурен 4е не е защото е здрав,чудя се от какво друго може да е ?!?!?!? Още по интересното е че го прави само на десен завой ... на ляв няма никакви проблеми.колата е 1.8 90 к.с чист карбуратор газ,бензинпреди не ми правеше впечатление толкова, но питам защото за 3 дена на два пъти ми се случва да я изпусна да угасне и за малко да се ударя,защото като угасне изведнъж и изчезва хидравликата и изпускам волана , защото се завърта рязко при движение, и се получават кофти ситуации които не са много приятни..Какъв е и как мога да оправя проблема колеги ... Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 12 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 олееее никой ли не знае от какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 Спирачка пипаш ли при завиването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 12 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 ми по някой път да ?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 Серво с пробита мембрана + спирачка + празен ход и по- ниски обороти на карбураторен мотор = загасване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 12 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 (Редактирано) как мога да оправя проблема ?как се сменя тази мембрана на сервото и колко струва ? Редактирано 12 Октомври 2011 от auditos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 Отиди в сервиз, за да се уверят, че е от нея.Сменя се цялото серво. Възможно е просто да са ти по- ниски оборотите на празен ход и затова да гасне- сервото взема вакум от 4- ти цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 12 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 ок мерси Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 13 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 днеска пробвах и без спирачка в завоя.пак гасне значи при рязко вземане на десен завой без спирачка колата гасне,значи не е от сервото а от нещо друго така ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 Значи почваш да следиш от волана- на позната гаснеше при пускане на мигач- оказа се проблем с клеморед.Оглеждаш отпред при завиване да не опира някъде- трябва да има механична причина, щом зависи дали завиаш рязко или плавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 13 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 ако е плавно само падат оборотите в много редки случаи гасневъзможно ли е да е от изпарителя на газовата уредба,примерно къде и под какъв наклон е сложен ? имали някакво значение това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 Разправят, че имало значение как е поставен изпарителя. Правилно било да е напречно на посоката на движение. Карал съм коли с изпарител монтиран напречно и надлъжно - ами разлика няма. Твоят проблем, обаче не е в изпарителя според мен - нали казваш, че оборотите падат и когато си на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 13 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 е да ама почти не се усеща явно щото е с по голямо октаново число бензина.....знам ли вече ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 (Редактирано) И аз незнам колега. Ако въртиш волана на място има ли проблем? Възможно ли е някой вакуумен маркуч да се "отваря" и да дърпа допълнително въздух? Под "отваря" имам предвид да е сцепен или не добре стегнат и от инерционните сили или местенето на мотора спрямо купето да се появява проблема. Виж дали нямаш някой оголен кабел или хлабава букса около делкото и бобината.П.П. Провери и маркучите, които захранват мотора с газ. Редактирано 13 Октомври 2011 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 (Редактирано) Tи тоз карбуратор кога за последно си го ревизирал ... Че да гасне на завой, не му достига бензин ! Ако цоца въздух ще качи за кратко оборотите, после надолу, после пак нагоре !Мирише ми на поплавък и разните иглички около него !Аааа, и още един въпрос - въздуховода за към въздушният филтър как е вързан ! Редактирано 13 Октомври 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 (Редактирано) Аз да попитам имам подобен проблем, дано колегата не се сърди, че ползвам темата. Моята карбураторна колиба, като съм изключил от скорост примерно и ми се налага да спра малко по рязко, колата гасне. Не съм пробвал във завой, но не съм забелязал да ми гасне на завой а на право. Примерно съм се позасилил, с 60 изключа на свободна и натисна малко повече педала на спирачката, и падат оборотите и гасне. Редактирано 13 Октомври 2011 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuning maniac Публикувано 14 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 засмуква въздух от някъде. при десен завой се променя въздушния поток и засмуква повече. провери си тръбите за въздуха, премести ги на някъде ( към калника например ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 14 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 (Редактирано) Tи тоз карбуратор кога за последно си го ревизирал ... Че да гасне на завой, не му достига бензин ! Ако цоца въздух ще качи за кратко оборотите, после надолу, после пак нагоре !Мирише ми на поплавък и разните иглички около него !Аааа, и още един въпрос - въздуховода за към въздушният филтър как е вързан !Ревизиран е преди около година ,но колата не е карана на бензин само когато свърши газта.Говорим за газ не за бензин,на газ гасне.по модел въздуховода влиза в десния преден вар на автомобилА и моя там си седи ако за него имаш впредвид.ще снимам двигателя и ще кача снимки Редактирано 14 Октомври 2011 от auditos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 14 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 И аз незнам колега. Ако въртиш волана на място има ли проблем? Възможно ли е някой вакуумен маркуч да се "отваря" и да дърпа допълнително въздух? Под "отваря" имам предвид да е сцепен или не добре стегнат и от инерционните сили или местенето на мотора спрямо купето да се появява проблема. Виж дали нямаш някой оголен кабел или хлабава букса около делкото и бобината.П.П. Провери и маркучите, които захранват мотора с газ.на масто като го въртя и наляво и на дясно падат оборотите с около 200-300 но не стига криточното състояние да гасне..на външен вид всичко е окето снимки на двг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 21 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 21 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2011 Я махни тръбата за филтъра, в смисъл да не сочи директно напред ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 (Редактирано) На мен ми се е случвало това нещо и то със мех.инжекция РМ(карах на Газ). Редактирано 23 Октомври 2011 от Пламен Янев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karras Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Проблемите ви са от изпаритела, гасне от инерционните сили(натискат работната мембрана която натиска вилката и спира притока на гориво). Завъртайте го(напречно, надлъжно) докато стане приемливо. Не се получава с всички изпарители но с някои е така най-често с Lovato или неговите турски реплики.Успех!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Щом го прави само на газ явно проблема е от изпарителя.Това че изпарителя не е ориентиран(мембраните му) по посока на движение не е от такова значение.Ако е монтиран перпендикулярно на движение тогава при рязко спиране или потегляне може да окаже някакво влияние,поради инерционно движение на мембраните в изпарителя.Я кажи какъв ти е изпарителя,от кога си с газ,от кога имаш този проблем и скоро промени правил ли си по газовата инсталация?От колко време не си отварял дренажния отвор за да се изчисти от насъбралата се течност.Преди време имах подобен проблем,на празен ход двигателя гаснеше щом натисна спирачка.Оказа се че колата започна и да не спира.Смених спирачната помпа и всичко се оправи,не ми е ясно каква е връзката по между им.Сервоусилвателя на спирачките ми е здрав защото още го ползвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dancho_kokov Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 (Редактирано) Здравейте, аз имах подобен проблем по наклон в завой, при по рязко спиране, или лашкане на свободна колата гаснеше. При мен проблема се оказа дифозйора на втората клапа. Беше излязъл и от там преминаваше гориво което задавяше автомобила. Карам само на бензин. Колата е Ауди 80 1.8 NE motor Keihin 1 карборатор. Установих че като се пълни поплаваковата камера с бензин нивото преминава в отвора на дифозйора и след като беше излязъл преливаше от там. Като го вкарвах сложих малко червен силикон за да оплатнява. Надявам се да съм бил полезен на някой колега.Може да се проверят и като се махне капака на филтъра и се пробват за луфтове. Редактирано 16 Ноември 2011 от dancho_kokov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване