Jump to content

На място няма парно


Recommended Posts

Не съм я карал след манипулацията. Като си ръгна от работа след малко ще видя какво е положението.

До сега не съм срещал кола, дето толкова време да мога да я обезвъздуша, пък тя се падна баш моята :)

Редактирано от Pav3l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се борил с една такава дето неще да се обезвъздуши накрая с компресор надух през казанчето (с малко налягане ) като маркуча на парното беше изваден докато не претече обилно вода от радиаторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа - с надуване, и после пак има, а антифриз не губи и грам!

След поредното обезвъздушаване днес, нещата се оправиха, но пак моментно.

Докато карах имаше топло, достатъчно топло. Но когато спрях на място, без да гася колата, оставих парното да духа и полека лека почна да изстива.

Лъхаше топличко, но не беше горещо, както на по-високи обороти.

Имам при мене едно радиаторче, не е ново, но... мисля да го нагледам дали е чисто и да го пробвам ако не се получат нещата след някои от последващите обезвъздушавания. :)

Пък както писах по-горе - надух я на 0.5 бара, потече доволно, без мехурчета, обаче...

Редактирано от Pav3l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е протекло вода защо да сменяш радиаторчето не е запушено, да не би изпарителя да прави въртели.

Не разбирам много от газовите уредби ама ако е вързана преди парното и захранващия маркуч е с малко вътрешен отвор и количеството вода което преминава на ниски обороти не е достатъчно и бързо изстива така докато стигне до парното и вече е охладена. А когато се вдигнат оборотите се засилва и скороста на водата така минава и по голям обем вода и неможе да изстине толкова лесно.

Само предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водата за изпарителя е взета от подгряването на дросела (утре ще го погледна пак, че там не съм се заглеждал много), но въпреки това - преди да сменя термостата си имаше парно (по спомен).

Ама поне ще сваля двата маркуча на радиатора и ще го продухам наобратно. Дали само с въздух или с пароструйка, ще видя какво може да се направи (щото въздуха ми е под ръка постоянно, пароструйка трябва да потърся по автомивките).

Между другото антифриза от самото начало си беше бистър като чисто нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги при мен проблема е решен.

Първо карах 10-тина дни с една тръба на мястото на изпарителя, т.е. карах само на бензин. Нямаше грижи - парно има. После сложих пак маркучите на изпарителя, затегнах скобите, обезвъздуших, карах.. спирам гледам - капе. Затегнах още - до отказ. Карах два дни - маркучите омекнали и скобите имат още по два оборота за стягане - стегнах пак. Обезвъздуших пак. От тогава карам вече 2 седмици, парно има, антифриза не мърда.

Най-вероятно проблема ми е в нестегнати скоби на маркучите (влиза въздух) и/или необезвъздушена система.

Ще ходя да почерпя Мишо, че без него още щях да карам на студено :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...