Begleca Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 Здравейте колеги, интересуват ме всякакви данни за проверка на ДЕТОНАЦИОННИЯ ДАТЧИК на Ауди Б4 2.0 115 коня АБК мотора. В АУТОДАТАта четох, че с мултицет се проверява като се пипне на краче номер 1 и на маса без да се маха буксата с запален мортор трябва да излезе стоиност (0.6V променливо напрежение)и при рязко подавана на газ да се увеличава. НО такова нещо не ми излиза.Моля да си кажете вашето менение това правилен метод ли е и дали знаете и други (освен диагностиката де). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 (Редактирано) Така,както си хванал да го мериш,няма да отчетеш нищо.Според ЕЛСА този датчик не подлежи на електрическо тестване.В домашни условия се проверява по следния начин: -датчикът се сваля,корпуса и мястото му на лягане се почистват старателно от окиси -следва монтирането му и затягането му с момент 20 Nm -разкача се буксата му -свързва се омметър към двата външни пина/сигналните/-отчетената стойност трябва да бъде безкрайност -средния пин е екранировка и е свързан към маса -свързваме волтметър/или осцилоскоп/ към крайните пинове на буксата му-при удряне с нещо твърдо неметално в близост до датчика волтметъра трябва да отчете напрежение от порядъка на 1-5 mV,в зависимост от силата на удара-това е индикация,че детонационния/пиезо/ датчик генерира напрежение и функционира -закачаме Vag-Com към колата и проверяваме за записани грешки-00524 е типична за неизправност свързана с детонационния датчик G61 -по принцип,може да се следи и промяната в ъгъла на запалване при почукване в близост до датчика Редактирано 13 Октомври 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 Срам не срам...къде се намира датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 ..къде се намира датчика? Датчикът е монтиран на блока на двигателя:Ето го как изглежда свален: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 Ще го видиш, като погледнеш зад алтернатора долу ниско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 14 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Begleca Публикувано 14 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 Защо трябва да е с неметален предмет? Питам защото имам два датчика. Единия който ми казаха преди години на диагностика, че е прецакан направо откача като го чукна с метал, обаче без метал не реагира. А другия пък рагира слабо на метал и силно на неметал - които го купих преди 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 14 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 (Редактирано) Защо трябва да е с неметален предмет?..................Така са описали процедурата руснаците,не забравяй че това не е официален метод за тестване.Освен това не се чука по датчика,а около него.Според заводската документация,за изправността на този датчик се съди единствено по грешките записани в паметта на ЕКУ-то. Редактирано 14 Октомври 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Begleca Публикувано 15 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2011 а къде точно седи, на дупката която се пада под свеща на 2-ри, цилидър или на издутината между 2-ри и 3-ти цлиндър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 15 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Begleca Публикувано 15 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2011 мерси колега, моя беше сложен на гърбицата между 2-ри и 3-ти, а тази под свещана 2-ри е ръждива и вобще не е ползвана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване