Jump to content

Въпрос за автоматичен смукач


martin76

Recommended Posts

Колеги обяснете има ли повод да се притеснявам. Колата си работи отлично във всякъкви режими, но ми прави впечтление вече втори път влючително и тази сутрин когато температурата в Плевен беше около 0 градуса, че тия 1100-1200 оборота които колата държи при мен поне около 3 мин. като я паля сутрин(даже и през лятото) и после смъква на 800 и нещо оборота там ,тази сутрин и преди около седмица не ги държеше,а колата директно заработва на 820-840 оборота там...колкото са стандартните....в смисъл паля я без газ и с натиснат съединител винаги ,но вече на 2 пъти започва да работи директно на нормалните обороти без да се включва автоматичния смукач(се едно допреди малко някои я е карал)в първте няколко минути там....Имам в предвид само първи паления за деня :zustimm: колата е 1,8ТQ APU мотор?!!!Има ли повод за притеснение?! :hilezh:<_<

Редактирано от Един_Луд
заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако си оставил компресора на климатика включен падат оборотите.

Иначе и при мен падат мнго бързо. Държи 1100 за около 20сек. и падат.

Ще следя темата. Със същия мотор съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на -5 и на +40 я паля, работи около 20сек. на 1100 и после пада.

Междо другото със сменян софтуер съм.

и при мен работи толкова наи много 1 мин,но на 2-3 пъти като я запаля започва да си бачка на нормалните си там обороти та си викам-особено в студеното време не трябва ли да работи задължително при палене или компа сам си преценява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със APU и го имам АБСОЛЮТНО същия проблем.Мисля че пусках тема за това(или попитах в друга) ама никой не ми отговори.

Към колегите по-горе.Не става въпрос колко време работи на 1100-1200об, а че понякога пали направо на 840об.И това се случва при мен при НИСКИ температури - под 5-6гр.,а когато са високи (12гр и нагоре) или когато е палена(малко позагряла - второ палене за деня) пали на 1100-1200об.

Това е при изключен климатик.

Аз съм нарочил за виновник температурния датчик.

Гледал съм го на Ваг-а в движение дава понякога някви неадекватни стойности.Странното е че при студена кола дава като че ли реални стойности.Дори ми е излизала и грешка за това-"нереални стойности на сензор G62",нещо такова беше в превод.Аз му почистих буксата и реших,че съм решил проблема..

Мисля другата седмица да го сменя...Дано това да е проблема.

Иначе колата си върви перфектно...

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пиши къкъв е резултата и колко струва това чудо и кака се сменя.... :flehan: ....

да и при мен го прави в ниските темпереатури!ако днес я запаля и не почне да работи на по високи обороти примерно после я изгася и 2-3 часа когато е изстинала пак я запаля почва да си работи като за студен мотор с 1100-200 се едно всичко е неред?! :bia: дано не е нещо сложно смяната на този датчик и не е скъп?за вървежа и аз нямам оплакване.всичко е наред,ама се вгледах в този проблем и ме яде!

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост 2 пъти!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VAG-COM датчика го гледам от студен старт (температурата му = темературата на околната среда) до загрял мотор 90 градуса. Качва си градус по градус до края...

От вървеж и аз нямам оплаквания.

Редактирано от Nightmarez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VAG-COM датчика го гледам от студен старт (температурата му = темературата на околната среда) до загрял мотор 90 градуса. Качва си градус по градус до края...

От вървеж и аз нямам оплаквания.

Точно така и при мен.Обаче като продължа да го следя по време на движение след като колата е загряла и от време на време откача - почва да си мени стойностите - 88-79-81-68-81-86.Не винаги обаче записва грешка.Бях решил че е лош контакт...

Сега ще го сменя и ще видя дали ще се оправи и проблема с оборотите при първоначално палене, за който става въпрос.

П.П. Nightmarez и ти ли имаш същия проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може и да не е от него това! :flehan:

Постоянна ли е стойноста на температурата от датчика при теб?

Аз пускам Log за 30-40мин.

П.П. Ти с кой двигател си?

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постоянна ли е стойноста на температурата от датчика при теб?

В движение съм го следил около 5мин. не даде отклонения.

П.П. Ти с кой двигател си?

Ще следя темата. Със същия мотор съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може и да не е от него това! :flehan:

Най-вероятно. В картата за оборотите (при първоначален старт) на ECUто има само две величини - температура на мотора и време (от стартирането).

Едва ли часовника на ECUто се е повредил...

От друга страна температурата расте плавно и задържа на 90-95градуса.... цялата работа намирисва малко :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е на какво намирисва? ;)

Интересно дали при всички с APU мотор го има това и дали при други мотори го има...

Това за картата, че има само две величини сигурно ли е?

А дали е възможно да е заложено при температури например от 0 до 10 пали на 840об.,

а при под 0 и над 10гр пали на 1100об.Въпреки, че не ми се вижда логично...

П.П. Между другото моята температура задържа на около 86гр.Никога не е стигала 95гр.

Смених миналата година термостата с Behr.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моя е behr.днес сутринта запали на 840 оборота а после като изстина запали на 1100.сутринта когато запалих първия път беше почти 2-3 градуса а после когато палих на 1100 беше почти 7-8 градуса.нещо на схващам разговора...за кви карти говорите?!

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за картата, че има само две величини сигурно ли е?

Сугурно е. Това е карта от 2.7biturbo мотор. Не можах да открия за 1.8т. Едва ли е по-различна ;)

post-9609-0-25207200-1318919320_thumb.jp

post-9609-0-59819400-1318919347_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота ще сменя датчика и... ще видим дали ще има промяна..

очаквам резултата?и я следи сега в топлото време че тия дни ще е топло го дават как ше работи като я палиш? :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих новия датчик.На първо палене запали на около 1100об.Външната температура беше 14гр, така,че за сега не мога да кажа дали има промяна.

Утре ще я запаля рано,при 5-6гр за да видя как е.После ще пътувам извън града ище видя дали пак ще играят стойностите на ВАГ-а.

П.П. Ако колегата пуснал темата разреши, нека някой от модераторите да смени заглавието с по-ясно.

Например: "На колко оборота пали 1.8Т - Двигател APU"

1.8Т и смукач :hilezh: ...па било то и автоматичен :rolleyes:

Мисля,че така повече колеги ще видят темата...

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих новия датчик.На първо палене запали на около 1100об.Външната температура беше 14гр, така,че за сега не мога да кажа дали има промяна.

Утре ще я запаля рано,при 5-6гр за да видя как е.После ще пътувам извън града ище видя дали пак ще играят стойностите на ВАГ-а.

П.П. Ако колегата пуснал темата разреши, нека някой от модераторите да смени заглавието с по-ясно.

Например: "На колко оборота пали 1.8Т - Двигател APU"

1.8Т и смукач :gruebel: ...па било то и автоматичен :rotcol:

Мисля,че така повече колеги ще видят темата...

без проблеми,сменяйте!кажи след тестовете как е колата,и цена за датчика и смяната трудно ли се сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая сутрин при 8гр външна температура запали на 840об.

Половин час по-късно запали на 1100об.

Демек - никаква промяна след смяна на температурния датчик. :hilezh:

Ако някой има друга идея да пише..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая сутрин при 8гр външна температура запали на 840об.

Половин час по-късно запали на 1100об.

Демек - никаква промяна след смяна на температурния датчик. :hilezh:

Ако някой има друга идея да пише..

егати гредата!!!абе да не би така да требе да си работи бе :hilezh: !!!???!?!!само 3ма ли говорим по тая тема?!няма ли други мнения?!в горещото време нямаше палене без да е на по-високи обороти,паднаха ли температурите взе да пали различно?!!!!! :hilezh:

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги никой ли не го е решил тоя проблем.Няма ли да се включи някой, който е по на "ти" с нещата.

Да разясни това въобще проблем ли е,или си е нормално....за APU..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...