martin76

Members
  • Content Count

    506
  • Joined

  • Last visited

About martin76

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Кракомобил Quattro

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Pleven

Recent Profile Visitors

2,072 profile views
  1. Гифават имах на предното и го продадох с колата на 1 година ползване, така че нямам наблюдение колко е могъл да кара. За вартата,странно наистина особено за силвър серията, но се случва
  2. даа, и аз така мисля, мерси колега. Със зарядното 1 път седмично зимата ще е добре. По-горе споменах, че преди да го купя при огледите гледах повечето бяха с 90-95 Аh, и се бяха побрали. Но ше измеря преди покупката пак!
  3. A с какво Ауди си? Днес в един магазин ми гледаха уж какво се дава на колата, и излезе минимум 77Аh и според мен не е заради натоварването на двигателя,(кубатура там и т.н), а заради оборудването, поне според мен ....та ще избера нещо м/у 77 и 90 Аh и толкова по темата. Да не създаваме от мухата слон, но предполагам ще е полезна за избиращите си акумулатор😉 и аз така мисля, но да питам!😊
  4. Мерси за мнението колега, четох и добри отзиви, да споделят и др колеги мнение. Иначе като ампераж, дали ще е много на генератора?!
  5. какво ви е мнението за този акумулатор, че на него съм се спрял в контекста на това, че се кара малко?!https://www.emag.bg/akumulator-varta-black-90ah-590122072-f6-4016987119457/pd/DJYV0CBBM/?ref=fam#90
  6. Не знам човече, казах "обслужване", поискаха ми рамата от големия талон почках 3 мин и ми изстреляха цената...разговор по телефона.😉Аз също бях чувал нещо подобно на твоята цена! Знам, че се закупува някакъв комплект с наименование от букви ,колегите в час знаят бранда, В него влиза и маслото доколкото съм го виждал. Аз като цяло знам, че става дума за смяна на масло и филтър...
  7. Колеги, каква е цената за обслуването на типтроник, за моето 15 год бензиново А4 ТФСИ, защото във Фолксваген Плевен ми поискаха нещо от рода на 1800 лева. Не че ще ида при тях, но каква цена е нормално да очаквам. Помислих си, че нещо грешно съм поднесъл информалцията.....там каквото се подменя, мисля че е комплект,филтър, масло и става на машина?
  8. Да съобразя ли за нещо при откачване на стария акумулатор, предвиждат ли се ядове при тази манипулация или освобождавам стария и слагам новия смело. нещо с клюовете, медията? Имам в предвид правилата за закачване на клемите, да закача първо плюса после минуса и в обрятния ред изваждам стария...
  9. Щом караш поне още 2 години ще ти служи безпроблемно! Въпроса е защо в мартенските температури, да падне така, че да се налага подаване на ток. Е, да колата не беше обслужена, избягвах дълги разстояния, възможно е да съм го разредил , но пък падаха до към 4-5 градуса... Значи и аз ще взема там някъде 85-90 Аh. Предполагам този капацитет, не тормози генератора??
  10. пали си, но има разлика в оборотите на въртене и си представям при по-ниски температури как ще е. Имам готовност да го купя, ще почакам още малко да паднат да видя как е и ще взимам
  11. Значи е възможно този който в момента е на колата, с него е внесена, и при моето малко каране и тези 74Ah вече да се задъхва. Гледам че за 2-3 дена НЕкаране, при тези температури(направо си е топло), малко намаляват оборотите на въртене при палене! Колата си пали, но има разлика от това след 100 км каране въртенето, и само след 24 или 48 часа седене в покой. Въпроса е да купя ли 95Аh?? Когато ми го докараха, март, нямаше нулеви и за един период от 3 дни се наложи да ми подадат ток, въртеше бавно но недостатъчно да запаля и си рекох, "абе то може и в швейцария да е стояло некарано....". А и март все пак си беше със студени нощи и възможно да се е разредил. Лятото не е имало проблеми, но като че ли сега пак почна да намалява оборотите, представям си при нулеви или под нулата. Ще видя сервизната история на колко години е този Бош и ще ми стане ясно, ако е отбелязана подмяната на акумулатора в Швейцария.
  12. Определено карам малко. По 2-3 дена не се пали, но ми направи впечатление, че всички които гледах преди покупката (а те не бяха малко за повече от година), си бяха с акумулатори 95А
  13. Преди да купя колата, ми направи впечатление, че на огледите почти всички Б7, ТФСИ бяха с акумулатори-95AH. Да, обаче моето закупих със 74-75, нещо такова ми е в момента на BOSH.Та смятам да снабдя колта с нов, в началото на зимата. Въпроса ми е да закупя ли 95 AH, като при повечето, понеже има едно колебание(пауза) за част от секундата при палене, и то сега, когато сутрините все още са не толкова студении, предполагам при нулеви градуси да имам проблеми. Допускам да му изтича чивота вече, а и ампеража си е малък. Вашето мнение ако може?!преди и след закупуването ще замеря тока от генератора, а и гаранцията няма да ми бъде зачетена ако в генератора има проблем.