Jump to content

радиаторче парно


sandura73

Recommended Posts

Колеги здравейте кажете от кьде да си купя свестно радиаторче за парното за б4 пролетта го сменях предполагам знаете защо и сега не топли както трябва на 1 и 2 степен духа що годе топло но пусна ли 3 и4 става хладко и сьщо на входа на радиаторчето маркуча и врял а на изхода хладьк да не би да е позапушено моля за помощ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом изхода му е студен значи или е запушено или минава малко антифриз през него - дебита е нисък. Виж да няма някакво запушване и опитай да го промиеш профилактично щом е ново. Имаш ли АГУ?

При менте-радиаторчетата входа и изхода са топли, а вътре духа хладко - това при положение, че клапите в парното са ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом изхода му е студен значи или е запушено или минава малко антифриз през него - дебита е нисък. Виж да няма някакво запушване и опитай да го промиеш профилактично щом е ново. Имаш ли АГУ?

При менте-радиаторчетата входа и изхода са топли, а вътре духа хладко - това при положение, че клапите в парното са ОК.

клапите сьс сигурност са добре защото ги правих изпарителя ми е след парното поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това писах по-горе - ако не са в ред клапите или е менте радиаторчето, входящия и изходящия маркуч на радиаторчето на парното ще са врели, което не е твоя случай. Затова провери за евентуално запушване, прегънати маркучи или друго. Щом си с АГУ проблема може да е в свързването на изпарителя към охлаждащата система. Как точно е свързан - ако можеш пусни една снимка. Ако е последователно на парното определено ще има проблем. От друга страна причината за слабия дебит на топъл антифриз може също да е заради свързването на изпарителя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене изпарителя в вързан по най мързелашкия начин. Маркучите на входа и изхода са срязани и има бучната по една тетка. Въпреки това имам прекрасно парно. Сменял съм и радиаторче, облицовал съм и клапи. Радиаторчето ми е оригиналното, взех го от една б3 дето продавах за части. При евтините радиаторчета проблема е че между входа и изхода стеничката е много тънка. И като цъфне, антифриза влиза и излиза без да минава по тръбичките вътре. Някъде бях прочел че ги промивали с пароструйка. Това е много вредно и води до същия ефект. Не тече, но парно няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво е "тетка", но ако е тройник, значи изпарителя ти е свързан както трябва. При sandura77 входящия маркуч е врял, а изходящия е хладен, което изключва варианта с менте радиаторче според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тетката е същото като тройника. Знам че е най добре за изпарителя да е вързан за маркучето което отива към колектора. При мене е вързван някога за маркучите за парното и не ми се занимава да местя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както е свързано при теб е най-добре - изпарителя да е паралелно на радиаторчето на парното. Тогава няма проблем нито с изпарителя нито с парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

здравейте -искам да попитам колко пари струва да ми сменят радиаторчето на парното че в хасково ми искат 120 за смяната на б4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за труда съм чувал цена 120-130,колкото смяна на съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...