Jump to content

проблем с оборотите


mladen80

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам следния проблем,сутрин когато паля не пали от първия път а винаги от втория при първото палене се получава едно както му казват майсторите почти запали :dance: при второто всичко е ок,обаче уви не е само това при тръгване почва да падат оборотите и в повечето случай гасне,дори в движение и при загрял двигател го прави вече губи мощност и край :respekt: Ходих на VAG COM гледаха я не дава никакви грешки,правих ме тест драйв и там си показа рогата :respekt: майстора ми каза че е от дроселовата клапа,но аз гледах темата в форума и не открих някой с такъв проблем. Има ли някой колега който да е имал такъв проблем,и как да го реша,че вече ми писна да ме псуват по светофарите като гасне :hilezh: мотора е ADP Благодаря предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се дросел клапата и се чисти,адаптира се наново и тряаа да се оправи.

Благодаря колега надявам се да се реши проблема,че никак не е приятно така да се кара!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Сваля се дросел клапата и се чисти,адаптира се наново и тряаа да се оправи.

За жалост проблема си остана и след почистването на дросела пак пали трудно а и продължава на моменти да губи мощност:bia: вече се чудя дали бензиновата помпа не ми прави някакви въртели? А на елкона дава че всичко е ок. Не мога да разбера нищо вече:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост проблема си остана и след почистването на дросела пак пали трудно а и продължава на моменти да губи мощност:lol: вече се чудя дали бензиновата помпа не ми прави някакви въртели? А на елкона дава че всичко е ок. Не мога да разбера нищо вече:hilezh:

Сменял ли си скоро въздушния филтър? Свали и почисти и дебитомера с контактен спрей остави го хубаво да исъхне и пробваи. Като го правиж това откачи плюса на акомолатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това съм го направил. Филтъра е на 2000км. Възможно ли е да е от капачката на делкото само нея не съм сменил,сменях и датчика на холм и палеца кабели свещи по каталог,и няма нейното си знае. Илли е помпата скоро отваряха майстори да сменят датчика за бензина и от тогава май почна да ги прави тея проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това съм го направил. Филтъра е на 2000км. Възможно ли е да е от капачката на делкото само нея не съм сменил,сменях и датчика на холм и палеца кабели свещи по каталог,и няма нейното си знае. Илли е помпата скоро отваряха майстори да сменят датчика за бензина и от тогава май почна да ги прави тея проблеми.

и при мен е така но нямам решение.сменях помпата ипак същото остава само да пробвам с друг дебитомер че и той ме самнява.моята е на газ и след като прехвърли на газ е дабре и това ме кара да мисля че не е от дебитомера понеже на едното гориво работи а на другото не.незнам но ме мъчи вече 2 години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това съм го направил. Филтъра е на 2000км. Възможно ли е да е от капачката на делкото само нея не съм сменил,сменях и датчика на холм и палеца кабели свещи по каталог,и няма нейното си знае. Илли е помпата скоро отваряха майстори да сменят датчика за бензина и от тогава май почна да ги прави тея проблеми.

Провери си тогава моторчето за празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не разбирам много ама моторчето за празен ход и дроселовата клапа не са ли едно цяло до колкото знам. При мен е капсуловано и не се отваря става въпрос за адр 97г.Аз имам същия проблем пробвах с друга дроселова клапа ефект нямаше.Лошото е че нито с моята нито с другата дава някакви грешки поне да ме насочи къде да търся проблема :zustimm: ще следя темата с интерес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не е с дроселовата клапа,мисля че стои в-ху въздушния филтър утре ще се разправям с него и ще пиша има ли ефект: )

При мен почнаха и детонаций при студен двигател и това вече ме притеснява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих и моторчето за празен ход и нищо същата работа: ( незнам дали топлиния датчик ще ми дава чак такъв проблем но и него ще проверя. Но продължавам да си мисля за дистрибуторната капачка,колата почна да прекъсва и да прави детонаций(нямам газово) проверих и свещите чисти са няма нищо по тях а и дават добра искра. Незнам взимам една нова капачка и палец и ги сменям поне не са толкова скъпи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тоя проблем с паленето май е много често срещан. И аз бера ядове, в петък ми смениха температурния датчик с оригинален сега пали по добре но оборотите си правят квото си решът както преди, и сутрин като паля не стига че е от втория път ами и не държи 1200 ами за малко е на 900 и после падат и започва да тресе.След като подам газ се оправя и след това идва другия проблем сама ги дига до 3000 и пак ги сваля и така е постоянно докато не я изфорсирам до 5000. Тогава остават на 900 и след това пак почва да си подава сама направо не знам вече :) А и забравих да ви кажа че майстора гледа дроселовата клапа и я чисти с някав спрей после адаптация и един ден си беше супер и после всичко пак много зле. Много моля ако някой знае как или къде може да се реши проблема да каже че вече се отчаях от тая кола!!!

Редактирано от nasss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята е много зле сменял съм темп.датчика чистелиса ми идросела многократно и адаптация дори и помпата съм сменял и бобината също и няма оправия.даже в момента имам една бобина вповече.някой пробвал ли е с друг дебитомер моя майстор каза че го съмнява макар че недава грешки на компа ама няма откаде да взема за проба а не ми се дават пари за нов само за една проба.ако някой намери решение нека пише че вече ми писна много от тая кола и сигорно скоро ще и сложа цената

Почистих и моторчето за празен ход и нищо същата работа: ( незнам дали топлиния датчик ще ми дава чак такъв проблем но и него ще проверя. Но продължавам да си мисля за дистрибуторната капачка,колата почна да прекъсва и да прави детонаций(нямам газово) проверих и свещите чисти са няма нищо по тях а и дават добра искра. Незнам взимам една нова капачка и палец и ги сменям поне не са толкова скъпи!

колега несам много наясно с двг-то ма мисля че адр-а няма палец и дистрибуторна капачка.доколкото мисля всичко е в бобината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има но е на гадно място под тръбите на въздуха. Относно дебитомера мисля че когато работи колата ако искараш буксата и не изгасне значи е минала на авариен режим. Карал съм а3v5с неработещ дебитомер гореше повече но поне вървеше:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има но е на гадно място под тръбите на въздуха. Относно дебитомера мисля че когато работи колата ако искараш буксата и не изгасне значи е минала на авариен режим. Карал съм а3v5с неработещ дебитомер гореше повече но поне вървеше:)

значи ако издърпам буксата на дебитомера и изгасне е добре а ако не изгасне не е добре и с него и баз него все е на авариен режим.а за капачката и палеца незнаех наистина.благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля че дебитомерът ти е заминал пробвай да го изчистиш с контактен спрей!

ама нормално ли е да е заминал и да не дава грешка и как по точно да го изчистя че несъм го свалял и да не направя някоя беля.а дали ще има ефект против проблема с оборотите и трудното палене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ето това и на мене ще ми е много интересно дали ще има отражение върху оборотите! А и още един въпрос може ли заради дебитомера колата да си подава газ сама

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен нищо не ми дава но проблема е на лице:hilezh: не е трудно да го почистиш само пипай внимателно като го свалиш ще видиш къде се пръска всичко отнема не повече от 30м.но махни клемата:hilezh:

а ето това и на мене ще ми е много интересно дали ще има отражение върху оборотите! А и още един въпрос може ли заради дебитомера колата да си подава газ сама

не може да е от дебитомера най вероятно дроселовата клапа сваляш чистиш и трябва да се оправи!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен нищо не ми дава но проблема е на лице:zustimm: не е трудно да го почистиш само пипай внимателно като го свалиш ще видиш къде се пръска всичко отнема не повече от 30м.но махни клемата:hilezh:

не може да е от дебитомера най вероятно дроселовата клапа сваляш чистиш и трябва да се оправи!

благодаря днес имам уговорка с един приятел да пробвам с неговия дебитомер но е от а3 и незнам дали ще стане.ще пиша резултата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...