mladen80 Публикувано 17 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2012 неставаНестава дебитомера нали и нормално ако колите са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 17 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2012 и някой разбра ли от каде идва броблема с трудното палене и предърпването при подаване на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen80 Публикувано 17 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2012 Ами никой май само ние се борим с проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 18 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 Пробвайте и комутатора. Sent from The Dark SideЧетейки основните варианти са дебитомер, дросел ... Комутатор. Вторични са свещи, тоци, букси , комп, смучене/ изпускане на въздух. За мен дросела те мъчи... Ел. Частта муSent from The Dark Side Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaki 83 Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 колега не разбирам много ама моторчето за празен ход и дроселовата клапа не са ли едно цяло до колкото знам. При мен е капсуловано и не се отваря става въпрос за адр 97г.Аз имам същия проблем пробвах с друга дроселова клапа ефект нямаше.Лошото е че нито с моята нито с другата дава някакви грешки поне да ме насочи къде да търся проблема ще следя темата с интересДа за това моторче говоря, на мен се отваря на болчета е. Като се отвори вътре има един потенциометър на полумесец, та този потенциометър наи често се износва там кадето са тихите обороти и от там става цялата какафония.Ако има начин отвори го и провери ако изкаж позачисти го със спирт,някои път збира прах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleXcHo_S600 Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Айде и аз да се включа със същия проблем. При мен проблема е,че колата е работила само на газ в продължение на три години при вече бившия й собственик!На бензин неискаше да пали. Отидох на Елкон,закачиха я и момчето ми каза,че имам за смяна един кабел за свещите,защото ми дава "късна" искра. ПРЕКРАСНОТО Е,че ми я направиха да пали на бензин! Останах много доволен.Посъветва ме да сменя кабела,свещите и ГОРИВНИЯ филтър,защото може да е задръстен! Пиша горивния с главни букви,за да подсетя тези,които не са го сменяли скоро. Само да вметна,че проблема според мен като цяло е от некачествените горива,които ни пробутват на вече БЕЗБОЖНО високи цени! Дето се вика в такъв случай,Господ да ги убие! :@ Имах преди известно време Нисан съни,който имаше такъв проблем и интересното беше,че когато заредя на ЕКО или на Петрол,проблема се оправяше.Заредя ли на ОМВ,пак започваше да вдига оборотите и да се дави... както и да е. Значи,остана ми да сменя кабела.Той се пада като застанеш пред колата и тръгнеш да броиш кабелите - втория от решетката към купето. Ако някой има резервен,който не му трябва,нека ми пише на Лично Та,сега пали на бензин,сложих добавка да прочисти дюзите и се надявам да се оправи,но не е много сигурно. Най-вероятно ще трябва да ги прочистя или направо да ги сменя. Ако събера парички,мисля да е второто! И така. Ако с нещо съм бил от полза,ще се радвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen80 Публикувано 2 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Моята вече тотално спря а вече нямам и идея кво и е....трагедия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 аз все така се мъкна но в тия студове моя 'механик' не му се занимава ама чакам включване за бокса.а пък и не искам да го сменям понеже ми е като личен лекар на всички коли до сега и съм доволен чесно казано от него ама тоя проблем нещо мубяга.надеждата умира последна все пак айде ще пиша ако се излекувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts