Jump to content

Стойности на Ламбда Сонда


ole

Recommended Posts

Усетих си грешката, но вече беше късно. Днес бях при buzzi и той ми каза че проблема едва ли е в сондата, но установихме че проблема на 99,9% е в дебитомера. Показва ниски стойности, не може да стигне 130-140 в никакви обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Положение то е следното. Двигателя тресе на празен ход, както и при каране  на висока предавка и ниски обороти. Сменени са кабели и свещи, които при електрода са доста бели /бедна смес/. Грешката е 

00561 - Mixture Adaptation 
            12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

това са реалните данни. Предполагам има проблем с дебитомера  или с ламда сондата или с двете. Ще съм благодарен, ако някой разчете данните и помогне.

благодаря. Колата е А4 Б5 АДР 125 98 год.

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Редактирано от vesod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сичко ти е наред, така не се правят логове, пусни диагностика и дай грешките.

За кода на мотора боб ли да се фърля?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vesod Бели свещи, бедна смес, ламбдата на празен ход и загрят двигател почти не мърда от 0.1 волт. Идеален случай за работа на "баш майстор". Ще почне от дебитомера, ламбдата, дросела и още нещо. Според мене, банално смучене на неконтролиран въздух.  Ако е така, изключването на буксата на дебитомера ще стабилизира работата, дори и да махнеш целия гофриран въздуховод. 

Провери си внимателно вакуумите, най-добре с димогенератор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпръсках половин спрей обезмаслител около местата където може да смуче въздух, но нищо не се промени. При извадена букса на дебитомера и включване , двигателя почети изгасва и възстановява оборотите.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...При извадена букса на дебитомера и включване , двигателя почети изгасва и възстановява оборотите...."

Ако не работи стабилно при изключен дебитомер, вероятната причина е смучене на въздух някъде след дроселовата клапа. Огледай маркучите около ежекторната помпа, маркуча за картерните газове, връзките на всмукателния колектор. Някаква промяна в работата на спирачките, отслабване и др. подобни има ли? Ако и с димогенератор не се открива разхерметизация, вероятно следва чистене на дроселова клапа. Ама при 4 бели свещи 99% причината е в смучене на неконтролиран въздух.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...