ole Публикувано 19 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2013 Усетих си грешката, но вече беше късно. Днес бях при buzzi и той ми каза че проблема едва ли е в сондата, но установихме че проблема на 99,9% е в дебитомера. Показва ниски стойности, не може да стигне 130-140 в никакви обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesod Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 (Редактирано) Положение то е следното. Двигателя тресе на празен ход, както и при каране на висока предавка и ниски обороти. Сменени са кабели и свещи, които при електрода са доста бели /бедна смес/. Грешката е 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded това са реалните данни. Предполагам има проблем с дебитомера или с ламда сондата или с двете. Ще съм благодарен, ако някой разчете данните и помогне. благодаря. Колата е А4 Б5 АДР 125 98 год. Редактирано 21 Май 2020 от vesod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 Сичко ти е наред, така не се правят логове, пусни диагностика и дай грешките. За кода на мотора боб ли да се фърля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesod Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 Грешката е тази 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded ADR e двигателя А4 Б5 98 год. , 125 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 Логове в движение, на втора-трета, до дупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 @vesod Бели свещи, бедна смес, ламбдата на празен ход и загрят двигател почти не мърда от 0.1 волт. Идеален случай за работа на "баш майстор". Ще почне от дебитомера, ламбдата, дросела и още нещо. Според мене, банално смучене на неконтролиран въздух. Ако е така, изключването на буксата на дебитомера ще стабилизира работата, дори и да махнеш целия гофриран въздуховод. Провери си внимателно вакуумите, най-добре с димогенератор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesod Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 (Редактирано) Изпръсках половин спрей обезмаслител около местата където може да смуче въздух, но нищо не се промени. При извадена букса на дебитомера и включване , двигателя почети изгасва и възстановява оборотите. Редактирано 21 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 22 Май 2020 Доклад Share Публикувано 22 Май 2020 (Редактирано) "...При извадена букса на дебитомера и включване , двигателя почети изгасва и възстановява оборотите...." Ако не работи стабилно при изключен дебитомер, вероятната причина е смучене на въздух някъде след дроселовата клапа. Огледай маркучите около ежекторната помпа, маркуча за картерните газове, връзките на всмукателния колектор. Някаква промяна в работата на спирачките, отслабване и др. подобни има ли? Ако и с димогенератор не се открива разхерметизация, вероятно следва чистене на дроселова клапа. Ама при 4 бели свещи 99% причината е в смучене на неконтролиран въздух. Редактирано 22 Май 2020 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване