Jump to content

aldygreen

Members
  • Мнения

    385
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Баба Яга

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

aldygreen's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Въпросът ми е към всички газаджии - някой забелязал ли е измерената еко категория при ГТП да е по-висока от вписаната на позиция V.9 в големия талон? След като горивото е по-екологично, логично е да се очакват разлики.
  2. Тия дни въпросният акумулатор окончателно умря - късо в клетката на отрицателния полюс. Това стана точно на шестата година от датата на производство и на 4.5 години от датата на покупка. Каран е повече от 4 месеца на смени с новия акумулатор. И за късмет, умря вкъщи. Би трябвало да съм доволен. Извод от цялата сага - проверявайте датата на производство на акумулатора, който се каните да купите. Това може да ви спести доста ядове.
  3. Ето едно видео, сравняващо DEPO и безименен китайски фар като нови и след 2.5 години експлоатация: https://www.youtube.com/watch?v=QB4aC5Rx6Ak Коментарите са излишни.
  4. Днес смених и втория фар. Оригиналът вътре беше станал на юфка, въпреки че преди 3 години проводниците бяха съвсем добре. Самата пластмаса на стъклото е пожълтяла и никакво циклене не може да я избели. Не ми се занимава с глупости, животът е кратък. Стига сме робували на вещите. Сложих си новите фарове, пред които оригиналите приличат на стари патъци. И няма да се ровя да търся други вехтории (щото имам счупен фар), да преправям, да си губя времето и най-важното - през това време да не мога да си карам колата. А след година, живот и здраве, може вместо фаровете да сменя колата. От мене толкоз по въпроса.
  5. Моите оригинални фарове VALEO са рециклирани преди 3 години. Е, и? Ако колата ми беше по-млада с десетина години, не бих се циганил, а просто бих си купил нови VALEO. Сега колата ми струва колкото чифт фарове и TYC са си съвсем на място. При това купени на много изгодни цени. Не бих сложил безименни китайски. Всеки да си прави сам сметката.
  6. Темата е стара, но не и проблема и постоянния въпрос "нов или рециклиран". Карах с рециклирани фарове и си мислех, че имам що-годе приемлива светлина с нормални ламби. Докато една мацка не прескочи през тротоара и спря в левия ми фар. Решението беше ясно - нов фар. Какъв? Взех чисто нов TYC от разпродажба и днес го поставих. След което забелязах, че фактически имам само един фар. Без много приказки поръчах втори TYC и ще сменя и "здравия" оригинален VALEO, без изобщо да се замислям. Ще напомня, че TYC са тайвански и по качество на изработка са твърде близки до оригинала.
  7. Акумулаторът, за който пиша по-горе, навърши 3.5 години от закупуването му и близо 5 години от датата на производство. След описаното съживяване полагам системни грижи с различни видове периодично зареждане. Формално всичко е наред, ако се съди по напрежението и измерването с товарна вилка. Единствено клетката до положителния полюс е с по-ниска плътност и не кипи като останалите. Другите клетки са в идеално състояние. Ако акумулаторът не беше с тапи, нямаше да знам за този проблем. Може да се оправи, но си е играчка и е нужен свеж електролит, който аз не мога да си осигуря. Мисля за всеки случай да си взема нов акумулатор, все пак иде зима. А този ще е оборотен, докато обслужвам другия. Толкоз по тази акумулаторна сага.
  8. Ами запознай ни. Да беше дал номерата на първия и втория обтегач, та да има файда от оплакванията ти? А това, което съм написал за 15 звена е от личен опит. Слагаш всичко точно, правиш две пълни завъртания на веригата и гледаш. Ако тази проверка я направиш навреме, коригирането е елементарно. Възможно е и да няма нужда от корекция. Моторът ми е APT и колата се ускорява от 0 до 100 км/ч за 10 сек (няма катализатор).
  9. Най-вероятната причина е била неправилно слагане на обтегача. Елементарно е да се сбърка, ако не се спазват точно указанията в Сервизната инструкция. При това се получават 15 звена, вместо правилните 16 звена на веригата. Вероятно при втората смяна майсторът е изпълнил правилно всичко. Между различните обтегачи, с различни букви след номера в харатеристиките няма съществена разлика.
  10. Шейкърът навърши 3 години. Изминати 16 500 км. Освен задължителната смяна на филтри и ремъци, сменени като дефектни са: - реле горивна помпа, - маншони на всмукателния колектор, - мембрана на актуатора, - датчик за ниво на маслото, - акумулатор, - обтегач на веригата, - обтегач на пистовия ремък на климатика, - четки и лагери на алтернатора. Среден разход на газ, за всичките 16 500 км е 10.2 литра.
  11. @yonovski Ами с VAG COM могат да се видят всички важни за работата на двигателя параметри. Включително и температурата на входящия въздух. Тук интересен въпрос е, ако си гледал тази температура, с колко се е отличавала от действителната, за да не й обърнеш внимание. Вероятно показанията са били в посока повишение. Но и обратното може да пречи за нормалното стартиране. А за да ти е пълна помощта по въпроса, остава да посочиш мястото и начина за смяна на въпросния датчик. Това ще е валидно за мотор APT. Позиция 14.
  12. Много закъсня с безценните си съвети. Вече бях започнал да се притеснявам за тебе в тия смутни ковидни времена.
  13. Аз започвам само когато напълно съм готов. Има си доста подготовка и тя обикновено е далече от колата. Щото съм си патил от прибързани и недостатъчно обмислени действия. Включително и от страна на сервизни "майстори".
  14. Прегледал съм и други гугъл източници. Всеки се оправя както може. Има съществени разлики между това, което е на линка и моите картинки. Ясно е, че трябва да се източи част от антифриза и дебелата тръба да се освободи от металическата тръба. Нямам проблема с долния болт, затова не трябва да пипам изобщо вискомуфата. Втората картинка неслучайно съм я дал. Там се вижда, че актуаторът пречи на изваждането на генератора. Лошото е, че без "крути" мерки актуаторът не може да бъде отстранен. Ако беше Пасат Б5, там ваденето на актуатора е възможно, ако се пипа внимателно. Тук мястото е малко.
  15. Алтернаторът е Bosch 90 A. Трябва да бъде свален за ревизия. Давам две картинки , показващи съществуващото положение. Алтернаторът лесно може да се освободи от закрепването, защото долният болт се отвива и изважда отзад. Проблемът е липсата на достатъчна "дупка", през която да бъде изваден. Свалянето на "телевизора" се изключва априори. Някакви предложения и идеи?
×
×
  • Create New...