Jump to content

Неизправност в ел. инсталацията - разменени команди на ел. стъклата, климатроника не гасне и др...


Konstantin993

Recommended Posts

Здравейте колеги и Честита Коледа,здраве,щастие,успехи и много късмет ви желая :)

Вчера установих че имам следните проблеми:

- Когато мотора работи и съм с пуснати фарове и климатроник,при загасянето на мотора без да гася фаровете климатроника продължава да работи,дисплея му угасва но вентилатора му работи и духа.Гаси се като угася фаровете.Ако угася фаровете преди да угася мотора климатроника се гаси нормално със спирането на мотора а не с фаровете.Не се пуска с фаровете.

- Когато колата не е на контакт и с ключ извън патронника мога да пусна някои неща които не трябва да работят ако колата не е на контакт.А именно чистачките и пръскалките,както и мигачите.Лоста за мигачите който като се щракне наляво или дясно трябва да активира само ляв или десен габарит всъщност пуска и мигачите освен съответния габарит.Също така постоянно ми светят и бутоните по мултиволана,които трябва да угаснат с гасенето на фаровете.

- Командите на задните прозорци са разменени,с бутона за заден ляв,свалям заден десен и обратното.

Също така от няколко дни ми свети индикацията за ниско ниво на маслото(жълтата лейка с вълничка отдолу и надписа "SENSOR").маслото ми е на макс 100% от четири дни я следя.Проблемите почнаха в деня когато колата беше зарита със сняг,ако има значение.

По-късно днес или утре ще я закача на ВАГ.

То е ясно че ще търся жичкаджия,но ще са ми от полза и вашите мнения.

ПП-Единственото нещо което имам по колата допълнително слагано е китайски ксенон,и мп3 адаптор.Принципно ксенона ми създава малко ядове защото като го пусна докато слушам ЦД или МП3 ги ошашавя и ми дава "ЕRROR".Трябва да паля на фарове за да не ги бъгва.Мислех си вчера че той е виновен и за климатроника,но явно е друга случката.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах такъв пронлем преди проблема беше в бушон беше окъсил нещо смених го и се оправи но не си личише на външен вид с просто око с мултицрт го хванахме успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си всички бушони, мини през ВАГ КОМ задължително.

Друго, разкарай го тоя ксенон, че на мен ми изгоря маса на таблото от такъв ташакав ксенон. Има за по 110-130лв, читави ксенони, дето никакви проблеми не правят. Теставно!

Една иея ми идва на мен - разкачи ксенона и виж това с климатроника, дали го парви пак :) Да не се окаже, че ксенона не е свързан както трябва ;)

Относно това с маслото - виж дали датчика нещо не се е сдухал от студовете и влагата, малко ВД 40, няма да му навреди :)

Това за задните джамове направо ме утрепа - свали кората и виж дали не са разменени нещо кабелите... Най-лесно се почва оттам.

Като цяло си мисля, че не всичките неща са свързани, може от преди да са били не наред, просто сега да си ги усетил :)

Успех :D

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не Бобу,гарантирам че задните стъкла и всичко останало са работели коректно винаги.100% от вчера е проблема с разминаванията на копчетата за задните прозорци кое за кой да отговаря.

Ксенона е от 130 лв.,не е от тези по 50,имах в предвид че не е Филипс примерно а обикновен.Сега като се сетя,на скоро правех малък ремонт и бях дал фаровете на Герака да ги излъска.Може после да не са ги вързали правилно моите майстори,но то няма и какво да се обърка. HID xenon light ей такъв е.

Бушоните ги видях вчера на външен вид са здрави,само около 4-5 неуспях да проверя щото си изтървах щипката зад бушоните в дупката и нямаше как да ги извадя :) Та по-закона на Мърфи може и да е заминал някой от непроверените 4-5.

Мислех си и аз да разкача ксенона и да пробвам но се стъмни.Утре.

Закачихме я на ВАГ сега с колегата Ники (nicoldy) и даде грешка само за сензора че е или отворен или окъсен до В+ (бе+).За първи път когато светна този сензор беше в деня в който ми смениха маслото преди 3 месеца,но от тогава не се е обаждал.И знаейки че този сензор се намира на картера си мисля че може при източването на старото масло пича да го бутнал нещо и да го разкачил леко или нещо от този сорт.Естествено може и да е изгорял или наистина да окъсява.

Та това е единствената грешка дето е записана.

Относно токовете - нищо не казва ВАГ-а!

Има и нещо друго което сега се сетих.По някога като дам на контакт и след малко се чува едно пукане(не всеки път),мислех че може да е някоя пластмаса от студа,но може и да е от ток.С Ники размишлявайки стигнахме до идеята да не би да е нещо по силовата верига свързано с подгрева,тъй като го прави само сутрин на първо палене и само от както стана студ.Та решихме да махнем датчика за подгрева и така да я накараме да "грее" и да видим дали ще пукне,но стана много тъмно и нямахме фенерче.

Мерси за мненията.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен,изгоряло е едно товарно реле.

85лв. ми излезе всичко.

Сензора за ниското ниво на маслото е изгорял,вероятно не е свързано с другия проблем а е просто съвпадение.Както и да е няма значение важното е че е изгорял.

Имам нови два въпроса:

Вярно ли е че за да се смени този сензор трябва да се източи маслото?

И ако е вярно то тогава мога ли да ползвам същото масло тъй като го смених Ноември и маслото е ново?

Момчето ми предложи да го сменим като сменям маслото,но това ще е чак Ноември 2012 и трябва да му търпя пищенето дотогава.

Ето го релето:

025938573.jpg

025938574.jpg

От чисто любопитство тука ли се намира това реле?

025938810.jpg

025938690.jpg

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, чудесно е, че си решил "проблема"!

Виж следващия път обаче и тук - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=80359&view=findpost&p=1211403

... из правилата на АКБ

Примери за лошо заглавие:

Проблем.”, “Въпрос.”, “Я вижте тук”, “Какво става?”, “Лелеее”, “75” и т.н.

Примери за добро заглавие:

“Audi A4 1.9TDI AFN губи мощност”, “Времена от тестовете днес”, “Снимки от събитието Х” и др.

Потребители, нарушаващи системно това правило, ще получат предупреждение или директно БАН.

Ако беше структурирал по-ясно заглавието на темата, други колеги с подобни проблеми ще могат по-лесно да открият иначе полезната ти тема, за да си помогнат. Каквато е и основната идея на форума.

Ще си позволя да го редактирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за редакцията,и се извинявам.

Честно казано незнайно защо и без да пробвам си мислех че системата няма да ми позволи толкова дълго заглавие.Свикнал съм да има ограничения на символите в тези полета,както и да е,вече зная.

Имаш ли представа дали наистина трябва да се източи маслото за да се смени датчика за нивото му (Sensor (G266))?

И ако нещата са както в моя случай маслото да е на почти два месеца,дали мога да ползвам същото при взети съответни мерки за не замърсяването му?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,мерси.

Ще пиша като го сменя.Другия месец ще е,че покрай тези празници :bia:

Забравих да спомена че бъга който имах с ксенона изразяващ се в това че ако го запаля докато слушам музика от ЦД-то(фабричен чейнджър) или МП3(допълнителен адаптер)забиваше,се оправи със смяната на релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, не зная към кого да се обърна за помощ. Имам проблем след пребоядисване на колата. Плафона в жабката не свети, както и осветлението за запалката ми :bia: Не зная къде да търся. Огледах всичко и открих, че до "+" (плюса) на запалката не достига ток. При внимателно разкачане, видях че запалката има три кабела - два дебели и един тънък. Единия от двата дебели е "+" (синьо-червен), другия е "-" (жълто-зелен). А другия по-тънкия е също "+" (син на цвят).

До колкото съм запознат, тънкия (и минусния) подават напрежение за осветлението на запалката, а другия дебел (и минусния) - за нейната работа. Можете ли да ми кажете къде да търся ? Може ли да е реле ? Не вярвам да е загуба на МАСА, защото "-" си го има. Запалката нагрява, но осветлението й не работи. Колкото до лампичката в жабката, видях че си е наред, но просто най-вероятно и до там "+" (плюсовия тънък кабел) не достига ток. Моля за помощ, спешно е!

п.п. Ако поста ми не е за тази тема, моля да бъде преместен там където трябва.

п.п. на п.п. Ксенон нямам, но от момента в който монтирах(ме) DRL фаровете, светна зелената лампичка (на снимката се намира точно до копчето за регулиране височината на фаровете) http://www.carshine.com.au/Pictures/Audi/Audi%20A4%20Interior%20Dash%20Wood%20Look%20Kit%20View.jpg ...вдясно. Някакви идеи какво може да се е случило ?

Редактирано от Dodu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не свалиш пепелника и да погледнеш дали не е изгоряла лампата :lol: ? Често горят лампите на пепелниците и подсветките на запалката, което всъщност е едно и също.

Чети:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63897

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31090

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=17080

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=33685

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=83263

drag_bg

Жабката ,осветлението на пепелника и очертанието на запалката са към габаритите.Запалката си е на отделен бушон.Ако неможеш се оправим ми пиши ЛС,да ти дам превода на бушоните

Това за спешното не светене на лампата в жабката - тя работи само на пуснат габарит. Да не сте оплескали нещо, като сте бърникали отстрани за монтажа на дрл-а.

Относно зелената лампа, нещо сте вързали ДРЛ към халогена, не както трябва.

И да не би проблемите да са ти се появили след монтаж на ДРЛ... Защото ако не знаете какво правите и как да вържете ДРЛ-а, отиди на сервиз :bia:

Описаните неща, са за а4 преди фейса, защото снимката, която си дал е от такава кола.

Успех и не се спичай толкова, че не ти свети некоя лампа, гледай електрическата част на колата да ти я изрядна :P

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, всичко извадих вкл. и лампичката на запалката за която става дума. Лампичката си работи! Работи и онази в жабката. Те не са проблема. Бушоните ги изкарах и почистих всичките. Разгледах да не би да има изгорял - е няма :lol: Каква функция играе клемореда, че се зачетох нещо? Къде се намира при В5-ците? Може ли да е дал фира след поставянето на новите фарове?

Хм... Не знаех че лампичката на жабката свети само когато съм на габарити. Да не би това да важи и за лампичката на пепелника? :bia: Колкото да ДРЛ-то, ами обясниха ми че всичко е plug and play. Тоест всички кабели си идват точно на място след разкачане от старите фарове. Кое точно може да се е объркало?

Редактирано от Dodu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...