zigo Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Врътнах ключа да запаля и си остана долу на контакт после го извадих от ключалката а таблото си свети демек остава си на контакт и неиска да се връща самата ключалка ли трябва да сменя или .... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 За да не затварям темата ти оправих заглавието.Прочети правилата!Вероятно клемореда е заминал. Отзад на контактния ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zigo Публикувано 3 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 А този клеморед скъп ли е лесно ли се поправя .. или тря се вади сичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Ами акоооо... попиташ търсачката за клеморед може и да получиш по-точен отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 Няма да е клемореда, а патронника. Има едно метално езиче, което върти клемореда то е.Свали клемореда и с отверка провери дали е изправен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 (Редактирано) Купуваш клеморед 16 лв и патрон с 2 ключа за 8 лв и ги сменяш.Прочети хубаво темата.Патрона го взех от Аутохит на тази цена,случайно новите ключове съвпадаха на 100% с оригиналния. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78752&hl=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4 Редактирано 4 Януари 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zigo Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 За триене ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Кое беше дефектирало? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOBRINAK70 Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 И при мен си е проблема същият с клиуча, но му хванах цаката просто си го връщам ръчно слет като завартя за стартер и я запаля връщам в положение на контакт и съм готов ,а когато гася завъртам си на исходно положение и готово, а и от време на време мога да си извадя клиуча от патронника и двигатела си работи без проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uomoto Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Това само при дизелите може.А да видим кой знае от къде иде проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi75 Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Реле 213 прави също тоя номер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване