Jump to content

Централното ту работи ту не работи


Fone

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам един проблем от доста време (1 година) и не мога да му намера решението. Търсих по форума по интернет по минтернет и няма такова нещо.

Централното на колата от време на време работи, от време на време не.

Имам 2 ключа фабрични и на двата става същото. Алармата е фабрична.

- Когато колата е заключена, натискам бутона за отключване и натискам едно 20-30 пъти и тогава отключва. Същтото става и когато искам да я заключа. Тествах ключовете на честота и се чува как при всяко натискане изпращат сигнал. Общо взето отключване и заключване става когато си пожелае централното. Случвало се е и на 2-3 път да отвори, но и на 50-60 път :) Ако ме домързи да натискам, отключвам си предната врата от ключалката и когато дам на контакт, се отключват всички врати, и деактивира алармата.

- Проблема се задълбочи когато станаха минусовите температури. Сега обаче с бутоните не става, явно централното е замръзнало. Отключвам от ключалката и вътре лампите в купето не светят, алармата я няма никъде, когато дам контакт не се отключват другите врати. След като се кара известно време и колата загрее тогава се пуска алармата и натискам на бутона за отклучване едно 10-20-30 пъти и евентуално спира алармата и отключва всички врати.

Та въпроса ми е колеги че не знам къде се намира това смотано централно.

Чел съм навсякъде обаче всички дават различни отговори:

- Някои казват че се намира под педалите на шофьора

- Някои казват че се намира под краката на пътника до шофьора

- Някои казват че е дясно в багажника над калника

Може ли някой да ми даде насока къде да търся.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на б4 е в задния десен калник,на твоята незнам къде е.Провери

Отварял съм там, и там е сирената за алармата и по на вътре посока задната врата има една кутия но нямам идеа за какво е, може да е усилвателя за баса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е в комфорт модул-а, често се навлажнява и резултата е проблема описан от теб.Той се намира между шоф.седалка и педалите под мокета.Сваляш пластмасовия праг, с кръстачка сваляш пластмасата която е до педала на съединителя.Самия мокет е захванат за едни пластмасови правоъгълничета, които ще видиш като вдигнеш прага.Разкачаш, повдигаш и намираш черна правоъгълна кутия.Разкачаш я и си я прибираш у вас за известно време.След това я слагаш и даваш на контакт колата, след това натискаш някое от копчетата на ключа и го държиш минимум 30 сек. като преди да го пуснеш отключваш и заключваш колата от копчето на вратата.По този начин ще адаптираш ключа.

И да почерпиш :bia:

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува ли се цъкане и примигване на плафоните в купето след като я заключиш?

Ами не, съвсем нормално е заключването. Като заключвам чрез ключалката се заключват всички врати, премигват мигачите и се гаси плаващо лампата в купето.

Същото става и когато закллючвам чрез дистанционното, но там вече както споменах не приема командите от пъва ръка, трябва доста да се помъча да щракам на бутона за заключване.

Проблема ти е в комфорт модул-а, често се навлажнява и резултата е проблема описан от теб.Той се намира между шоф.седалка и педалите под мокета.Сваляш пластмасовия праг, с кръстачка сваляш пластмасата която е до педала на съединителя.Самия мокет е захванат за едни пластмасови правоъгълничета, които ще видиш като вдигнеш прага.Разкачаш, повдигаш и намираш черна правоъгълна кутия.Разкачаш я и си я прибираш у вас за известно време.След това я слагаш и даваш на контакт колата, след това натискаш някое от копчетата на ключа и го държиш минимум 30 сек. като преди да го пуснеш отключваш и заключваш колата от копчето на вратата.По този начин ще адаптираш ключа.

И да почерпиш :bia:

Евалата Raino! Евалата.

Ще проверя при първа възможност. Ако го оправа задължително ще черпя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стане топло се обади да ти помогна ако искаш.

имах подобен проблем: оказа се бушон мисля,че беше 5 или 6-ти по ред.

лош контакт... огънах крачетата противоположно и :onceldoc:

подобен проблем е и модула на централното което се подвизава в горната час на

заден десен калник"опакован в дунапрен" ,но там нещата са по сложни за не грамотен :wacko:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах подобен проблем: оказа се бушон мисля,че беше 5 или 6-ти по ред.

лош контакт... огънах крачетата противоположно и :onceldoc:

подобен проблем е и модула на централното което се подвизава в горната час на

заден десен калник"опакован в дунапрен" ,но там нещата са по сложни за не грамотен :wacko:

В нишата на калника е до В5. Колегата разискваше проблем с модел В6, който технологично няма почти нищо общо с предишния. При В6 модула се намира пред предна лява седалка, под мокета, в "херметична" кутия, която се отваря все пак.

П.П: Сега видях че колегата го е описал вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майка му стара, и аз го получих този проблем, предна лява врата не се закл. от първия път.

Какво да правя, кажете читав сервиз или майстор в София да отида при него или да налея акъл на моя :(

Сякаш при мен се получи след като ми смениха копчетата на ел. стъклата на предна-лява врата.

При мен се чува цъкане на всички ключалки без проблемната, когато захапе проблемната и тя цъка и мигачите си премигват както си трябва.

:wall::box:

Редактирано от S.Stoyanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...