Fone Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Здравейте колеги,Имам един проблем от доста време (1 година) и не мога да му намера решението. Търсих по форума по интернет по минтернет и няма такова нещо.Централното на колата от време на време работи, от време на време не.Имам 2 ключа фабрични и на двата става същото. Алармата е фабрична.- Когато колата е заключена, натискам бутона за отключване и натискам едно 20-30 пъти и тогава отключва. Същтото става и когато искам да я заключа. Тествах ключовете на честота и се чува как при всяко натискане изпращат сигнал. Общо взето отключване и заключване става когато си пожелае централното. Случвало се е и на 2-3 път да отвори, но и на 50-60 път Ако ме домързи да натискам, отключвам си предната врата от ключалката и когато дам на контакт, се отключват всички врати, и деактивира алармата. - Проблема се задълбочи когато станаха минусовите температури. Сега обаче с бутоните не става, явно централното е замръзнало. Отключвам от ключалката и вътре лампите в купето не светят, алармата я няма никъде, когато дам контакт не се отключват другите врати. След като се кара известно време и колата загрее тогава се пуска алармата и натискам на бутона за отклучване едно 10-20-30 пъти и евентуално спира алармата и отключва всички врати.Та въпроса ми е колеги че не знам къде се намира това смотано централно.Чел съм навсякъде обаче всички дават различни отговори:- Някои казват че се намира под педалите на шофьора- Някои казват че се намира под краката на пътника до шофьора- Някои казват че е дясно в багажника над калникаМоже ли някой да ми даде насока къде да търся.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ni19782005 Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 на б4 е в задния десен калник,на твоята незнам къде е.Провери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fone Публикувано 1 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 на б4 е в задния десен калник,на твоята незнам къде е.ПровериОтварял съм там, и там е сирената за алармата и по на вътре посока задната врата има една кутия но нямам идеа за какво е, може да е усилвателя за баса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Чува ли се цъкане и примигване на плафоните в купето след като я заключиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 (Редактирано) Проблема ти е в комфорт модул-а, често се навлажнява и резултата е проблема описан от теб.Той се намира между шоф.седалка и педалите под мокета.Сваляш пластмасовия праг, с кръстачка сваляш пластмасата която е до педала на съединителя.Самия мокет е захванат за едни пластмасови правоъгълничета, които ще видиш като вдигнеш прага.Разкачаш, повдигаш и намираш черна правоъгълна кутия.Разкачаш я и си я прибираш у вас за известно време.След това я слагаш и даваш на контакт колата, след това натискаш някое от копчетата на ключа и го държиш минимум 30 сек. като преди да го пуснеш отключваш и заключваш колата от копчето на вратата.По този начин ще адаптираш ключа.И да почерпиш Редактирано 1 Февруари 2012 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fone Публикувано 1 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Чува ли се цъкане и примигване на плафоните в купето след като я заключиш?Ами не, съвсем нормално е заключването. Като заключвам чрез ключалката се заключват всички врати, премигват мигачите и се гаси плаващо лампата в купето.Същото става и когато закллючвам чрез дистанционното, но там вече както споменах не приема командите от пъва ръка, трябва доста да се помъча да щракам на бутона за заключване.Проблема ти е в комфорт модул-а, често се навлажнява и резултата е проблема описан от теб.Той се намира между шоф.седалка и педалите под мокета.Сваляш пластмасовия праг, с кръстачка сваляш пластмасата която е до педала на съединителя.Самия мокет е захванат за едни пластмасови правоъгълничета, които ще видиш като вдигнеш прага.Разкачаш, повдигаш и намираш черна правоъгълна кутия.Разкачаш я и си я прибираш у вас за известно време.След това я слагаш и даваш на контакт колата, след това натискаш някое от копчетата на ключа и го държиш минимум 30 сек. като преди да го пуснеш отключваш и заключваш колата от копчето на вратата.По този начин ще адаптираш ключа.И да почерпиш Евалата Raino! Евалата.Ще проверя при първа възможност. Ако го оправа задължително ще черпя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Като стане топло се обади да ти помогна ако искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maglata75 Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Като стане топло се обади да ти помогна ако искаш.имах подобен проблем: оказа се бушон мисля,че беше 5 или 6-ти по ред.лош контакт... огънах крачетата противоположно и подобен проблем е и модула на централното което се подвизава в горната час на заден десен калник"опакован в дунапрен" ,но там нещата са по сложни за не грамотен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 имах подобен проблем: оказа се бушон мисля,че беше 5 или 6-ти по ред.лош контакт... огънах крачетата противоположно и подобен проблем е и модула на централното което се подвизава в горната час на заден десен калник"опакован в дунапрен" ,но там нещата са по сложни за не грамотен В нишата на калника е до В5. Колегата разискваше проблем с модел В6, който технологично няма почти нищо общо с предишния. При В6 модула се намира пред предна лява седалка, под мокета, в "херметична" кутия, която се отваря все пак.П.П: Сега видях че колегата го е описал вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoyanov Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 (Редактирано) Майка му стара, и аз го получих този проблем, предна лява врата не се закл. от първия път.Какво да правя, кажете читав сервиз или майстор в София да отида при него или да налея акъл на моя Сякаш при мен се получи след като ми смениха копчетата на ел. стъклата на предна-лява врата.При мен се чува цъкане на всички ключалки без проблемната, когато захапе проблемната и тя цъка и мигачите си премигват както си трябва. Редактирано 7 Февруари 2012 от S.Stoyanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts