Jump to content

maglata75

Members
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 B5 AFN

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1589 профилни разглеждания

maglata75's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. От къде го закупи ,въпросния разширителен съд за 40 кинта с стария датчик ... кръглия?
  2. течен парафин .... как? бягай далеч от подобни обяви ,като дявол от тамян...
  3. Точиш течността , дърпаш на горе въпросното казанче.,с малко усилия се измъква с помощта на права отверка подпъхната в долния край .Монтираш новото, наливаш спирачна течност.Колата на крик ,палиш мотора и обезвъздушаване на спирачните апарати, с помощта на маркуч и пвц шише.
  4. Здравейте, усилена версия е от към тампони или в цял комплект с ябълковидните болтове? Много важно да се знае от практически оглед за нас клиентите.
  5. maglata75

    огледало А4 B6

    при Б5 е на две зъбни колелца, едното цилиндрично=червяк другото кръгло и са пластмасови. Едно от въпросните по често кръглото му се захабява-зацепването от там беше при мен проблема с прибирането на тялото.Елементите се намират след като се разглоби,под ел .моторчето. Много да се внимава при демонтажа има малки елементи в гнездото на колелцата .
  6. maglata75

    Нивомер на гориво

    и при мен е така с нивомера за гориво
  7. Нека да е така както казваш ти, мисълта ми беше..... с тази доста светла дамаска ще му се зацапа бързо и особено вратите и подлакътника, а относно цвят никъде не съм споменал син. салона му е бледо сив и респективно тавана оригиналния му е бил с този отенък ,но както и да е
  8. Ако не с еко кожа,поне с по тъмен цвят е трябвало да се подновят колоните и вратите и подлакътника ,ще разбереш сам до 3 месеца.За тавана не коментирам би трябвало да е в цвета на салона.
  9. Колега при Ауди А4 преди фейса има два отвора покрити с гумени тампони със стесняващи се отвори ,там се пълни с листа и .... каквото се сетиш и се задръстват. Решението е премахването им или изрязването на долната им част ,единия ако не се лъжа е под акумулатора другия е под казанчето за спирачна течност
  10. Благодаря ти buzzi сега ми стана ясно
  11. Би ли дал по точен жокер за този О пръстен, къде как се сменя и от къде се закупува,ако може и снимков матерял Не разбрах следното: долу при заустването в блока,провери да няма сцепено някъде Благодаря предварително
  12. Попитах за клапана,,защото преди време го смених с нов ,но загубата на масло си остана и до ден . Интересно но при шофиране извън града близо 3000км. нито грам не отчита ,докато грацко на 500....600 км. половин литър заминава като вискозитета е 5W40 ,и това е така от близо 250.000км. Изробвано е с различни марки моторни масла
  13. С новия клапан по малко маслени пари преминават ,така ли е при теб ?
  14. maglata75

    Търся една тема.

    http://www.forum-auto.com/pole-technique/mecanique-electronique/sujet381015.htm http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?t=522 Но тук са премахнали повечето снимки
  15. Автомобила ти не е тестван при масла 10в40 , през далечната 93год. за да оприличаваш въпросния максимум. Посочих стойности който са допустими. Темата на колегата e в съвсем друго приложение.
×
×
  • Create New...