Jump to content

Проблем с контактен ключ


Recommended Posts

Здравеите колеги ! Получюи се много тъпа ситуация на едно главно крастовище в Бургас. Подхлъзна се моита В4 и угасна. Опитах да я запаля но при завъртането на ключа нещо изщрака леко в боша и колата си остана на постоянен контакт без да може да завърти стартера нито да изключа контакта на колата.

Моля за помощ какво да я правя,необходимоста от кола ми е много голяма и трябва бързо да отреагирам на проблема. Благодаря предварително на всеки от вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооооооффффф защо по едно и също време всички имат проблеми или парно или патрон http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=117158&st=0&p=1747810&fromsearch=1entry1747810

Ако не направиш това което съм написал в постовете си те очаква това http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=117247&st=0&p=1749041&fromsearch=1entry1749041

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооооооффффф защо по едно и също време всички имат проблеми или парно или патрон http://audibg.com/fo...1

Искренно ти благодаря колега дали и при мен това ще е проблема ? Ако е това имам многа да черпя. А как се вади тая глупост с ключовете наясно ли сте ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз махнах приборното табло и оттам бърках,мисля,че имаше достъп и от долната част ва таблото под волана,мисля че беше 2 видии,ще потърся темата с подобен ремонт и ще ти я пратя

Ето я темата http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78752&hl=????????&st=20 /отиваш на 36 коментар,там е снимковия материал/аз лично не съм разкачал таблото отстрани,само бърках отгоре,където е километража и отдолу,където е кората под волана, държаща се на 2 видии.

Има и друг вариант,ако искаш опитай:вкарваш ключа в патрона и почваш да го въртиш наляво-надясно,като на моменти рязко дърпаш към теб,аз така го изкарах,защото бях побеснял нещо :lol: ,после с пинсета измъкваш счубеното езиче и натикваш новия патрон,отново с въртене наляво-надясно,за да може зъбчето да учели точното си положение в клемореда

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз махнах приборното табло и оттам бърках,мисля,че имаше достъп и от долната част ва таблото под волана,мисля че беше 2 видии,ще потърся темата с подобен ремонт и ще ти я пратя

Ето я темата http://audibg.com/fo...=????????&st=20 /отиваш на 36 коментар,там е снимковия материал/аз лично не съм разкачал таблото отстрани,само бърках отгоре,където е километража и отдолу,където е кората под волана, държаща се на 2 видии.

Има и друг вариант,ако искаш опитай:вкарваш ключа в патрона и почваш да го въртиш наляво-надясно,като на моменти рязко дърпаш към теб,аз така го изкарах,защото бях побеснял нещо :lol: ,после с пинсета измъкваш счубеното езиче и натикваш новия патрон,отново с въртене наляво-надясно,за да може зъбчето да учели точното си положение в клемореда

Благодаря колега :flehan:. От прочетеното в горната тема филма ми се струва много голям направо пълно метражен. само не разбрах защо е необходимо да се разпробива там някъде си. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм разпробивал,първия път като се счупи клемореда ,разглобявах,втория път като се счупи патрона,направо го издърпах с ключа,както написах по горе,като гледам на снимката май там има някакво щифче,което държи патрона.Не искам да те заблуждавам.Питай колегата,който е разпробивал там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм разпробивал,първия път като се счупи клемореда ,разглобявах,втория път като се счупи патрона,направо го издърпах с ключа,както написах по горе,като гледам на снимката май там има някакво щифче,което държи патрона.Не искам да те заблуждавам.Питай колегата,който е разпробивал там.

Ами да ти кажа и аз бая бях побеснял тая вечер но не успях да го извадя с въртене , маи ще се наложи разглабяне.:gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си вземеш нов патрон и искаш да останеш със стария ключ,може да смениш само тази част от патрона

2186074085930535881316259051vDUCFLSXpo9XuXqSPRXw.JPG

765188332176843520213162590577l8wa6xCQq9270arW4m0.JPG

60191026912870016491316259170IqwM4EVmZuWH0TNP0c08.JPG

Този "накрайник" се държи от едно малко щифче,вижда се на последната снимка

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ремонта ми излезе 79лв. и то при положение, че си го правих аз и един колега от сервиза на, които съм шеф. Хич не е проста работа но и искренно благодаря на всички колеги които се отзоваха на призива ми за помощ. Сблъсках се с 3 модела патрони за контактен ключ. На пръв поглед вършат работа но само 1 от тях беше верният избор и то на цена 28лв. Тези за по 11лв. не са за моето АУДИ. Освен това беше счупен и клемореда та и него купих. Предлага се само орижинал ВАЛЕО 51лв. Абе общо взето голям яд. Не го пожелавам никумо. Но ако някои има въпроси си мисля, че и аз мога да помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...