Jump to content

Утечка по колата,моля за помощ


vesojoor

Recommended Posts

По принцип има евро букса за включване на CD-то и то работи при подаване на първи контакт.При изваден ключ се изключва и CD-то.При мен е така.

Явно предишният собственик е творил по инсталацията.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах проблем с моя алпин.дърпаше ток по същия начин и акумулатора падаше ...оказа се неправилно свързан. има два +сови кабела -жълт и червен.номера е жълтия кабел да се свърже към +сова клема която има напрежение само на контакт .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

номера е жълтия кабел да се свърже към +сова клема която има напрежение само на контакт .

Аз защо си мисля,че жълтият кабел е за паметта на CD-то и трябва да е с постоянен плюс,а червеният да се върже на плюс при контакт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи днес премерих отново за утечка и след като разкачих от буксата плеарчето,нямах никаква загуба.

Сега варианта значи е да си пусна ново окабеляване за радиото,да го драпна директно от акумулатора смятам.

Какво мислите,и как ще е най-добре?

Благодаря на всички колеги отзовали се :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най добре е червения + кабел да идва захранване само след контакт другото да си стои така

Редактирано от b4 -ruse
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най добре е на жълтия + кабел да идва захранване само след контакт другото да си стои така

Червеният кабел имаш в предвид.Жълтият както казахме е за паметта и на него трябва да има постоянен плюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и двата кабела(жълтия и червения)са на постоянен плюс,но нямам консумация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги,миналата седмица,най-накрая оправих творенията на предните собственици омазали инсталацията.Имаше много от фабричната инсталация рязана.Както и смятах,бяха прекъснали фабричния сигнал за музиката и го драпнали от стоповете.Та след малко борба,възстанових инсталацията(с помощ естествено),но сега за моя нерадост отново си я има утечката,само че вече спира като махна 4 бушон,а не 3-ти.Но нормално нали на 4-ти е за радиоапарата също.

Та явно наистина Alpine-чето си дърпа и консумира.Как да го навържа та да спре консумацията и всичко да ми е ок.

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako има консумация при постоянно захранване на жълтия кабел ,прекъснато захранване на червения и свален панел не ти остава друго освен да го дадеш на ремонт ,смениш плеара с друг или си останеш с утечката.Аз също съм с Алпин ,но нямам утечка.Преди година я замерваха заради заверка на акумулатора и беше под 0,2 mA (може да бъркам дименсиите) .Помня че не трябваше да е по висока от 0,3 ,това е при заключена кола,без консуматори с пусната аларма.В старото рено плеара изсмуква акумулатора за денонощие ,принудиме да му вържа и двата кабела за захранване след контакт.Така обаче няма памет и настройките му се нулират при гасене на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем с СД. За 4 дена буташе акомулатора Вързах го директно към контактния ключ. Извада ли . ключа и СД спира да работи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...