vesojoor Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Колеги,помогнете,защото вече избеснявам!Писна ми всеки ден да си мера акумулатора за да я хвана тая утечка и немога да разбера от къде идва,давайте идеи от къде може да е.Акумулатора ми е на 1 г,Varta.Като не я карах в студовете го мерих за 3 дни ми падна на 11,85V,което не е нормално.Съмнявах се от алармата(защото предния собственик или незнам точно кой,но като е слагана газта и алармата е направено мазало с кабелите,бензиновата помпа е вързана към делкото и т.н,мазало) и я изключих,но продължаваше проблема.Имам съмнение за кабелите на багажника че са прекъснати,защото подгрева работи само като се щракнат копчетата за подгрева и едновременно стоповете за мъгла.Нито стоповете за мъгла,нито халогените действат.Това е което мога да се сетя да уточня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 виж да не е при стартера там много често се случва,друго не мога да се сетя сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Един мери с мултицета , другия вади един по един бушоните , докато на намалее консумацията . После гледаш за кои работи е този бушон и започваш да ги елиминираш един по един . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Оправяш първо кабела на багажника.След това колегата Милански ти е казал как да процедираш.Колко ти е утечката и как я мериш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) С мултицет мера,като откача клемата на акумулатора и мера на милиампери колко е ,обаче нищо почти неотчита.А иначе си пада акумулатора.И да и аз така мисля първо за багажника и след това с бушоните.Но ако някой може да се сети къде още може да имам утечка,нещо по-характерно? Редактирано 4 Февруари 2012 от vesojoor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Колега начина за мерене е , като откачиш минусовата клема на акумулатора , слагаш мултицета на обхват 10 ампера и преместваш плюсовата сонда в гнездото , където ти е за 10 ампера ток , то зависи от мултицета де . Слагаш плюсовата сонда на минуса на акумулатора а минусовата сонда на минусовата клема , идеята е тока да минава през мултицета и при затворени врати и изключени консуматори гледаш каква консумация има . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Точно така се мери .Аз имах ядове с един плеар ,който смучеше акумулатора дори без панел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Да точно така мера,колега,просто не съм го описал.Мерси иначе и да и аз четох за плеарчета които смучат на изгасена кола,ще видя и как е навързана музиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) Но ако някой може да се сети къде още може да имам утечка,нещо по-характерно?Навсякъде може да има утечка.CD-та,централното,плафони.Колегата Милански е обяснил точно как се мери.Само ще допълня,че тока трябва да не е повече от 30mA.От там нагоре имаме проблем.Не каза колко ти е утечката.Виждал съм CD как дърпа 300mA ток,но както казах от много места може да е.Вадиш предпазителите един по един и гледаш.В повечето случаи така се хваща.Дано при теб да не е изключение. Редактирано 4 Февруари 2012 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Мерси ,ще видя да премера пак и ще се види колко му е утечката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) ...Но ако някой може да се сети къде още може да имам утечка,нещо по-характерно?Щом като колегата мери правилно тока но утечка и не отчита консумация проблемен да не се окаже акумулатора,нищо че е Варта на една година.Все пак нека да каже какъв ток замерва,вероятно не е нула.Ако обаче се стигне до акумулатора нека да го провери и него.Да откачи минусовата клема и да засече ще има ли понижение на напрежението за някакъв период,2-3-4 дена.Преди това да провери нивото на електролита и ако има възможност да замери гъстотата му при зареден акумулатор.Ако проблема е в батерията,от голям саморазряд, да я смъкне от колата и разклати енергично.И да стиска палци да помогне. Редактирано 4 Февруари 2012 от kolu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Утре ще проверя нанова за утечка,може просто предния път нещо да не съм направил както трябва,а сега вече знам и някакви стойности които да ми служат за ориентир.А иначе акумулатора веднъж ми беше паднал яката(пак поради тая причина),заредих го,разредих го и пак го кипнах,необслужваем е и си е читав иначе държи добри стойности докато не го сложа в колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Първо си замери дали има утечка и с каква стойност и тогава се занимавай с акумулатора.Ако искаш пробвай и с някаква малка крушка,закачаш я на мястото на мултицета,между минусовата клема и масата на колата.Става дума за крушка с мощност 1-2вата,а като напрежение може и по-ниско от 12в.Ако имаш голяма утечка ще си проличи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 Това за CD-то е вярно на сина на Голфа даваше 400 милиампера на свален панел като откачих музиката тока падна на 0.03А. Сега е Панасоник и няма този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 5 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 След днешното мерене,улових утечката-отчете ми 1.0-1.1А.Почнах да вадя бушоните един по един и като стигнах до 3-я,мултицета показа 0.00 .Видях че бушон номер 3 отговаря на Блока за управление на вентилатора за охлаждане на радиатора при изключен двигател.После проверих и другите бушони за всеки случай не се влияеше от тях.От къде може да идва проблема с този блок?Как да си го оправя?Дали сега просто да не си махна бушона за да не дърпа ток(то и без това сега не охлажда на изключен двигател)Може би има значение и това,че перките не са си оригиналните а са некакви скалъпени от преди мен някой и също е плетеница от кабели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 За предпазител №3 или реле №3 говорим?Предпазител №3 по таблицата го дават за клаксона и лампата на стоп сигнала.25а е.Най-вероятно има нещо объркано по ел. инсталацията при смяната на вентилаторите,както казваш,че не са оригиналните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 5 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 (Редактирано) Да колега,прав си ,объркал съм.Не става въпрос за реле номер 3,ами предпазител 3(25А).Как да оправя проблема след като е свързано със стоп сигнала?И от къде идва тази консумация на загасена кола за този стоп сигнал? Това трябва сигурно да означава,че някое от кабелчетата на клаксона или за стоповете дава на маса.Дали може всичко да идва от прекъснати кабели на багажника? Редактирано 5 Февруари 2012 от vesojoor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 Да не би да ти свети плафона в багажника? Махни му крушката и пак замери утечката. Стоповете не би трябвало да светят ако не е натиснат педала на спирачката или няма проблем със стоп-машинката. От друга страна ако светят стоповете - ще ги видиш. Провери освен стоповете какво спира да работи като извадиш предпазителя - касетофона примерно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 5 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 Да ще проверя какво още спира с този бушон,може наистина музиката да не е навързана правилно.А иначе планфона в багажника не свети-нямаше ток към него.Проверих преди и достигаше 12V към него но нямаше маса,затова си дръпнах една масичка от купето.По късно се усетих че така сигурно ще си свети нон стоп и съм разкачил от тогава планфона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 6 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Установих от къде си дърпа и идва утечка-както казахте от музиката.Явно някой е хванал от стоп светлините,понеже там има ток дори и не на контакт.И сега ще трябва да преправям инсталацията.Ако някой може да ми даде некоя хитра идея какво да направа ще съм му благодарен(освен начина за премахване на музиката от този предпазител де) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 пусни я директно от акумулЕйтъра музиката и тва е браво ,че си го намерил иначе аз предполагах,че е от лаМбата в багажника ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 или от запалката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Провери колко ток дърпа плеара ,когато е изключен, Това че е бил хванат към стоповете,не би трябвало да изтощава батерията,ако самият той е гасен.Да не се наложи да го сменяш,Иначе колегите са казали направо от акумулатора с външен предпазител близо до него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Щом имаш утечка значи имаш проблем с касетофона - ако е изключен не трябва да дърпа ток. Захранване за него можеш да вземеш и от запалката, но утечката ще остане - само ще отиде на друг бушон . Прегледай касетофона и усилвателя (ако имаш допълнителен такъв). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Нямам усилвател,а касетофона ми е Alpine cde-103bt.Освен предишният собственик да не е пуснал окабеляването му както трябва(преди беше с едно старо JVC,но незнам дали е имало и с него утечка)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване