Jump to content

писна ми! A4 B6 2.5ТDI


Volodka

Recommended Posts

Това с по-големия предпазител може да ти нанесе ужасни последствия дори и само за едно палене.

тъкмо днес се сдобих с 60А предпазител :) оказа се доста дефицитна стока и трябваше да се поръчва. Колата пали перфектно вече и мисля тези дни да разкачам задната броня, за да сменявам сензор на парктроника и ще си сложа правилният предпазител обратно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това е добре, а хидравличната течност смени ли ? Не мога да намеря темата за да те попитам там .

Амииии......не съм :rolleyes:

Честно казано ме е налегнал един мързел.....дори и правилният предпазител още не съм сложил обратно

Нямам никаква представа къде е мястото, от където се източва. До колкото разбрах маслото за автоматична скоростна кутия е идентично с хидравличното такова. Хубавият момент, е че след доливането спря да квичи при пълен десен и ляв волан :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии, не е съвсем същото...

За хидравликата е G 052 000, а за автоматика (ако НЕ Е Мутлитроник) е G 052 162. За Мултитроника е G 052 180.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги.Имам въпрос-аз съм със 1.9 тди AWX при мен смених свщите,проверих всички релета под комп. включително и предпазителя(при мен е 80А)всичко изправно,но с пробна лампа установих че не идва ток до свещите.Пали лесно но явно без никакво подгряване.Преди да сменя свещите я вързах на диагностика но не ми дава грешки,въпреки че имаше само 1 изправна свещ.Къде може да е проблема според вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Нямаше да е лошо да си отвориш отделна тема за проблема! Все пак - релето за свещите би трябвало да е с оригинален номер 8A0 951 253, а номера написан отгоре - 202. Намира се при ЕКУ-то.

На картинката от първия ми пост най-отгоре - номер 2

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да открих го и го проверих-работи,но проблема остава.Сега пали но като стане по студено сигурно няма да пали толкова лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите не бачкат ли само като падне околното темп. под определна стойност?

Ако си мерил при по-топло време - няма да има ток до тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем преди време.В топло време си палеше нормално докато не дойде земата,започна да пали вного трудно чак от втори,трети път и като запали от зад се получанаше димна завеса от бял пушек.И аз така се чудех като теб от къде идва проблема,докато не отидох при един читав майстор,та проблема се оказа центровката на помпата,бяха ми я объркали в сервиза при смяната на ремаци.Направи я както трябва и всичко се оправи.Мисля че нормално беше между 4 и 8 градуса предварение.Дори и вървенето се подобри.

Редактирано от Eimas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги и при мен същият проблем. Ще пробвам със предпазителя тези дни, защото и аз като колегата отгоре съм сменял свещи и ефект никакъв.

Редактирано от nneeoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,моят двигател е 1.9 тди  130к.с  AWX.Когато е  студен пали трудно и отзад излиза бял облак който мирише на сурова нафта, след 10на. секунди се нормализира.Помагам му с подаване на газ.Свещите за подгряване работят.Какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурен ли си че работят... защото описваш симптом на свещи

 

но има и нещо друго - колата докато загрее хвърля бял пушек

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така докато загрее хвърля бял пушек.

 

Колата и правиха диагностика,и там ми казаха за неработеща свещ,смених я но пак изпушва при палене и при тръгване.След като загрее се оправя.

 

При диагностиката  изчистиха някакви грешки но не разбрах от какво са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид че не е ненормално да пуши сгъстено светъл пушек докато загрее

Не е нормално да имаш проблем с палене на тия темп, каквито са в момента

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...