djadai Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 (Редактирано) Здравейте всички.Фен сън на Ауди и от няколко дни си имам А6 2.5 комби.Колата е голяма и много стегната.Всичко си работи,като най много се кефя на оригинално вградената печка/водна/.Включвам я и за 10 мин. загрява течността в двигателя.Климатроника свети но въздух в купето не вкарва.Когат запаля моментално вкарва топло.Това нормално ли е,така са конструирани или трябват някакви допълнителни настроики за да топли и купето? Редактирано 16 Февруари 2012 от djadai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 моята затопля и купето, печката и климатроника работят на половин мощност когато мотора не работи,нямам идея как са интегрирани управленията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djadai Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 ok. А климатроника в какво положение да е оставен?Опитвал сум с включен бутон ECON както и отворени средните духалки.Как мога да разбера каква /тип, марка/ печка е поставена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 видяхме се с колегата,няма записани никакви грешки,печката работи но при изваден ключ,климатроника само свети и не духа вътре в купето,,Може да се управляват градуси и степен на вентилатора но вентилатора го няма,като се даде контакт всичко си идва на мястото,някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 (Редактирано) Здравейте колеги само да вметна нещо има два вида системи за допълнително отопление, които се вграждат. Едната се води допълнително отопление (Zuheizer/Zuheizung) и цялостно отопление (Standheizung). Първата е такава каквато описва колегата, загрява охладителната система без да включва вътрешната вентилация на купето като върти охладителната течност в системата. Другата загрява охладителната система и върти вътрешната вентилация с цел да се отоплява купето. Тези вторите, често имат и функция да ти върти и вътрешният въздух през лятото с цел охлаждане на купето, като най-често е комбинирана със соларен шибидах, който захранва допълнително акумулатора и вътрешният вентилатор. Дайте да проверим от кой модел е първо тази печка, другото е да е слаб акумулатор или заминаващ си и да не включва тези допълнителни консуматори в купето, като целта е акумулатора да е в някакво предварително зададено напрежение, което се след за да може двигателя да запали. Разбира се може да има и съвсем друг проблем. В коя група гледаш печката. Редактирано 17 Февруари 2012 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Aux Heaters,колата е А6 2001 2.5 ,като D52 ми се мотае че го разпозна ВАГ 908 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djadai Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Както писа колегата днес се видяхме и той описа по-горе направения тест.Всичко по колата е ок няма грешки.В сервизната книжка, а и в заложеното меню на моето Ауди има и двете функции-отопление с печка /указан начим на пускане и задъжително отворени средните духалки -показано със снимки/ и "лятната " функция за вентилация със същата печка.Печката се включва от менюто в зададено от мен време -дата час или веднага,започва да грее в зададеното и време в случая 30 мин.затопля антифриза тръбите влизащти в купето също са топли,климатроника светва/дисплей и всичко друго/ и сваля степента на вентрилатора на три деления НО В КУПЕТО не влиза топъл въздух.Запалвайки колата моментално вентилатора вкарва топло -темп.на антигриза 75 градуса целзии.Ако е само за отопление няма да поли климатроника да свети,а как ще вади лятото топлия въздух от купето без вентилатора за върти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djadai Публикувано 20 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Днес се сетих за една стара "дружка"от Сакар Ауто,който сега е в Порше.Изпратих му рамата за да провери какъв тип е печката и какво да очаквам от нея.Утре би трябвало да имам инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 чакаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djadai Публикувано 31 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Нещата се оказаха прости!Климатроника трябва да е поставен в положение AUTO ,не на ECON тогава печката освем че топли антифриза грее и на предното стъкло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 зимата ще разбереш какъв е кеф да слезеш и да намериш колата топла и с размразен преден дхам. . Само още една зима да имаме такава и си слагам и аз печка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djadai Публикувано 3 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Само да е живот и здраве.Иначе и нещо за печката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts