neronagy Публикувано 12 Март 2012 Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 Колеги, много ви моля за експресно и експертно мнение по следния проблем.Лампата за маслото светва над 3000оборота.Сменено е всичко по мотора след основен ремонт,маслена помпа,масло,датчици,филтър.Заради този проблем върнах колата на майстора.Той също в момоента се затруднява и незнае какво да прави.Налягането на маслото на празен ход беше 5 бара.Смени отново датчика за високите обороти и филтъра но проблема остана.МОЛЯ ВИ ЗА ПОМОЩ.БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 12 Март 2012 Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 Може да имаш запушване някъде и при по високи обороти да не може да минава достатично масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neronagy Публикувано 12 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 Майстора ме убеждава,че е продухал всичко като е свалил главата а налягането на празен ход е 5 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 12 Март 2012 Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 (Редактирано) На празен ход не трябва да е пет бара (освен ако не е студен старт).Нека да премери с механичен манометър при 2000 оборота на оптимално загрял двигател какво показва. Редактирано 12 Март 2012 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neronagy Публикувано 12 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 Колега, пробата с манометъра я правихме сутринта в 10 часа при напълно студен мотор.Дайте мнение какво още трябва да се види.Пробвахме 2 чисто нови датчика за високи обороти и нищо на 3000 оборота пак светва лампата,като двата бели датчика са на различни фирми.Какво да направим,че да я излъжем тая лампа?Моля помагайте ако сте имали подобни проблеми,че и майстора вече вдига раце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 12 Март 2012 Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 аз имах същия проблем със мойто а4 оказа се скъсан кабел на датчика за високите. когато я карам леко и под 2500 няма проблеми подам ли и и започва да пищи оказа се кабелче.подобре огледаи преди да я дадеш на някой пишман майстор да се гаври Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Март 2012 Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 мн високо налягане на празен ход няма как да е толкова налягането ,това значи че на 3000 оборота ще е 10 бара,как да стане това,,нещо при маслената помпа е объркано или маслена магистрала запушена,но пък тогава мотора трябва да трака,все накъде няма да стига масло.До колкото помня,или http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=209885,да не се правя толкова на умен,ама 5 барра на празен ход.......само ако аудито ти е ЛУНО или Марсо ход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
napstar80 Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 под масления филтар има датчик за налягане на маслото провериго моят деше дефектирал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Има едно реле, което се намира вляво под волана и насреща. Трябва да свалиш километража и да бръкнеш. На б3-ката има цифра 2 на него. На твойта може да е с друго обозначение, но със сигурност го има. През него минава сигнала за лампата на таблото. Не пипай повече датчици и разни други неща. Намери го кое е и го смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Колега, пробата с манометъра я правихме сутринта в 10 часа при напълно студен мотор.Дайте мнение какво още трябва да се види.Пробвахме 2 чисто нови датчика за високи обороти и нищо на 3000 оборота пак светва лампата,като двата бели датчика са на различни фирми.Какво да направим,че да я излъжем тая лампа?Моля помагайте ако сте имали подобни проблеми,че и майстора вече вдига раце.Кой "майстор" мери налягане на студен двигател мн високо налягане на празен ход няма как да е толкова налягането ,това значи че на 3000 оборота ще е 10 бара,как да стане това,,нещо при маслената помпа е объркано или маслена магистрала запушена,но пък тогава мотора трябва да трака,все накъде няма да стига масло.До колкото помня,или http://www.vwclub.bg...p?p=209885,да не се правя толкова на умен,ама 5 барра на празен ход.......само ако аудито ти е ЛУНО или Марсо ходДаже е малко за студен мотор. Как да стане 10, като има байпас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване