Jump to content

Recommended Posts

1.8 20 V -125 к.с. Перфектна е за газификация.Не дава никакви грешки и за 200 000 км на газ не ми е дала никакъв проблем. Мисля че и 1.6 е същия само че с по-малки клапани. но си трябва задължително инжекцион. Аз това съм карал и за този мотор имам фпичатления. дано съм ти бил полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека позная.

2.0 16 V :hilezh: с механична инжекция :wall:

Тук нещата са коренно различни.Няма никакви грижи. Има го и вариант с турбо,но там трябва да включиш и едни 1000 кинта за евентуален ремонт на турбината. Иначе от 1.6 и 1.8 ще си много доволен. стига да е читава колата естествено. :zustimm:

От майстори споделянията са че 1.8 - ADR (така се води двигателя) е най-здравия бензинов двигател на Ауди досега.Но това са само разсъждения. Разпитай и на други места.Но аз като купувах моята преди пет години,звъннах на майстор и той каза :Взимай без да се замисляш. А на А3 направо ще лети. Успех

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го и вариант с турбо,но там трябва да включиш и едни 1000 кинта за евентуален ремонт на турбината.

1000 не са ли малко? Аз съм чувал, че тия турбини струват 3-4 к и се сменят със маслото. Я питай твоя майстор да осветли аудиторията.

Васко 1,8 на А3 бива и лесно се газира, дори и с обикновенна уредба. Ако търсиш икономия виж някое 1,9 тди (90 к.с.) ще върви повече от куция 1,8 и ще харчи по малко, данъка му ще е нищожен.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти все ще се изс..еш на метеното. Наистина нямам думи. Ако афтура желае да пише на л.с ,да му дам едно кръгче да види дали ще го удволетвори вървенето. Пет години със А6 -1.8 ,125 к.с и изминати 250 000 км. мотора ,а и колата е виждала бокс само за масла и ремъци.изключвам двата комплекта амортисйори :hilezh: и тампоните на магарето...ама там проблема е задкормилното устройство. А за турбината си прав ,говорех образно за някоя втора употреба. Другата седмица сигурно ще съм по сф,така че може лек тест драйв :zustimm:

И човека пита за газ,не за дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И човека

е писател и едва ли би приел съвет от неграмотен потребител, не докосвал се до друг мотор на ауди освен АДР, който между другото е различен при А3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... 1,9 тди (90 к.с.) ще върви повече от куция 1,8!

Ама това наистина ли е така? ( с извинение към колегата за размазване на темата ) Баси, 90 коня да вървят повече от 125! А въртящия момент, как е? :gruebel: Май скоро ще има обява за 1.8/125 коня ADR :steinigung: А данъка на TDI-то ще е сигурно 30-тина лв! Я споделете, моля и да я давам 4-ката на някой ГИ фен! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, 90 коня да вървят повече от 125!

Моя грешка, след 190 км/ч бензинката ще дръпне :hilezh: . Това при условие, че дизела е девствен.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви 190км/час

Там където са 125-те конски сили на АДР-а. Като ти гледам подписа, към добри дизели си се насочил :respekt:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти гледам подписа, към добри дизели си се насочил :respekt:

Там не питам за цена! Служебни са и трябва да са най-надеждните! Благодаря за оценката, все пак! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички мотори на А3 са отлични за газификация, няма да имаш никакви ядове с газта. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама това наистина ли е така? ( с извинение към колегата за размазване на темата ) Баси, 90 коня да вървят повече от 125! А въртящия момент, как е? :gruebel: Май скоро ще има обява за 1.8/125 коня ADR :steinigung: А данъка на TDI-то ще е сигурно 30-тина лв! Я споделете, моля и да я давам 4-ката на някой ГИ фен! :flehan:

Ти кола за състезания ли си купил?????? Била куц кон???? Купи си състезателна кола за гонки. А дизела може и да бяга,но е с малко. Само разликата е като почниш да правиш помпи,дюзи,демфери...менфери ,ще викаш баси еФФтения дизел.Да не говорим че лятото дизела ще стане 3.00 лв. Ако си струваха отдавна да съм си купил друга. Проблемът не е финансов.

А за турбината ,ги нося в Турция и ми я рециклират. Лошото е че отнема две седмици. Също така рециклират и рейки на супер цени. А понеже и си ремонтираме сами колите и камионите с брат ми,винаги са здрави. Не да ти оправят едно,а да ти счупят друго.

Слагай газ и си щракай с пръсти :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае Мартинич нещо температура ли имаш, че пишеш такива глупости? Няма начин 90 коньовия дизел да дръпне АДР-а при никакви обстоятелства. И АФН-а няма шанс пък каквито искаш глупости пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае тодир дай някой АДР да го пуснем с АФН, или 1З, но си вземи бинокъла. Например на сбора може да ги пуснем да видиш кой пише глупости.

Я виж тук какво пише и това без кюмюрджията да е някой подъл тип с чип.

Ето и сравнение с малката легенда цък. Куция АДР бие с половин секунда на 400 метра :hilezh: .

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае Мартинич нещо температура ли имаш, че пишеш такива глупости? Няма начин 90 коньовия дизел да дръпне АДР-а при никакви обстоятелства. И АФН-а няма шанс пък каквито искаш глупости пиши.

Човека има нещо срещу мен,но не искам да споря със "дребни хора". Виждал съм чипосани дизеларки със червените букви да вървят доста. Но да нарича ADR ,куц мотор е смешно. Няма такъв кеф и ефтинджок по подръжка като този двигател. А 125 коня на А3 ще си е малко самолетче. Още повече че нищо не каза по темата,а взе да дава акъл на хората :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е хубавото на 1,8? Това, че разхода му е колкото 1,8 т, а вървежа, колкото 1,6 ли? Карай си катафалката и престани във всяка тема да слагаш евтино и ауди в едно изречение, не е това целта на марката. За специалисти като теб, които си ремонтират колата пред блока има други автомобили.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв кеф и ефтинджок по подръжка като този двигател.

Качествени ремъци и ролки 500 лв...къде е ефтинджоса тук?! :rotcol: Не съм тръгнал да се състезавам, ама не ме кефи тоз бИндзин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качествени ремъци и ролки 500 лв...къде е ефтинджоса тук?! :rotcol: Не съм тръгнал да се състезавам, ама не ме кефи тоз бИндзин!

Ако на 500 лв викаш скъпо си объркал марката :hilezh: пробвай гоуф двойка като искаш еФтину....И освен тия 500 лв(които ми се виждат множко,понеже пистов,на динамото,на климатика ремъци се сменят през смяна)Така че не е толкова скъпо. А на дизела има милиони неща за смяна.

И все пак темата беше за газовите,а не дизел срещу бензин. Купи си дизел и си копай лехичката. Успех :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осрах темата на колегата Freestyler, за което моля да бъда извинен! :flehan:

За лехичките, всички си ги копаем в тази държава! Успех и на теб! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае тодир дай някой АДР да го пуснем с АФН, или 1З, но си вземи бинокъла. Например на сбора може да ги пуснем да видиш кой пише глупости.

Я виж тук какво пише и това без кюмюрджията да е някой подъл тип с чип.

Ето и сравнение с малката легенда цък. Куция АДР бие с половин секунда на 400 метра :hilezh: .

Що имам спомен, че на предишния събор пускаха? Ма нема ядове и на тоя да се намерят хора да се пуснат. Неам ни АДР ни АФН и въпреки това изхода е ясен с победа за АДР-а. Освен ако не е чипвана печката. Това е положението 125>110>90 квото и да говориш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е положението 125>110>90 квото и да говориш.

Така както си ги подкарал, ще кажеш, че Адр-а ще прескочи и малката бомба дюза, която пък е на кантар с АБК-то, защото и двата двигателя са по 115-116 к.с. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...