Freestyler Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Момчета, бихте ли споделили кой двигател от бензиновата гама на първите А3-ки е най-подходящ за газ. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 1.8 20 V -125 к.с. Перфектна е за газификация.Не дава никакви грешки и за 200 000 км на газ не ми е дала никакъв проблем. Мисля че и 1.6 е същия само че с по-малки клапани. но си трябва задължително инжекцион. Аз това съм карал и за този мотор имам фпичатления. дано съм ти бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 23 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 ГИ - ГИ, стига да става. щото на моето ауди 100 ни ГИ, ни обикновена става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) нека позная. 2.0 16 V с механична инжекция Тук нещата са коренно различни.Няма никакви грижи. Има го и вариант с турбо,но там трябва да включиш и едни 1000 кинта за евентуален ремонт на турбината. Иначе от 1.6 и 1.8 ще си много доволен. стига да е читава колата естествено. От майстори споделянията са че 1.8 - ADR (така се води двигателя) е най-здравия бензинов двигател на Ауди досега.Но това са само разсъждения. Разпитай и на други места.Но аз като купувах моята преди пет години,звъннах на майстор и той каза :Взимай без да се замисляш. А на А3 направо ще лети. Успех Редактирано 23 Март 2012 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 23 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 2.0, AAD с механична инжекция иначе колата е чук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) Има го и вариант с турбо,но там трябва да включиш и едни 1000 кинта за евентуален ремонт на турбината. 1000 не са ли малко? Аз съм чувал, че тия турбини струват 3-4 к и се сменят със маслото. Я питай твоя майстор да осветли аудиторията.Васко 1,8 на А3 бива и лесно се газира, дори и с обикновенна уредба. Ако търсиш икономия виж някое 1,9 тди (90 к.с.) ще върви повече от куция 1,8 и ще харчи по малко, данъка му ще е нищожен. Редактирано 23 Март 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Ти все ще се изс..еш на метеното. Наистина нямам думи. Ако афтура желае да пише на л.с ,да му дам едно кръгче да види дали ще го удволетвори вървенето. Пет години със А6 -1.8 ,125 к.с и изминати 250 000 км. мотора ,а и колата е виждала бокс само за масла и ремъци.изключвам двата комплекта амортисйори и тампоните на магарето...ама там проблема е задкормилното устройство. А за турбината си прав ,говорех образно за някоя втора употреба. Другата седмица сигурно ще съм по сф,така че може лек тест драйв И човека пита за газ,не за дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 И човека е писател и едва ли би приел съвет от неграмотен потребител, не докосвал се до друг мотор на ауди освен АДР, който между другото е различен при А3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 ... 1,9 тди (90 к.с.) ще върви повече от куция 1,8!Ама това наистина ли е така? ( с извинение към колегата за размазване на темата ) Баси, 90 коня да вървят повече от 125! А въртящия момент, как е? Май скоро ще има обява за 1.8/125 коня ADR А данъка на TDI-то ще е сигурно 30-тина лв! Я споделете, моля и да я давам 4-ката на някой ГИ фен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) Баси, 90 коня да вървят повече от 125! Моя грешка, след 190 км/ч бензинката ще дръпне . Това при условие, че дизела е девствен. Редактирано 23 Март 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Кви 190км/час, бе бате! Как се минах, започвам да се оглеждам за дизел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) Кви 190км/часТам където са 125-те конски сили на АДР-а. Като ти гледам подписа, към добри дизели си се насочил Редактирано 23 Март 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Като ти гледам подписа, към добри дизели си се насочил Там не питам за цена! Служебни са и трябва да са най-надеждните! Благодаря за оценката, все пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Всички мотори на А3 са отлични за газификация, няма да имаш никакви ядове с газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Ама това наистина ли е така? ( с извинение към колегата за размазване на темата ) Баси, 90 коня да вървят повече от 125! А въртящия момент, как е? Май скоро ще има обява за 1.8/125 коня ADR А данъка на TDI-то ще е сигурно 30-тина лв! Я споделете, моля и да я давам 4-ката на някой ГИ фен! Ти кола за състезания ли си купил?????? Била куц кон???? Купи си състезателна кола за гонки. А дизела може и да бяга,но е с малко. Само разликата е като почниш да правиш помпи,дюзи,демфери...менфери ,ще викаш баси еФФтения дизел.Да не говорим че лятото дизела ще стане 3.00 лв. Ако си струваха отдавна да съм си купил друга. Проблемът не е финансов.А за турбината ,ги нося в Турция и ми я рециклират. Лошото е че отнема две седмици. Също така рециклират и рейки на супер цени. А понеже и си ремонтираме сами колите и камионите с брат ми,винаги са здрави. Не да ти оправят едно,а да ти счупят друго. Слагай газ и си щракай с пръсти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Ае Мартинич нещо температура ли имаш, че пишеш такива глупости? Няма начин 90 коньовия дизел да дръпне АДР-а при никакви обстоятелства. И АФН-а няма шанс пък каквито искаш глупости пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) Ае тодир дай някой АДР да го пуснем с АФН, или 1З, но си вземи бинокъла. Например на сбора може да ги пуснем да видиш кой пише глупости.Я виж тук какво пише и това без кюмюрджията да е някой подъл тип с чип.Ето и сравнение с малката легенда цък. Куция АДР бие с половин секунда на 400 метра . Редактирано 23 Март 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Ае Мартинич нещо температура ли имаш, че пишеш такива глупости? Няма начин 90 коньовия дизел да дръпне АДР-а при никакви обстоятелства. И АФН-а няма шанс пък каквито искаш глупости пиши.Човека има нещо срещу мен,но не искам да споря със "дребни хора". Виждал съм чипосани дизеларки със червените букви да вървят доста. Но да нарича ADR ,куц мотор е смешно. Няма такъв кеф и ефтинджок по подръжка като този двигател. А 125 коня на А3 ще си е малко самолетче. Още повече че нищо не каза по темата,а взе да дава акъл на хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) Кое му е хубавото на 1,8? Това, че разхода му е колкото 1,8 т, а вървежа, колкото 1,6 ли? Карай си катафалката и престани във всяка тема да слагаш евтино и ауди в едно изречение, не е това целта на марката. За специалисти като теб, които си ремонтират колата пред блока има други автомобили. Редактирано 23 Март 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Няма такъв кеф и ефтинджок по подръжка като този двигател.Качествени ремъци и ролки 500 лв...къде е ефтинджоса тук?! Не съм тръгнал да се състезавам, ама не ме кефи тоз бИндзин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Качествени ремъци и ролки 500 лв...къде е ефтинджоса тук?! Не съм тръгнал да се състезавам, ама не ме кефи тоз бИндзин!Ако на 500 лв викаш скъпо си объркал марката пробвай гоуф двойка като искаш еФтину....И освен тия 500 лв(които ми се виждат множко,понеже пистов,на динамото,на климатика ремъци се сменят през смяна)Така че не е толкова скъпо. А на дизела има милиони неща за смяна. И все пак темата беше за газовите,а не дизел срещу бензин. Купи си дизел и си копай лехичката. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Осрах темата на колегата Freestyler, за което моля да бъда извинен! За лехичките, всички си ги копаем в тази държава! Успех и на теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Ае тодир дай някой АДР да го пуснем с АФН, или 1З, но си вземи бинокъла. Например на сбора може да ги пуснем да видиш кой пише глупости.Я виж тук какво пише и това без кюмюрджията да е някой подъл тип с чип.Ето и сравнение с малката легенда цък. Куция АДР бие с половин секунда на 400 метра .Що имам спомен, че на предишния събор пускаха? Ма нема ядове и на тоя да се намерят хора да се пуснат. Неам ни АДР ни АФН и въпреки това изхода е ясен с победа за АДР-а. Освен ако не е чипвана печката. Това е положението 125>110>90 квото и да говориш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Това е положението 125>110>90 квото и да говориш.Така както си ги подкарал, ще кажеш, че Адр-а ще прескочи и малката бомба дюза, която пък е на кантар с АБК-то, защото и двата двигателя са по 115-116 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Ти май си повервал на розовите сънища на кюмюрджиите, тех нема кво да ги бие щото печките трошат вратове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване