Jump to content

Проблем с централното на B6


Silver Arrow

Recommended Posts

Здравейте колеги! Проблемът ми е следния: от известно време централното на предна дясна врата отказва да заключва и се налага да заключвам принудително (с ключа отстрани във вратата) после се отключва нормално, предимно го правеше при студено време и като се стопли се оправяше. До сега не ми се занимаваше, заради студеното време и да не счупя някоя щипка, но сега ме хвана мерака да го оправя. Та на въпроса - вчера разглобих вратата и прегледах за слаби връзки или нещо за смазване, но нищо не намерих, направих няколко проби и всичко работеше до момента в който заключи и повече не искаше да отключи ;-((( сега съм със заключена врата и без кора на нея??? Не се отваря и отвътре като дръпна дръжката два пъти все едно нещо запъва, ще съм благодарен ако някой знае и сподели някакъв начин за аварийно отключване или нещо такова :gruebel: Пусках я на Vag-Com-a и това са грешките, които ми дава, но да спомена, че 01332 я имаше и преди, когато въпреки с някой изключения централното работеше нормално:

2 Faults Found:

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

80-00 - Single-Wire Operation

01812 - Supply Voltage for Door Controller: Pass. Side (J387)

37-00 - Faulty

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръскали тък там с ВД по буксите? Защото 01812 аз я разбирам, че не стига ток до моторчето на вратата, за да отключи ?

По презумция, ако е заключена с дистанционното, отвътре не се отваря... Не знам защо... нека някой каже ако знае как?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробваи да напраскаш буксите с контактен спреи при мен така сработваше когато си иска бутона за заключване на лявата врата след праскането с контактен спреи вече повече от година няма проблем.Не казвам че е това но нищо не пречи да опиташ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си мисля, че е слаба връзка защото ту работи ту не и особено когато е студено, но незнам къде :gruebel: разгледах буксите вчера и всичко изглежда доста добре... сега нямам под ръка контактен спрей, но утре ще взема и ще напръскам всички букси които се виждат във вратата поне няма да навреди :zustimm: Чудех се само дали няма начин за принудително отваряне много ми е странно да е само на ток :stupid: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери кабелите,които се намират под гумения маншон,който се вижда при отворена врата да не са прекьснати,но пьрво трябва да я отвориш :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Чудех се само дали няма начин за принудително отваряне много ми е странно да е само на ток :stupid: ?

Единствено шофьорската врата и багажника са с ключ. Всички други са само на ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, сагата с централното продължава! След ден и половина без кора на бензиностанцията заредих аз качвам се давам контакт и хоп вратата се отключи - до тук добре веднага отидох на паркинга и сложих кората, нямах много време за проби защото ме чакаха 300 км път и така прибрах се. На другия ден вратата е пак заключена поне с кора, но ЗАКЛЮЧЕНА :wall: чудя се какво да правя (освен да чакам да се отключи пак сама и тогава свалям кората и яко с WD-то)?

п.п. Само да допълня забелязах, че и прибирането на дясното огледало не работи явно са на едно захранване иначе стъклата си работят, комфорта също :gruebel:

Редактирано от Silver Arrow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скъсани кабели в маншона на вратата . Детска болест при б6

Редактирано от toshkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами при мен дойдоха 4 за един месец. все с един и същи проблем. като порових по англииските форуми и видях че е много често срещано при б6. странно защо при а6 с5 го няма този дефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами при мен дойдоха 4 за един месец. все с един и същи проблем. като порових по англииските форуми и видях че е много често срещано при б6. странно защо при а6 с5 го няма този дефект.

Колега дай някакъв съвет как да си отворя вратата, явно е, че е прекъснат кабел, но първо трябва да я отворя :gruebel: Ще погледна дали може да се свали прага и така да стигна до кабелите отвътре където влизат в маншона на вратата :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е това е проблем колега. много трудно се сваля кора на затворена кора. зависи от колата. има коли на които са къртили корите за да ги отворят.

по принцип до кабелите на предните врати мисля че имаше достъп като се свали подкалника, и през калника се бръкне.

незнам обаче дали няма да се наложи да се смъкне и калника.

аз лично бих свалил калника, пред това да си съсипя кората на вратата. то преден калник се сваля лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скъсани кабели в маншона на вратата . Детска болест при б6

Почти позна колега, но не кабели а пинчетата на самата букса :zustimm: Накратко след сваляне на подкалник и калник стигнахме до маншона и буксата, но там поне не и на външен вид нямаше проблеми. Свалих буксата и какво да видя цялата откъм контактите в зеленикаво-синя обвивка, напръсках с WD-то доволно и като погледнах другата част на буксата, която е на купето гледам трябва да има 4-ри пина един под друг, а те само двата средните и от горния останала половината :steinigung: последва рязане на кабели, снаждане с парченце до вътре в купето и сега всичко работи :flehan: Успех на всички и ако има някой въпроси вече мога да давам и съвети :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Аз имам същия проблем с B6 2004г. със задна лява врата. Веднъж случайно като беше се отключила, свалихме кората а тя като нова ватре нито прах нито мръсно. Буксите също. Дали е възможно да са чинчовете наистина. Предна дясна врата е с доста повече проблеми, но при нея се е късало жило и т.н. Не показва на бордовия че е отворена, не светка плафона като се отвори вратата/това до тук може да се дължи и на микретите в ключалката на вратата, която изглежда перфектно/, но също така не стига ток и до копчето за стъклото, което ме навежда на мисълта че може да има общо между трите проблема. Всичко друго работи.

П.С. Всички токове на B6 минават през машинката за съклото. Не допускам проблема да е в нея, защото на 1 букса са ми пищялката за музика и бутона за стъклото. Пищялката работи, бутона не...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Музиката не минава през модулите за стъклата. На НИКОЙ модел А4 В6!

Ако задните стъкла са с ръчки, тогава няма модул. Но винаги минава през буксата на вратата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Музиката не минава през модулите за стъклата. На НИКОЙ модел А4 В6!

Ако задните стъкла са с ръчки, тогава няма модул. Но винаги минава през буксата на вратата.

Ами няма да споря, защото не съм майстор, но ще пусна снимки post-60726-0-93229100-1351074795_thumb.j

Кабелите, който държа излизащи от машинката единия отива в колонката на вратата, другия post-60726-0-93300100-1351074940_thumb.j продължава към кората и там се раздвоява към пищялката и към бутона за стъклото. Бутона не работи няма и осветление, но е мерен и е читав, а пищялката свири.

Задние врати са ми ел. и лявата неще да се отвори хич, а си щрака с централното. Веднъж ''отключена'' можеш да я отваряш и затваряш колкото си поискаш с лекота от ватре от вън, до момента до който я заключиш с дистанционното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа, вярно имаше такова нещо - музиката не идва от модула, а само минава през него, защото инсталацията на кората е на една букса, която излиза от модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...