Jump to content

Silver Arrow

Members
  • Мнения

    96
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Silver Arrow

  • Рожден ден 8.10.1976

Друго

  • Kaра
    A4 B8 AVANT (240hp)

Персонална информация

  • Локация
    ПЛОВДИВ

Последни посетители

1950 профилни разглеждания

Silver Arrow's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Silver Arrow

    Обща тема: Audi A4 B8

    Да обобщим, от дистанционното с едно натискане се отваря само шофьорската врата ако до 3 сек. натиснеш втори път отключва и останалите. Това се настройва от менюто както каза и колегата по-горе. Ако след двойно натискане не се отключват и останалите значи тогава говорим за проблем в бравата, който проблем се оправя само с разглобяване и почистване ел. моторчетата вътре.
  2. Колега @CVT, aз транзакциите ги погледнах, но тези в дясно общия брой не конкретно за този продукт. Както и да е де, но мисля не продажбите са проблема, а специфичната комбинация на оборудването на моята кола. Масово предлагат за Concert, Symphony и други обикновенни аудио системи на Ауди, дори за "червения" дисплей стават, но за CD чейнджър не стават... Нямам идея по каква причина при положение, че оригинално има цветен дисплей, телефон, навигация, камера за обратно виждане с подвижна графика, AMI поддържащ USB и т.н.
  3. Днес китайците ми писаха най-накрая и се извиниха, но не могат да ми намерят кабели за тази медия и моята конфигурация на колата. Искат да им пратя обратно всичко. Ако има някой от форума, който иска да си монтира такава и не си е поръчал може да ми пише или да ми се обади ще я продам за същите пари, които съм я взел не търся печалба. Медията е чисто нова така и не започнах монтажа, по-горе има снимки на всичко, става за А4 и за А6 само за моята конфигурация на А4 с CD чейнджър НЕ СТАВА!!! Ще им поръчам на китайците нова рамка за А6 ако има колега с такава желаещ да я вземе, ако не, след няколко дни я пращам за Китай! Колега @VBI явно те задминах по каръщина, супер много ме е яд, ти имаше доста перипети, но накрая всичко си дойде на място, а аз даже не започнах монтажа... п.п. Пишете на ЛС или на тел. 0898 735 385 - Милен
  4. Драмата продължава, снимах букси и кабели, пращах им и пак се чудят какво да правят. Искат да ги изчакам да намерят същата А4 с MMI 2G да тестват и тогава да ми пратят кабелите. Колега имаш ли някакви снимки от инсталацията на твоята медия, вече се чудя тези китайчета дали въобще имат идея какво се случва? Уж медията им става за 2G и 3G, а се чудят една седмица какво да правят. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Така предположих и аз, но понеже няколко пъти им казах, че е 2G както и снимки пращах яко се учудих да сбъркат. Писах им в петък, но не отговориха къде е разминаването и за това чакам днес да видим какво ще измислят великите китайски инженери. п. п. Имаш ли случайно снимка на твоите кабели да ги видя как изглеждат (може и линк от нета). Благодаря! Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. @CVT IOKONE първия вариант, ето това дойде като комплект:
  7. Такааа, вчера пристигна и моята медиа най-накрая. След обяд почнах да разглобявам централната конзола, но се натъкнах на следния проблем: след като свалих дисплея, управлението на климатика и чейнджъра се оказа, че буксите отзад са съвсем различни с две думи изобщо няма къде да се включи основната "квадратна" букса от снопа кабели. Въпроса ми към тези, които вече са монтирали на MMI 2G имахте ли място за тази "квадратна" букса или просто кабелите, които са ми пратили не са правилните? Може би въпреки, че и двете коли са с MMI 2G все пак има разлики в Head Unit-a при А6 и А4 (В8)! Всякаква инфо е от помощ, вече писах на съпорта и чакам да проверят къде е разминаването. На снимка 1. е "квадратната" букса на Андроида, на 2. и 3. е буксата на дисплея и другия край към Head Unit-a, а на последната е средната конзола. Пускам и видео, за да стане по-ясно как изглежда моята система в колата. Тук монтират CarPlay, но това няма значение всичко друго е като при мен:
  8. @soult@ker Колега ако говорим за тази тема: "Wireless Android/Carplay устройство за MMI 3GH", нея съм я прочел два пъти, но тук говорим за MMI 2G, а това мисля е от съществена разлика. Ако има друга тема, където се говори за 8.8 inch Android media поставяна на B8 с MMI 2G HIGH, моля да споделиш линк? Благодаря предварително!
  9. Здравейте колеги, да се включа и аз в темата, която следвам от самото начало с интерес. Харесах си следните два модела, който в общи линии са еднакви с разликата че първия има AppleCar play вграден, а втория иска допълнителен донгъл. Като добавим донгъла в цената на втория с доставката разликата между тях е под $20. Ще се радвам на допълнителни мнения. Говорим за А4 2009г.: 1. https://m.alibaba.com/product/1600066512212/IOKONE-Top-selling-OEM-8-8.html?__sceneInfo=%7B%22type%22:%22appDetailShare%22,%22data%22:%7B%22filterKey%22:%227.8.2_share%22,%22cacheTime%22:%221800000%22%7D%7D 2. https://m.alibaba.com/product/1600059024311/KANOR-8-8inch-8-core-4.html?__sceneInfo=%7B%22type%22:%22appDetailShare%22,%22data%22:%7B%22filterKey%22:%227.8.2_share%22,%22cacheTime%22:%221800000%22%7D%7D Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Silver Arrow

    MMI 2G DVD Map update

    Колеги, моля следвайте стъпките и всичко ще е "точно", линка си работи само изчаквате секундите и после сейвате файла! Успех!
  11. Този сервис го проверих. Говорих с тях по тел. и ми отговориха, че точно тези помпи не препоръчват да се рециклират, защото няма истински части за тях (само китайски и турски) иначе фигурират в списъка им. Иначе съм съгласен с колегата congo "Коли са, чупят се .. правят се.". Неприятна е изненадата, когато изведнъж ти се скапе колата в движение иначе всичко се прави. Този проблем няма по никакъв начин няма да ме накара да спра да харесвам марката и в частност този модел както някой колеги се опитват да внушат на останалите. Просто ако искаш да караш такава кола трябва да си подготвен за разходите по нея, когато (или ако) се наложат. Ако човек робува на мненията на другите занчи аз трябваше да съм си купил най-скапаната кола преди 8г., когато си взех В6 с 2,5 TDI мотор и мултитроник, но уви 110к км. по-късно все още сменям масло на 15к км и наливам 5л. точа 5л. За тези км. и години освен масла и филтри по нея съм сменил предни дискове и накладки, отзад накладки, един лагер-главина и останалото е нормалното облужване на мотора и кутията на съоветните километри това е! п.п. Също потвърждавам цена на помпата от Порше Пловдив 3800 лв. даже не ги попитах дали е новата или стара ревизия...
  12. За съжаление нещата не отиват на добре... След като почнахме да проверяваме всичко отзад от резервоара напред, помпи филтри и т.н. стигнахме до помпата на комън рейла. Там намерихме стружки и по мнение на разбиращи майстори явно тя е заминала, странното е само как така спря от веднъж в движение без да даде нито една грешка нито на борд компа нито на VAG-COM (тук нямаше грешки дори и след като угасна). Въпросът ми към всички, който са се сблъсквали със смяна на тази помпа е има ли вариант за отремонтиране и възстановяване с някакъв работен комплект например в сервиз със гаранция разбира се, защото втора употреба не е оферта при положение, утре може да спре пак по същия начин? Моля без несериозни коментари, имам нужда от мнението на хора правили тази процедура, а не от сорта на един приятел познава друг дето брат му е гледал как се прави подобна помпа и т.н. Благодаря предварително! п.п. Авант'08 куатро 3.0 ТДИ мотор CCWA (176kW)
  13. Да, не идва нафта. Разкачих входящите маркучи и нищо не идва. Като изчакам малко и запаля работи няколко секунди, но неможе да се изфорсира почва да тресе и гасне все едно свършва горивото. Започвам да си мисля за помпа в резервоара...горивния филтър неможе да се запуши от раз?
  14. Здравейте колеги! Наскоро се сдобих с така желаното ауди, но днес след автомивката от големия ми мерак взех, че измих и двигателя и ето го проблема... След като си тръгнах от там нормално на 150м подадох газ на колата да ускори и тя заби предницата, загуби мощност и след като спрях встрани дори угасна. Опитах няколко пъти да запаля, но без особен успех ако въобще запалеше тресе все едно половината цилиндри не работят и пак гасне. Сканирах веднага с VAG-COM и това е което излезна. Моля по-запознатите да ударят едно рамо какво да търся като вероятен проблем? Изтрил съм модулите без грешки да не става много дълъг списъка, Благодаря предварително! Thursday,19,April,2018,16:26:03:46383 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64 VCDS Version: 18.2.0.3 Data version: 20180212 DS287.0 www.Ross-Tech.com Chassis Type: 8K-AU48 (8T0) Scan: 01 02 03 05 07 08 09 0E 10 15 16 17 19 1E 37 42 46 47 52 53 55 56 62 6C 6D 72 77 VIN: WAUZZZ8KX9A058953 Mileage: 288570km-179309miles 01-Engine -- Status: OK 0000 02-Auto Trans -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 07-Control Head -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 0E-Media Player 1 -- Status: OK 0000 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 1E-Media Player 2 -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 47-Sound System -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 55-Headlight Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 6C-Back-up Cam. -- Status: Malfunction 0010 6D-Trunk Elect. -- Status: Malfunction 0010 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 77-Telephone -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels:. 8Tx-820-043-3Z.clb Part No SW: 8T1 820 043 AC HW: 8T1 820 043 AC Component: KLIMA 3 ZONEN H06 0140 Revision: C1000000 Serial number: 0117.06.080722 Coding: 36000000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 723AA4C303B058AE40-8026 1 Fault Found: 00457 - Control Module for Network (J519) 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 119 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2008.02.08 Time: 00:45:50 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 D HW: 8K0 907 063 D Component: BCM1 1.0 H22 0253 Revision: 05022001 Serial number: 00000000165890 Coding: 260010914134AF211701000300001D0D4F9C470800010141000000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 30FC20B91B0EC45C50-8064 Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: WWS 150608 H06 0060 Serial number: SWFBIE 0000094 Coding: 00FD11 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Labels: 8K0-955-559.CLB Component: RLS H04 0003 Serial number: 10164272 Coding: 025028 Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 G HW: 8K0 941 531 G Component: E1 - LDS H07 0070 Serial number: 00000000002706080118 2 Faults Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 119 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2008.02.08 Time: 00:46:00 03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 119 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2008.02.08 Time: 00:46:00 ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver (J386) Labels:. 8K0-959-793.clb Part No SW: 8K0 959 793 B HW: 8K0 959 793 Component: TSG FA H10 0170 Revision: Serial number: 0000007369225 Coding: 011C02204000410001 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3F0D426A57B36AC3D8-806A 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Time Indication: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. (J393) Labels:. 8K0-907-064-46.clb Part No SW: 8K0 907 064 AE HW: 8K0 907 064 AE Component: BCM2 1.1 H71 0134 Revision: 00002001 Serial number: 0111833264 Coding: 01000E2020393400012002 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 7339BAC607BF52B778-8026 1 Fault Found: 03021 - Local databus 3 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 119 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2008.02.08 Time: 00:49:15 ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. (J387) Labels:. 8K0-959-792.clb Part No SW: 8K0 959 792 B HW: 8K0 959 792 Component: TSG BF H10 0170 Revision: Serial number: 0000007360153 Coding: 011C02204C00410001 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3E0E4C6753B4103AA0-806A 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Time Indication: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 6C: Back-up Cam. Labels: 8T0-907-441.clb Part No SW: 8T0 907 441 B HW: 4L0 907 441 A Component: J772__Rearview 0070 Revision: --H12--- Serial number: 525PA8-J849119 Coding: 1020007 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 37053292F76B3A0B98-8062 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.19 Time: 15:28:20 Freeze Frame: Term 15 Off Reverse OFF Count: 3 ------------------------------------------------------------------------------- Address 6D: Trunk Elect. (J605) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8K9 827 851 HW: 8K9 827 851 Component: J605 Master H24 0220 Revision: -------- Serial number: 8K9827851 VCID: 7B41CADE2787826FB8-802E Subsystem 1 - Part No SW: 8K9 827 852 HW: 8K9 827 852 Component: J756 Slave H24 0220 Serial number: 8K9827852 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.19 Time: 15:28:20 End-------------------------(Elapsed Time: 03:52)-------------------------- п.п. Оставих я на слънце около час и половина, но нямаше голяма разлика ;(
×
×
  • Create New...