ivo marinov Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 здравейте,колеги колата я придобих преди няколко дни , в момента я обслужвам.Искам колеги притежаващи Аудита със същия мотор да споделят своите впечетления.Интересува ме основно какви са най,често срещаните проблеми и дефекти при тезе модели.Предварително благодаря на тези колеги,които ще ми дадат отговори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Обтегача на валовете смени ли го? Понякога прави ядове и не пали колата от първия път. Дросел и дебитомер с километрите като на всяка кола могат да издишат, но не е задължително разбира се. Ми, нормална кола е. Нито е самолет, нито много куц кон. При късмет и нормална подръжка няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Баща ми караше до миналия месец А4ка quattro с този мотор.Колата е на 280 000км. и е в уникално състояние.Мотора е супер, единствените скъпи неща са обтегача на веригата( 900лв.) и бубината на свещите ( 500лв. ) .Ако е поддържан добре този мотор е несчупваем.Забелязвам, че хората правят голяма глупост от невежество като му слагат 10W40, така че ти не го прави, 5W40 трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tod_vn Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 А дали ще е проблем ако се мине от 10w40 на 5w40? Всички майстори ме убеждават, че на такава кола се слагало 10/40 и аз слагам такова вече 2 пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 .....е и други скъпи неща има ...дроселклапа 600 + лв., предница(окачване) 500+ лв,ламбда сонда 200 лв.,съединител 600+ лв.,...и други такива нещица..консумативи...не слагам..амортисьори,спирачни дискове,гърнета и някой друг датчик....).......но не се плаши при добър късмет можеш да смениш по малко неща......между другото преди два дена ми се скъса меката връзка(свързана е с "двуцевката")....за оригинална 50 см. тръбица ми казаха 218 евро ...но пък ми я смениха чрез заваряне.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_gangalov Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Здравей колега и Честито за колата! Ако си случил на поддържана кола мисля , че няма да имаш проблеми. Моята я вземах 2008г. от човек - обслужена , карана 1 година в България. Вземах я на доверие (от обява в интернет) без да съм ходил по сервизи за проверка. До сега съм сменил едно каре с маншон , накладки и акумулатор. До сега по окачването не съм сменял нищо , но не тропа от никъде. Два пъти съм сменял масло - карам с 5/40 - до 10000 км. не пипа (сменям го на 12хил.км.) Миналата седмица и направих обслужване - около 1000лева. , частите с отстъпка , масло и филтри от колегата ACE , свещи от колегата kristof. За разхода на гориво - градско 10-11 , извън града 6-7,5. Ако има значение колата е на 158000 по километраж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване