Jump to content

Датчик под масления филтър


Recommended Posts

Някой търсил ли е за смяна датчика за маслото който се намира точно под масления филтър.

Нямам идея дали е за налягане, или за температура, опитвам се да го намеря в етката, но не успявам, намира се точно под масления филтър, пластмасов е и влиза в блока на масления филтър, проблема, е че около него тече масло и добрече ми светна лампата на таблото та спрях навреме, че като нищо щях да се сдобия с блокирал двигател.

Някой може ли да ме упъти поне кой точно е този датчик и знае ли как се маха от там, че да почна да си търся нов?

post-1968-1148541443_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мойта Б-4 1,6 този датчик изби изведнъж.Струва 5 лева ама трябва да видиш какъв цвят е.Моят беше бял а горният датчик за маслото беше черен.Намира се под масленият филтър и едвам го смених с напипване.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам подробна тема по въпроса

датчиците са 2 за налягане и 1 за температура (няма го на всички)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за отговорите!

Brandt - търсих за такава тема но не можах да я намеря

gibonass - моят също е бял

bojo06 - следвайки логиката че говориш за барове значи това е датчика за налягането на маслото.

gibonass а как го свали понеже самия той не виждам да има възможност (поне привидно) за завиване и отвиване?

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците са два - бял - 1.8атм. налягане при 3000об./мин - под това налягане светва лампата. Черен с налягане 0.3атм.- на празен ход, под това налягане светва лампата. И на двата датчика цената е около 5лв. Проблема при тях е,че пластмасата е закапсулована към метала и е залята към кабелната обувка и със стечение на времето от там протича масло и цапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, смених масления филтър, маслото, и датчика

За информация: белия датчик - Ауто+ (козлодуй и мария луиза) = 4.70лв, Някфо магазинче до Ауто+ = 5 лв Unitrade X = 23лв .....

Взех това за 5лв.

Теча е елиминиран обаче като дигна над 2500 об/мин и в определен момент запищява мамицата му, като изтине колата ще погледна нивото на маслото дали е в норма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

и проблема с лампата е ясен, дали са ми грешен датчик, но има нещо по странно, той явно е за 0.3 бара но не сработва при все че трябва да подава сигнал когато е на 1.8 (0.3 < 1.8 ?)

Утре ще ходя да го сменя и се надявам мистерията да изчезне :bia:

;)

ПС: AUDIMANIA мисля че белия който е за 1.8бара и който ми е проблем в момента следи за налягането на 2000 оборота. Тук има повече информация.

Редактирано от i_kotev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но зависи от източника на информация, при всички случаи в фолксваген сайта добре е описана работата, номера е да намериш правилния датчик. Провери в ЕТКА за номера му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но зависи от източника на информация, при всички случаи в фолксваген сайта добре е описана работата, номера е да намериш правилния датчик. Провери в ЕТКА за номера му.

проверих номера, утре ще знам конкретно какво търся и дано да го намеря :bia:

Иначе направих точно описаното в клуба на VW, като махнеш кабела на датчика и форсираш до 2000 оборота след 10 15 сек започва да пищи зумера, ако направиш същата операция, но зануля кабелчето - ни вопъл ни стон от зумера.

Благодаря за помоща на всички!

:D:D;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...