Говориш пълни глупости, С5 след досег с бордюр така му се размества линията все едно че е кашкавал. Досега не съм видял С5 до фейслифта да е прева, докато С4 /включително и твоята/ има доста заразени на улицата.
Я да се фане Мечо че го бива в детайлните обяснения да напише за ефекта на Хол, след това мисля че няма нужда да се пита и чуди от какво става а въпроса ще е с колко извода е и с какви габарити.
Знам ама Лъчо като си държеше на тоя та сега ще се пробвам да му оправям бъкията. Скоро се пробваха да пуснат едно разследване на една телевизия но по незнайни причини отпадна, доста истини от ХОУМ Сервизите щеше да излезе наяве.
Фактурите съм виждал все пак аз ги осчетоводявам 12 носача за една година за БГ нормално НО 4 ги пратих аз и аз пращам ЛЕМФ на колата БИРД, пращам Текстар на колата Акебоно, при монтиране на горни носачи се заклещва кабелен сноп между тях, масло /вода от дунава/ литър до София само 350 км, сменях го полево в двора, опит за пробутване на маховик + съединител /тука вече се издъни щото е сменен преди 40к/ оказа се преден диск + амортисьор. В момента на Газ колата работи след следната процедура като се кара на бензин до 90 градуса след това се загася и се пали на Газ проблем неустановен, сменено с ново изпарител маркучи и някакви два клапана, останаха дюзите. Газта е слагана от бай италянец 2002г.
Кат съм слеП е така, абе що немога да си тресна на мене си минус . АКМ - АХА - АМК1 - ва - 3,55 2 - ра - 1,86 - 2,11 - 2,11 3 - та - 1,19 - 1,30 - 1,42 4 - та - 0,84 - 0,94 - 1,03 5 - та - 0,68 - 0,79 - 0,83 Диф - 4,11