i_kotev Публикувано 25 Май 2006 Доклад Share Публикувано 25 Май 2006 Някой търсил ли е за смяна датчика за маслото който се намира точно под масления филтър.Нямам идея дали е за налягане, или за температура, опитвам се да го намеря в етката, но не успявам, намира се точно под масления филтър, пластмасов е и влиза в блока на масления филтър, проблема, е че около него тече масло и добрече ми светна лампата на таблото та спрях навреме, че като нищо щях да се сдобия с блокирал двигател.Някой може ли да ме упъти поне кой точно е този датчик и знае ли как се маха от там, че да почна да си търся нов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 25 Май 2006 Доклад Share Публикувано 25 Май 2006 20 lv е в Юнитерейд, а в Ауто + наполовината. За бензиновите е 0.3бара;дизеловите 1.4бара;за турбодизелите 0.9бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 25 Май 2006 Доклад Share Публикувано 25 Май 2006 (Редактирано) на мойта Б-4 1,6 този датчик изби изведнъж.Струва 5 лева ама трябва да видиш какъв цвят е.Моят беше бял а горният датчик за маслото беше черен.Намира се под масленият филтър и едвам го смених с напипване. Редактирано 25 Май 2006 от gibonass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brandt Публикувано 25 Май 2006 Доклад Share Публикувано 25 Май 2006 имам подробна тема по въпросадатчиците са 2 за налягане и 1 за температура (няма го на всички) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_kotev Публикувано 25 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2006 благодаря за отговорите!Brandt - търсих за такава тема но не можах да я намеряgibonass - моят също е бялbojo06 - следвайки логиката че говориш за барове значи това е датчика за налягането на маслото.gibonass а как го свали понеже самия той не виждам да има възможност (поне привидно) за завиване и отвиване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 25 Май 2006 Доклад Share Публикувано 25 Май 2006 Туй на снимката в АУТО+ е 4,5 лв.Бял маслен датчик за ВАГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 Датчиците са два - бял - 1.8атм. налягане при 3000об./мин - под това налягане светва лампата. Черен с налягане 0.3атм.- на празен ход, под това налягане светва лампата. И на двата датчика цената е около 5лв. Проблема при тях е,че пластмасата е закапсулована към метала и е залята към кабелната обувка и със стечение на времето от там протича масло и цапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_kotev Публикувано 27 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2006 Такаа, смених масления филтър, маслото, и датчикаЗа информация: белия датчик - Ауто+ (козлодуй и мария луиза) = 4.70лв, Някфо магазинче до Ауто+ = 5 лв Unitrade X = 23лв .....Взех това за 5лв.Теча е елиминиран обаче като дигна над 2500 об/мин и в определен момент запищява мамицата му, като изтине колата ще погледна нивото на маслото дали е в норма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_kotev Публикувано 27 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2006 (Редактирано) и проблема с лампата е ясен, дали са ми грешен датчик, но има нещо по странно, той явно е за 0.3 бара но не сработва при все че трябва да подава сигнал когато е на 1.8 (0.3 < 1.8 ?)Утре ще ходя да го сменя и се надявам мистерията да изчезне ПС: AUDIMANIA мисля че белия който е за 1.8бара и който ми е проблем в момента следи за налягането на 2000 оборота. Тук има повече информация. Редактирано 27 Май 2006 от i_kotev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 27 Май 2006 Доклад Share Публикувано 27 Май 2006 Прав си, но зависи от източника на информация, при всички случаи в фолксваген сайта добре е описана работата, номера е да намериш правилния датчик. Провери в ЕТКА за номера му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_kotev Публикувано 27 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2006 Прав си, но зависи от източника на информация, при всички случаи в фолксваген сайта добре е описана работата, номера е да намериш правилния датчик. Провери в ЕТКА за номера му.←проверих номера, утре ще знам конкретно какво търся и дано да го намеря Иначе направих точно описаното в клуба на VW, като махнеш кабела на датчика и форсираш до 2000 оборота след 10 15 сек започва да пищи зумера, ако направиш същата операция, но зануля кабелчето - ни вопъл ни стон от зумера.Благодаря за помоща на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts