Jump to content

Recommended Posts

От доста време ме гложди да си засиля колата до към 300 коня, понеже тея 165 вече не ми стигат. Искам да се допитам до вас кой е по удачния вариант да остана с МС-то или да мина на ААN и доста по-лесно да стане към 300 коня.

Ако остана с МС-то трябва да махна К-jet-а понеже няма да издържи и да мисля за motronic, megasquirt, VEMS, 034 или друг стенд алоун. В S2 форума и по други форуми оттък голямата локва има хора които са го правили и казват че 10V двигателите имат доста добър въртящ момент(буквално пишат diesel-torque feel), а и звука е много по-приятен от този на 20V. Проблема тука е има ли някой в България който може правилно да ми навърже новата инсталация, така че после да нямам много проблеми. Доколкото прочетох двигателя се сработва най-добре с megasquirt-а пък и той е най-бюджетен май. Карантията на МС-то щяла да издържи до 350-380 коня, което означава, че ще е сравнително безопасно да се кара на 300 или?

Ако мина на AAN ще си имам филмите с качването на самия двигател на колата и подкарването му, но после ще мине 300 коне по-лесно.

Ако дръпнем чертата 10V-то ще ми излезе една идея по-скъпо за направа.

Дайте някакви идеи какво да правя, аз съм повече да остана с МС-то, но искам да се допитам и до опитните тука.

Ето някой примери на 10V с megasquirt и VEMS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква турбина е МЦ-то за колко коня въздух може да прекара?

Щото при АНН-а турбото си стига за 260-270к.с.

Имат чар 10клапановите 5-таци, аз бих заложил на него при положение, че вече е оборудвана с този мотор, за електроника може би ВЕМС, КМС нещо такова. Ама пак занимавката няма да е малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината е стандартната К24 мисля 7000 като на AAN ама може и да бъркам.

Въпроса е има ли кой да я направи тая трансплантация от к-джет към ВЕМС, КМС, мега или нещо друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината би трябвало да е К 26 ако е оригиналната.

Що се отнася до инсталацията не разбирам защо реши ,че МЕГАсмъртта е най-у дачния вариант. VEMS принципно си е разработван като стендалоун баш за AAN. Тоест разбирай че ти трябва инсталация и/или мотроник (най-доброто според мен) дебитомер TPS горивна рейка с дюзи....................тва ей така на прима виста инак ша ти трябват още неща.

Що се отнася до тоя дет ще ти връзва инсталацията познавам поне двама дет се справят прекрасно с тая работа.

Има и трети вариант дето ако си следил тия оттатък големата локва и тия дет живеят на север би требвало да знаеш! Долнище от МС и 20V глава от каквото си намериш.

Долнището от МС има тоя въртящ момент заради вала буталата и биелите.

Филма не е голям ма да ти кажа не е и малък.

Успех!

Редактирано от littleredaudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Двигателя е МС2 с 2-та детонационни датчика и К24*7000 като на 3B(мисля и AAN е с тая турбина), К26 се слага на МС1.

Ами поне така пишат, че мегата била съвместима, затова питам и тук все пак, да проуча почвата, да си направя сметката и да знам какво да правя по-нататък.

Ако не е тайна насочи ме към някой който може да направи конверсията.

Третия вариант го мислих и него, с 20V глава обаче ми се иска да запазя оригиналната, пък и няма да я правя толкова много коне. Колата ще си остане ежедневка.

Едит: Турбината ще се сменя или ще се направи някакъв хибрид ако се мине над лимита на стандартната к24

Редактирано от Dragomir Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мегата пишат, че е съвместима според мен, защото е възможно най-евтиният вариант, а не защото пасва на двигателя, пасва колкото и другите афтърмаркет електроники.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VEMS пасва точно на инсталацията от AAN или 3В да речем. Просто при поръчката казваш кой от двата искаш. Има кнок контрол за разлика от мегата и KMS-a (поне последния доскоро немаше)

Ако вземи инсталация да си вземе направо и мотроник

Странно и на мене МС-то ми е с два кнок сензора и беше с К26

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам по принцип след 88 (не знам кой месец беше точно) МС-то е с 2 сензора, к24*7000, алтернатор и кулер като на 3В. Ето тука си пише.

Еми ок щом VEMS-а е по-добър. Като части някаква идея какво ще ми трябва? Рейка, дюзи, май някъде пишеше че горивни магистрали, казвайте какво още ако някой знае :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз исках ако може да се напишат тука тези неща за да са полезни впоследствие ако и някой друг тръгне да се занимава. Като говоря със Спас ще пиша, да се знае горе-долу какво трябва.

Още един въпрос имам, карантията на МС-то ще може ли да се кара безопасно на около 300+-10 коня?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме извиниш ма мисля ,че достатъчно насоки се дадоха. Останалото е въпрос на личен избор и изработка! Все пак си мисля ,че човек се захваща с подобни неща едва ли не след като е попрочел доста или поне е говорил с хора препатили при такива конверсии.

Сега ако очакваш някой едва ли да напише готова рецепта.........малко измесваме фокуса. Всъщност добра идея даде като си преработя купето ще мисля "стария" мотор да го девам ли в 90-ката или да си направя такъв хибрид с дъно от МС.

П.П. Има един тука дет знае 99% от тайните на петака освен ТОЙ да ти помогне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж колега не се опитвам да си изпрося рецепта, просто да сме полезни и на други, вече го казах. Аз съм си начертал някакъв план, пък да видим какво ще стане.

Пак ще те помоля, след като знаеш хора които успешно се справят с навързването на такива системи бъди така добър да ме насочиш, не мога да познавам всеки който се занимава с тези неща и кой е този във форума който знае 99% от тайните на петака? Ако не искаш да ме насочиш към хората, ок така кажи, то си е твое право дали ще споделиш или не.

Не го приемай като заяждане това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изобщо не го приемам за заяждане. Ти сам си издирил клипчета в които хора успешно са се справили с конверсия на МС към EFI и/или към долнище с 20 V глава. Обясних ти вече ,че вариантите спрямо това дето си решил да го правиш са два. Или отиваш при Спас и купуваш ел. инсталацията с джаджите дето ти трябват или ако ползваш стендалоун чак тогава ще ти се наложи да правиш нова инсталация. В проектите дето си гледал е описано ,че ти трябва само моторната инсталация. С нея честно казано би трябвало да можеш да се справиш и сам. Вадиш твоя кабелен сноп и просто надяваш новия такъв. В 90% буксите отговорят и като цвят и като цвят на кабелите. после просто вече редиш отпреде. Правено е вече на кола като твоята едно време. Док (AUDIMANIA) имаше именно МС и после мина към AAN. 200-цата му летеше и двата мотора.

Ако пък толкова те притеснява връзването на инсталацията ако ще купуваш готова от Спас той може да ти посочи човек дето да ти я смени. Стига въпросния да има време и възможности. Другия дето що годе успешно се справя е Чочо тука се пише Drag BG. Трети човек дето прекрасно се справя с нещата е prokopoff. Виждал съм купето на Stniola прекрасно свършена работа. На Явор Банакиев човека Бисер също може да навърже такава със затворени очи. Там може да те свърже yavor 20V а.к.а Зъбаря.

Така ,че виждаш хората дето ще се справят на първо четене не са малко.

Всъщност като се замисля всеки що годе кадърен жичкаджия при положение ,че му занесеш кабелен сноп би трябвало да се справи със смяната му без особени драми.

Са понеже питаш за коне.

С подмяна само на биелите съм виждал проекти на скандинавци на МС-та с ХОЛСЕТИ и 10 клапанова глава от порядъка на 700-800 к.с.

С оригиналната карантия американчетата дават 400-450 к.с. без да предобрят мотора.

Шпека разправя ,че техните диностендове са оптимистични ма колкото и да са такива (хал хабер немам от динота) 100 коня да сметнеме ,че са излъгали пак отиваш на кончета дето искаш да си направиш колата.

Само помисли за някакво турбо ,че с твоето нема да можеш да стигнеш тия коне. Спас ако верно разправят ,че щел да кара само камиони над 4К кубика има турбина дето ще ти извади конете със сигурност. Просто намери време разходи се до него и говори.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва беше - само да ми се посочат хората които могат да я свършат тази работа.

Благодаря. :flehan:

Турбото е ясно че няма да изкара, мислех за някакъв хибрид К24/К26, според мен ще свърши работа, само да не стане лагава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане лагава. Само дето баш К24/26 май няма как да стане заради оста на 24-ката.

Всъщност разгледай К26 и ще установиш ,че не е кой знае колко различна от К24-7000. Разликите са на пръв поглед малки ма достатъчни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...