dakata_B4 Публикувано 15 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 (Редактирано) здравейтеднес забелязах,че при по" остър " ляв завой оборотите падат до нула и после пак се нормализират 950 об.мин двигателя е NG +АГУ този "номер" ми го прави на газ проблем ли имам или просто си внушавам ,но се случи 2-3 пъти днес,дори изгасна веднъж Редактирано 15 Юни 2012 от dakata_B4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 15 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 Ако ти е поостарял изпарителя и не е разположен подходящо, може да е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata_B4 Публикувано 15 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 ами на една година е но може би е малко на високо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 16 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2012 Инерционната сила оказва влияние на мембраната,за ниско налягане от където се променя качеството на сместа.Какъв е изпарителят и балансиран ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata_B4 Публикувано 16 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2012 LOVATO "продупчен" във средата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 16 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2012 LOVATO "продупчен" във средатаТова означава,че е балансиран но въпреки всичко няма такова бързодействие,че да може да отреагира на момента в,който се промени налягането от двете страни на мембраната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata_B4 Публикувано 16 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2012 значи проблема си е чисто и просто "някакъв физичен закон" ТЕМАТА CLOSE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Законът си е закон но и в изпарителя може да е проблема.Провери първо регулировката на изпарителя и по-точно чувствителността на мембраната,за ниско налягане.Опитай да регулираш ниските обороти от бронзовия винт на изпарителя като постепенно го развиваш а в същото време навиваш пластмасовия.По този начин се намалява чувствителността на мембраната / със затягане на пластмасовия винт / и ефекта трябва да изчезне ако не напълно то доста усезаемо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 При мен на АВТ - то , съм с BRC и при завой малко ми падат оборотите с около 100 - 200 някъде , ама дали е от изпарителя или от това , че хидравличната помпа товари мотора . На бензин го нямаше като чели този ефект ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Дали това може да е причината при екстремно спиране да ми падат оборотите до около 500 за секунда-две? Нямам спомен на бензин да го е правела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Дали това може да е причината при екстремно спиране да ми падат оборотите до около 500 за секунда-две? Нямам спомен на бензин да го е правела.Така се получава при неправилен монтаж на изпарителя т.е. ако е разположен перпендикулярно спрямо оста на движение на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 21 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2012 Успоредно е Бях чел, че сервото взима някакъв въздух от 4-ти цилиндър, но това май е за друга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 тези агрегати са конструирани да работят на бензин и при малко не правилно подаване на гориво са склонни да си менят оборотите и не само в тихите обороти изпарителя не винаги може да захрани адекватно агрегата при положение че е с малко остарели платнаТака се получава при неправилен монтаж на изпарителя т.е. ако е разположен перпендикулярно спрямо оста на движение на автомобила.моето брц е разположено на диагонал спрямо агрегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 4 Август 2012 Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 Моята не е имала газ, но като колегата ram_pz при малко по рязко спиране оборотите незнайно защо падат докато колата е забила муцуна надолу и след окончателното спиране, и колата се изправи положението се нормализира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 здравейтеднес забелязах,че при по" остър " ляв завой оборотите падат до нула и после пак се нормализират 950 об.мин двигателя е NG +АГУ този "номер" ми го прави на газ проблем ли имам или просто си внушавам ,но се случи 2-3 пъти днес,дори изгасна веднъжИмах същия проблем... 20 лева за нови платна и проблема вече го няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 а ако го прави само при завиване надясно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dany77 Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Може и да е от въздуха, просто при завой за момент влиза повече въздух и затова. На старото ми ауди така беше, и просто промених маркуча преди филтъра да не взема въздух от пред от към маската, а го обърнах назад да взема въздух откъм двигателя и проблема се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване