Jump to content

Мнение за конкретна обява за А6-ца


Recommended Posts

Става въпрос за този автомобил > http://weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=1405 / Това купе не е ли голямо за този двигател? 2.0 ТДИ дава много добър разход при А4-ката, но дали и с тов акупе ще е така. Освен това чух за проблеми с 2.0 ТДИ от поколението преди 2008-ма, някой някакви впечатления?

Редактирано от noesoft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът беше на една комшийка, която го остави ( беше й служебен на Идеал Стандарт България ) каран е изключително спокойно ( не от някой див и щастлив индивид, с амбиции за достигане на звуковата бариера ), до колкото ми е известно. Възможно е да има следи от употреба, в смисъл колата не е гледана маниакално и е вършено работа с нея, но не е измъчвана. Единствен недостатък може би да са някакви следи от куче, от един бял лабрадор, който се возеше на задната седалка :hilezh: Кола с ресурс е при всички случаи, ако той ти е приоритетен не се чуди, въпреки базовото оборудване.

П.П. Женицата си беше фенка, преди тая имаше C5 2.4 даже два пъти, защото първото й го откраднаха, но все ги вземаше чисто нови.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът беше на една комшийка, която го остави ( беше й служебен на Идеал Стандарт България ) каран е изключително спокойно ( не от някой див и щастлив индивид, с амбиции за достигане на звуковата бариера ), до колкото ми е известно. Възможно е да има следи от употреба, в смисъл колата не е гледана маниакално и е вършено работа с нея, но не е измъчвана. Единствен недостатък може би да са някакви следи от куче, от един бял лабрадор, който се возеше на задната седалка :hilezh: Кола с ресурс е при всички случаи, ако той ти е приоритетен не се чуди, въпреки базовото оборудване.

П.П. Женицата си беше фенка, преди тая имаше C5 2.4 даже два пъти, защото първото й го откраднаха, но все ги вземаше чисто нови.

Много добре колега, но кажи на комшийката,че цената, която е дала е от преди две години, а мотор 2.0 без да говориме за легендарната му издръжливост за това купе е малък. Въпреки че съм карал много малко такава кола беше лесно да се разбере. Хубавото е че има някакъв ес лайн, но всичко свършва до тук, за мен цената на тази кола е с 10к на долу. Сори. Но за всеки влак си има пътници. Успех с продажбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре колега, но кажи на комшийката,че цената, която е дала е от преди две години, а мотор 2.0 без да говориме за легендарната му издръжливост за това купе е малък. Въпреки че съм карал много малко такава кола беше лесно да се разбере. Хубавото е че има някакъв ес лайн, но всичко свършва до тук, за мен цената на тази кола е с 10к на долу. Сори. Но за всеки влак си има пътници. Успех с продажбата.

За 10К надолу би ли я взел? В смисъл тоя мотор като е малък, по-бавно върви колата просто или се мъчи мотора с тва купе, което сподпомага за лесното му "износване"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10К надолу би ли я взел? В смисъл тоя мотор като е малък, по-бавно върви колата просто или се мъчи мотора с тва купе, което сподпомага за лесното му "износване"

Не е въпроса само за 10к, проблема идва от самия мотор, 2,0 мотор е с много пролеми, не че 3.0 тди си няма проблеми, но това не е мотора за това купе, като компромисен вариант ти е 2,7тди, освен това колегата скай ти казва че това няма навигация, не че е болка за умиране, но с голямата цветна навигация и хубавия фис колата освен че изглежда по добер има и някои екстри повече. От малкото снимки които виждам на обявата,единствената ли беше вътре се виждат добри предни седалки тип ес лайн с обърната кожа. Това е. Търся такава кола от почти половин година и намирам хубави и то пак компромисен вариант все по нещо нямат и немога да кажа това е колата която ще карам идните пет години. Но като цяло причината е че гроздето ми е високо и за това ми е кисело иначе ако имах 30к вадя ги и си взимам това което искам. Другото е че трябва да имаш минимум още 2к, без да слагам дюзи акумолатори, моторчета и модули, там нещата могат да стигнат и до 5к допълнително, но то си излиза на диагностиката. Така че такава кола само през диагностика. Не че след диагностика нещата няма да ти се случат. :hilezh: 2.0 мотора е муден за а6 седан който празен тежи 1700 кг, на мен ми се видя така, дори и след моята бавна за всички кола 1,8 125 к.с тежаща 1250кг. Чувал съм хора да разправят че са доволни от този мотор като динамика, но не им вярвам или може би толкова искат от колата. 3,0тди не е самолет но си е друга бира по хубава :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махнем екстрите ето една на нормалната според Вас цена: http://weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=2008 , има и някоя друга екстра. Много е важнод а се каже, че цената може да е объркана в сайта на Порше, защото в Мобиле същата кола са я пуснали 29К. Та мен въпроса мие по-скоро, някъде бях чел, че двигателите 2.0 ТДИ преди 2008-ма били нещо проблемни, каквото и да означава това, а след 2008-ма били добри, някой нещо по този въпрос, както и коментар по конкретната обява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

140 к.с моторите са помпа-дюза, а тези след 2008 са common-rail и са 143 коня

За тоя мотор има писано доста в различните му разнивидност - пукнати глави в ранните версии; проблем с balance shaft модула, който се лекува за 2000 лв (или ти спира маслената помпа и сменяш турбина); внезапно умиращи дюзи на Сименс, които няма как да диагностицираш преди това ...

Всички тези проблеми се срещат в различби комбинации при различните мотори.... реално погледнато като механика 3.0 ТДИ е по-надежден от 2.0 ПД

Иначе конкретната кола най-вероятно е била служебен автомобил в голяма фирма, като екстри са комфортния климатроник, цветния ФИС и навигация... иначе и ксенон няма така като гледам - той е опция при 4 цилиндровите мотори

Аааа и 4Ф без quattro е като манекенка без цици - хваща окото, но все нещо ти липсва :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...