daniel angelov Публикувано 5 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2012 здр.колеги интересува ме дали може да се монтира 6 степенна скоростна кутия от дизел на бензинов двигател.мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 5 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2012 Може и седма да сложиш ,ама само кажи каква кубатура,код на двигатела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel angelov Публикувано 6 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2012 от 2.5ТДИ AAT на 2.3 AAR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 6 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2012 Скоростите ще станат, до колкото съм запознат и двата двигателя са с твърд маховик. Ти провери следните неща преди да започнеш да правиш каквото и да било по тази идея.1. Шлиците на скоростните кутии какви размери имат - в каталозите със съединители ще получиш информацията, без да сваляш и да мериш.2. Вътрешните карета взаимозаменяеми ли са?3. Полуосите еднакви ли са?Ако не са еднакви полуосите и вътрешните карета, виж размера на едните и на другите главини и външни карета. Колкото повече еднакви детайла имаш, толкова по-лесна ще е трансплантацията. И пак преди да започнеш наливането на пари се увери че ще работи добре този двигател със дизеловите скорости, защото до трета, са еднакви, но нагоре са по-дълги дизеловите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel angelov Публикувано 7 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 ААР-а ще се озори с тия скорости. Стават много тежки за него - 6-та х дифф дава предавателно число от 2.17, а на ААР това съотношение е 3.27. Разликата е доста голяма и тая кола ще става само за магистрала. Вярно, че на 6та ще има разлика от -1000об/мин спрямо сега, но не смятам че ефектът ще е положителен, защото просто ще е супер мудна. От друга страна погленато, обаче, може да се кара с дизеловите скорости до 5та. Така сваляш около 500 об. от сегашното положение и е някакъв среден вариант, но пак работата е малко на кантар. Просто бензина няма достатъчно въртящ момент (и турбо) за да ги избута тия скорости. Маховиците са различни. На дизела е демферен, на бензина - плътен. И да оправиш съединителя, не е много ясно дали валовете на диз. и бенз. са с еднакъв брой шлици. Просто колкото прилики има, толкова и възможни разлики. Би било интересно да се види какво ще излезне, но работата е малко мъглява.Успех с проекта, ако ще го продължаваш де ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts