MK4 Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Логнах днеска колата с Вагком, че от доста време имам съмнение че заводския блоу-офф вече не успява да задържи нужното налягане.Колата е 1.8Т 180 коня + чип и без катализатор.Като гледам лога максимум стойността на МАФа ми е 161 г/с което по формулата дава около 201 к.с. което малко ми малее.Другото което е гледам че около 5000 об/мин ECU-то иска 1.1 бара, а реалното налягане е 0.84Колата върви мазно и плавно без никакви проблеми, но сякаш не достатъчно и от тоя лог като че ли се насочвам към смяна с накакъв метален блоу офф.Моля за мнение дали разсъждавам правилно LOG-01-004444441-003-115.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 6 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 (Редактирано) 124 видели темата и никой нищо не написал... Мойта кола е APU с чип.Попадна ми един кът офф от ТТ и реших да сменя моя.Без да имам някакви проблеми, просто ей така да видя дали ще има разлика.Преди да го сложа го тествах и видях, че около 0.9бара почва да изпуска по малко.Шпекса беше писал някъде, че е тествал и той резултата е сущия.Когато свалих моя се оказа, че е тотален леш.От който и да е отвор като надуя с уста и изпуска яко! След като сложих тоя от ТТ разлика трудно долових.Предимно в ниските около 2500-2800об като чели вървеше една идея по-добре.При пълна гас пак пикваше до същите стоиности които правше и със скъсания клапан. На твоя ЛОГ ми се струва, че не даваш цялата гас дотатъчно дълго. Ето един мой ЛОГ, веднага след като слойих ТТ клапана. П.П. Не знам защо не ми позволява да кача файла с разширение csv,затова го "ренейм"-нах на xls.LOG-01-011-115-116 2Б.xls Редактирано 6 Октомври 2012 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Определено има нещо нередно в тая графика... На коя предавка си тествал?от тоя лог като че ли се насочвам към смяна с накакъв метален блоу офф.Иначе имам един Forge 007P за продаване... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 8 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Първия лог беше само на 2-ра и може затова да не е много показателен.Сега си взех някакъв измислен клапан на AutoGauge метален, рециркулационен.http://tuning-parts.bg/raztovarvashti-bov/1395/Има малко подобрение, но пък сега ми изби N249 mechanic malfunction.Явно ще трябва да направя популярния N249 bypass щото изпуска налягане сега от там според мене.Сега е на около 167-168 г/с но все си мисля че може още малко с това турбо.Лога-а е на 2ра, 3та и 4та до прекъсвачLOG-new.xls Редактирано 8 Октомври 2012 от MK4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Изолирай N249-ката и тогава гледай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Има малко подобрение, но пък сега ми изби N249 mechanic malfunction.Явно ще трябва да направя популярния N249 bypass щото изпуска налягане сега от там според мене.Пак не ми изглежда много наред... Доста голяма разлика между исканото и реалното налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 8 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Сега се позачетох за N249 bypass.., вакума който отива от N249 към DV-то трябва да го откача от N249 и да сложа директно на всмукателния колектор. От към DV клапана даже пише че не се откача, това ли е процедурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Доколкото аз четох, N249-ката го вързваш сам за себеси, а вакума от DV директно в колектора. Ако оставиш N249-ката да не е вързана ще трещи грешка, за това трябва да я вържеш. Ето ти линкче.http://forums.audiworld.com/picture.php?albumid=87006&pictureid=134248 Редактирано 8 Октомври 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Колега за кой мотор точно е тая схема и имаш ли "легенда" към нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Мисля, че е за някакъв напречен. Едва ли има голяма разлика, все пак клапана е един и същ, при 2.7Т е същата схемата. За легенда, ако не се лъжа в темата нямаше. Редактирано 8 Октомври 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 8 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 И аз мисля че схемата е еднаква за всички 1.8Т от новото поколение с N249, DBW и ME7.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Нещо не мога да разбера №8 какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Горивен регулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Вярно, това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Какво става колега? Изолира ли 249-ката? Имали някаква промяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 23 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Много бачкане тия няколко седмици, като остане време ще го изолирам и ще пиша дали има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване