Jump to content

Разсъждения върху един лог


Recommended Posts

Логнах днеска колата с Вагком, че от доста време имам съмнение че заводския блоу-офф вече не успява да задържи нужното налягане.

Колата е 1.8Т 180 коня + чип и без катализатор.

Като гледам лога максимум стойността на МАФа ми е 161 г/с което по формулата дава около 201 к.с. което малко ми малее.

Другото което е гледам че около 5000 об/мин ECU-то иска 1.1 бара, а реалното налягане е 0.84

Колата върви мазно и плавно без никакви проблеми, но сякаш не достатъчно и от тоя лог като че ли се насочвам към смяна с накакъв метален блоу офф.

Моля за мнение дали разсъждавам правилно :)

LOG-01-004444441-003-115.xls

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

124 видели темата и никой нищо не написал...

Мойта кола е APU с чип.

Попадна ми един кът офф от ТТ и реших да сменя моя.Без да имам някакви проблеми, просто ей така да видя дали ще има разлика.Преди да го сложа го тествах и видях, че около 0.9бара почва да изпуска по малко.Шпекса беше писал някъде, че е тествал и той резултата е сущия.

Когато свалих моя се оказа, че е тотален леш.От който и да е отвор като надуя с уста и изпуска яко!

След като сложих тоя от ТТ разлика трудно долових.Предимно в ниските около 2500-2800об като чели вървеше една идея по-добре.При пълна гас пак пикваше до същите стоиности които правше и със скъсания клапан.

На твоя ЛОГ ми се струва, че не даваш цялата гас дотатъчно дълго. :gruebel:

Ето един мой ЛОГ, веднага след като слойих ТТ клапана.

П.П. Не знам защо не ми позволява да кача файла с разширение csv,затова го "ренейм"-нах на xls.

LOG-01-011-115-116 2Б.xls

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

boost.png

Определено има нещо нередно в тая графика... На коя предавка си тествал?

от тоя лог като че ли се насочвам към смяна с накакъв метален блоу офф.

Иначе имам един Forge 007P за продаване... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия лог беше само на 2-ра и може затова да не е много показателен.

Сега си взех някакъв измислен клапан на AutoGauge метален, рециркулационен.

http://tuning-parts.bg/raztovarvashti-bov/1395/

Има малко подобрение, но пък сега ми изби N249 mechanic malfunction.

Явно ще трябва да направя популярния N249 bypass щото изпуска налягане сега от там според мене.

Сега е на около 167-168 г/с но все си мисля че може още малко с това турбо.

Лога-а е на 2ра, 3та и 4та до прекъсвач

LOG-new.xls

Редактирано от MK4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има малко подобрение, но пък сега ми изби N249 mechanic malfunction.

Явно ще трябва да направя популярния N249 bypass щото изпуска налягане сега от там според мене.

boost2.png

Пак не ми изглежда много наред... Доста голяма разлика между исканото и реалното налягане. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се позачетох за N249 bypass.., вакума който отива от N249 към DV-то трябва да го откача от N249 и да сложа директно на всмукателния колектор. От към DV клапана даже пише че не се откача, това ли е процедурата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото аз четох, N249-ката го вързваш сам за себеси, а вакума от DV директно в колектора. Ако оставиш N249-ката да не е вързана ще трещи грешка, за това трябва да я вържеш. Ето ти линкче.

http://forums.audiworld.com/picture.php?albumid=87006&pictureid=134248

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е за някакъв напречен. Едва ли има голяма разлика, все пак клапана е един и същ, при 2.7Т е същата схемата. За легенда, ако не се лъжа в темата нямаше.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...