Ivan Borisov Публикувано 26 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2012 Здравейте колеги след дълги ремонти по моята а4-ка, носачи, смяна на задните тампони с полиоретанови, боядисване, лагери. Двигателя завидя че не му обръщам внимание и протече отзад през бакелитовия тройник зад дригателя на който се намира и датчика за темп. на водата. По път за Монтана за да сменя талона след като вече я боядисах. След Дългото стоне в гаража водата беше изчезнала някъде и вероятно съм я прегрял и от температурата е създала налягане и е пукнала бакелитовия тройник, от който и малкото останала вода се е изпарила. След като видях че пуши спрях, на близо имаше река напълних водя, налях, и най-лошото, подадох газ и надува маркучите бълбука от разширителя, викам си айде изгоря гарнитурата ще олекна с 400-500лв. Прибрах се вкарах я при един приятел, който има гараж и прави коли викам ще я разваляме да сменим гумичките на клапаните тъкмо че попушваше и гарнитурата на главата. Разглобихме свалихме всичко. Напасахме клапаните един от които смених че беше изгорял. събрахме главата зацепихме валовете смених: -семерингите на разпр.валове на коляновия вал, маслена помпа-нова водна помпа-бакелитовия тройник-платсмасов маркуч за маслените пари-ролки-на динамо (колектор, лагери)-една тръбичка от турбото до картера (сълзеше маслсо от нея)-Гарнитура на главата -Гарнитура на капака за клапаните -Гумички на клапаните-ремъци: ангренаже, пистов, трапецовиден-масло 10в40 мобил-маслен филтър-антифриз. Събрахме всичко запалихме поработи малко, позагря подадох и газ пипам маркуча пак се издува и водата бълбука, тогава извадих малкото маркуче, което влиза от горната страна на казанчето ф8. и виждам че от там излиза само пара под налягане и от нея бълбука водата в казанчето почудих се от какво може да е, и си викам сигурно термостата е запекъл леко отворен и водата е загряла толкова че вместо да циркулира през големия кръг тя направо се изпарява под налягане. Реших да го махна и да пробвам пак без него. проблема с бълбукането се реши (вода си циркулира) но не е с твърдия маркуч на водата (който влиза в радиатора)и издуването му след подаване на газ. сега я карам без термостат докато купя вчера ходих на дискотека с нея умрях от студ на връщане сложих един картон на радиатора пак загря повече от колкото трябва за секунда видях че попушва спрях и видях как от един маркуч свисти вода а в системата има налягане и маркуча е на камък. незнам в какво да се съмнявам вече дали има въздушна възглавница някъде и при загряване въздуха се разширява и за това става така незнам. Също така след смяната на горепосочените неща колата някъкси прекъсва на моменти не работи стабилно харчи доста повече към 15-16 извънградско(сигурно от това че е постоянно студена), няма мощност преди се стрелкаше а сега е тромава, осещам че нещо и пречи на това да се изфорсира добре. Съмняваме центровката защото половин зъб се разминава горното от долното колело.Очаквам мения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k r u m Публикувано 26 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2012 (Редактирано) Освен гарнитура на главата може ипроблема да е в самата глава щом продължава да надува . Не пишеш главата "шлайфа " ли я след като я свали? Редактирано 26 Декември 2012 от k r u m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Borisov Публикувано 26 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2012 (Редактирано) не съм я шлайфал, мина ми през ума, че може да е от самата глава, но не би ли трябвало да бълбука и от казанчето ако вкарва налягане от там Редактирано 26 Декември 2012 от Ivan Borisov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 Най-добре свали главата да и ударят едно лице, и се моли да е малко крива ако ли не значи е спукана. Дано не е второто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 Ех колега толкова работи си сменил,а един шлайф не си ударил.Доколкото съм чувал една глава сваля ли се задължително се шлайфа да ти е мирна главата.Досега сами сменяли две гарнитури на предишни коли и майстора като ме пита да шлайфам ли главата казвам да,гумички да сменям ли да,да я снимам ли пак да.Както казват то балтона изгоря ние копчетата гледаме.Весели празници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Borisov Публикувано 27 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 благодаря ви колеги да се надяваме че не е от главата, след нова година ще я закарам да видим какво ще каже майстора.Весели празници!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Borisov Публикувано 22 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 проблема се оказа, че системата не е била обезвъзушена добре. И от това се надуваше и маркуча на водата. След като загрее на 90 градуса се изважда единия маркуч от радиатора на парното на който има една дупчица, изважда се до нея и се чака докато започне да тече плътна струйка вода. Благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts