Jump to content

НАДУВА МАРКУЧА ЗА ВОДАТА


Ivan Borisov

Recommended Posts

Здравейте колеги след дълги ремонти по моята а4-ка, носачи, смяна на задните тампони с полиоретанови, боядисване, лагери. Двигателя завидя че не му обръщам внимание и протече отзад през бакелитовия тройник зад дригателя на който се намира и датчика за темп. на водата. По път за Монтана за да сменя талона след като вече я боядисах. След Дългото стоне в гаража водата беше изчезнала някъде и вероятно съм я прегрял и от температурата е създала налягане и е пукнала бакелитовия тройник, от който и малкото останала вода се е изпарила. След като видях че пуши спрях, на близо имаше река напълних водя, налях, и най-лошото, подадох газ и надува маркучите бълбука от разширителя, викам си айде изгоря гарнитурата ще олекна с 400-500лв. Прибрах се вкарах я при един приятел, който има гараж и прави коли викам ще я разваляме да сменим гумичките на клапаните тъкмо че попушваше и гарнитурата на главата. Разглобихме свалихме всичко. Напасахме клапаните един от които смених че беше изгорял. събрахме главата зацепихме валовете смених:

-семерингите на разпр.валове на коляновия вал, маслена помпа

-нова водна помпа

-бакелитовия тройник

-платсмасов маркуч за маслените пари

-ролки

-на динамо (колектор, лагери)

-една тръбичка от турбото до картера (сълзеше маслсо от нея)

-Гарнитура на главата

-Гарнитура на капака за клапаните

-Гумички на клапаните

-ремъци: ангренаже, пистов, трапецовиден

-масло 10в40 мобил

-маслен филтър

-антифриз.

Събрахме всичко запалихме поработи малко, позагря подадох и газ пипам маркуча пак се издува и водата бълбука, тогава извадих малкото маркуче, което влиза от горната страна на казанчето ф8. и виждам че от там излиза само пара под налягане и от нея бълбука водата в казанчето почудих се от какво може да е, и си викам сигурно термостата е запекъл леко отворен и водата е загряла толкова че вместо да циркулира през големия кръг тя направо се изпарява под налягане. Реших да го махна и да пробвам пак без него. проблема с бълбукането се реши (вода си циркулира) но не е с твърдия маркуч на водата (който влиза в радиатора)и издуването му след подаване на газ. сега я карам без термостат докато купя вчера ходих на дискотека с нея умрях от студ на връщане сложих един картон на радиатора пак загря повече от колкото трябва за секунда видях че попушва спрях и видях как от един маркуч свисти вода а в системата има налягане и маркуча е на камък. незнам в какво да се съмнявам вече дали има въздушна възглавница някъде и при загряване въздуха се разширява и за това става така незнам. Също така след смяната на горепосочените неща колата някъкси прекъсва на моменти не работи стабилно харчи доста повече към 15-16 извънградско(сигурно от това че е постоянно студена), няма мощност преди се стрелкаше а сега е тромава, осещам че нещо и пречи на това да се изфорсира добре. Съмняваме центровката защото половин зъб се разминава горното от долното колело.

Очаквам мения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен гарнитура на главата може ипроблема да е в самата глава щом продължава да надува . Не пишеш главата "шлайфа " ли я след като я свали?

Редактирано от k r u m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм я шлайфал, мина ми през ума, че може да е от самата глава, но не би ли трябвало да бълбука и от казанчето ако вкарва налягане от там

Редактирано от Ivan Borisov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре свали главата да и ударят едно лице, и се моли да е малко крива ако ли не значи е спукана. Дано не е второто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех колега толкова работи си сменил,а един шлайф не си ударил.Доколкото съм чувал една глава сваля ли се задължително се шлайфа да ти е мирна главата.Досега сами сменяли две гарнитури на предишни коли и майстора като ме пита да шлайфам ли главата казвам да,гумички да сменям ли да,да я снимам ли пак да.Както казват то балтона изгоря ние копчетата гледаме.

Весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви колеги да се надяваме че не е от главата, след нова година ще я закарам да видим какво ще каже майстора.

Весели празници!!! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

проблема се оказа, че системата не е била обезвъзушена добре. И от това се надуваше и маркуча на водата. След като загрее на 90 градуса се изважда единия маркуч от радиатора на парното на който има една дупчица, изважда се до нея и се чака докато започне да тече плътна струйка вода.

Благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...