Здравейте, колата има утечка на ток от акумулатора от120-160 милиампера.Заключих колата с дистанционно и изчаках около 10-15 минути но утечката остава.Тази утечка нормална ли е за тази кола,щото сваля акумулатора за 10-на дни ако не се кара.
Докато не вдигне 90гр.не пускай повече от 2-3 чертички сила на вентилатора.Иначе и моята а4 загрява доста бавно(след 10-на километра равен път). Миналата година слагах нов термостат на BEHR(20-на лв.)но мисля да взема оригинален и да пробвам с него.
Няма проблеми,и при моята В-ка става същото при смяна на гор.филтър.След известно време ще изчезнат.Ако след престой една нощ ти пали нормално значи е добре.Моята когато я угася,след време винаги оставя едно балонче в прозрачния маркуч между филтъра и гнп-то,но така си е с години и няма проблеми.
Това че се клати диска не е проблем,болтовете на джантата го фиксират.Ако става въпрос за маншона на карето вероятно е сцепен и в най-скоро време е добре да го смениш,и до понеделник(или 100км)няма да имаш проблеми.За свистенето нямам идея от какво може да е.
Няма такова реле(поне аз незнам да има).Трябва да се измери напрежението с мултицет и ако варира да се направи ревизия на алтернатора т.е.четки,регулатор напрежение,диоден блок и т.н.
Ако си с мап сензор вътре в еку-то,имаш едно тънко маркуче,което влиза в еку.Един тройник и в купето.Като гледам снимките май си с външен мап и трябва дупчене.
Когато слагах сд-то и аз като теб търсех + от контакт(т.е.при изваждане на ключа да прекъсва червения + на сд-то)но не намерих.Виждам че и при други колеги е така и мисля че така е направено.Иначе + след контакт може да се пусне,но сд-то ще работи само при работещ двигател(контакт)което лично мен не ме устройва.За пример на жената корсата го има този + и сонито гасне при вадене на ключа придружено със звуков сигнал(както трябва да е).
На моя афн симптомите(тресенето при потегляне) са като на колегата Стоян Тумбев,появява се при загрял двигател и по-често използване на съединителя(градско движение).Аз го отдавам на проблем с демпферния маховик и мисля да го сменям с плътен.От друга страна пък колегата казва че е минал на плътен и пак има тресене и вече съм шах.Дано се намери накрая ключа за бараката.
На моя афн излезна лесно (сондата с поплавъка)но на един приятел с 1.8адр доста се помъчихме докато излезе.Понапъни малко , в долния край на сондата има едни щипки с които е захваната за резервоара.На бензинката се оказа прекъсната жичка.