georgi_k

Members
  • Content Count

    637
  • Joined

  • Last visited

About georgi_k

  • Rank
    User
  • Birthday 04/27/1978

Друго

  • Kaра
    A4AvantAFN,B31.6td

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    с.Генерал Тодоров общ.Петрич
  • Interests
    лов и коли

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Докато не вдигне 90гр.не пускай повече от 2-3 чертички сила на вентилатора.Иначе и моята а4 загрява доста бавно(след 10-на километра равен път). Миналата година слагах нов термостат на BEHR(20-на лв.)но мисля да взема оригинален и да пробвам с него.
  2. На 49 канал ти е реалната темп.предполагам климатроника те е с 76 канала(като на моята а4)Според мен всичко е наред,само че си за нов термостат.
  3. Няма проблеми,и при моята В-ка става същото при смяна на гор.филтър.След известно време ще изчезнат.Ако след престой една нощ ти пали нормално значи е добре.Моята когато я угася,след време винаги оставя едно балонче в прозрачния маркуч между филтъра и гнп-то,но така си е с години и няма проблеми.
  4. Аз пък сложих от ауди 80,защото имах под ръка и е същото(само казанчето).
  5. Това че се клати диска не е проблем,болтовете на джантата го фиксират.Ако става въпрос за маншона на карето вероятно е сцепен и в най-скоро време е добре да го смениш,и до понеделник(или 100км)няма да имаш проблеми.За свистенето нямам идея от какво може да е.
  6. Симптоми на тръгнала да си заминава гарнитура на главата.Или ако си сменял скоро антифриз да има въздух в системата.
  7. Няма такова реле(поне аз незнам да има).Трябва да се измери напрежението с мултицет и ако варира да се направи ревизия на алтернатора т.е.четки,регулатор напрежение,диоден блок и т.н.
  8. Ако си с мап сензор вътре в еку-то,имаш едно тънко маркуче,което влиза в еку.Един тройник и в купето.Като гледам снимките май си с външен мап и трябва дупчене.
  9. Когато слагах сд-то и аз като теб търсех + от контакт(т.е.при изваждане на ключа да прекъсва червения + на сд-то)но не намерих.Виждам че и при други колеги е така и мисля че така е направено.Иначе + след контакт може да се пусне,но сд-то ще работи само при работещ двигател(контакт)което лично мен не ме устройва.За пример на жената корсата го има този + и сонито гасне при вадене на ключа придружено със звуков сигнал(както трябва да е).
  10. На моя афн симптомите(тресенето при потегляне) са като на колегата Стоян Тумбев,появява се при загрял двигател и по-често използване на съединителя(градско движение).Аз го отдавам на проблем с демпферния маховик и мисля да го сменям с плътен.От друга страна пък колегата казва че е минал на плътен и пак има тресене и вече съм шах.Дано се намери накрая ключа за бараката.
  11. Ако климатроника ти е с 76 канала,гледай темп.на 49 канал.Поне при мен е там и е еднаква с вагкома.
  12. На моя афн излезна лесно (сондата с поплавъка)но на един приятел с 1.8адр доста се помъчихме докато излезе.Понапъни малко , в долния край на сондата има едни щипки с които е захваната за резервоара.На бензинката се оказа прекъсната жичка.
  13. Сменил си турбопътища,а този май си го пропуснал,предполагам е хвърляло масло оттам.
  14. georgi_k

    Тресе

    Не си познал,джантите бяха оригинални(железни) на vw-audi 15-ки и 4-те.Като ги сложих отзад се усещаше по-слабо тресене.Намерих от морга 2 броя от резервни гуми пак същите джанти и няма тресене.Използвам ги за зимните гуми комплект,за летните съм с алуминиеви.