vlado_gb Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 (Редактирано) Здравейте вече мога да Ви нарека колеги. Преди близо месец се сдобих с 80 B4 95 година 2000 кубика 90 коня и оттогава започвам да си мисля, че само ме е чакало да го взема и започнаха проблемите. Първо да кажа, че по двигатели не разбирам много просто мои наблюдения. Първо направи проблем с паленето на бензин оказасе скъсана мембрана и смесва газ с бензин и на газ върви нищо и няма на безнзин натискам педала няма никои и изгасва проблема беше решен. Второ меката връзка(мисля така се нарича) на средата на предните врати се скъса сега понеже и аз незнам какво да правя да я заваря или сменя проблема се решава след ръчното и поставяне след изваждане. Трето и може би най което ме притесни беше значи взел сам я преди месец в началото мерак или какво, но не ми направи такова впечатление, но колата си пушеше доста. Приятели ми казват това е конденз, това не била загряла или др. Да, но тя загряла студена на газ бензин си пуши, докато не започна да чука в двигателя нещо мисля си клапани ли какво не знам, но си чукаше запалвам започваше да чука и след минута се успокояваше, да но започна да чука и при загрял мотор при студен не се обажда, а при топъл си чука. Друго нещо което ми стресана беше, че при студен двигател и запалването му просто буквално искаше да излиза от коша си, всичко утихваше след 3-4 мин на запален мотор. И днес вече беше капака, чакаи да проверя маслото като съм я карал не повече от 500-600 км от както съм я взел и като я взимах си имаше масло, но си беше за смяна и вдигам щеката долу една капка, бърша с парцала слагам напълно суха, лампа за масло не е светвала. И вече незнам какво да правя като вървеж колата не мога да кажа, че има разлика върви си, да съм я настъпвал нормално. Прочетох теми тук за горене на масло и си мисля, че може би отивам на ревизия на главата или дано не нещо по сериозно. И молбата ми е да ми препоръчате сервиз в Габрово който могат да свършат тази работа и ако може някаква цена. И дали е възможно проблема да е по-голям отколкото си мисля. Поздрави Редактирано 30 Декември 2012 от vlado_gb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 (Редактирано) Болката на всички аудита от тези години е гумички на клапаните.Смени първо тях,преди да си влязъл във големите филми.Гумичките струват от лев до два бройката х8 и работа 20-30 лева.Дано се оправи-90 процента се оправят само от тях.За чукането на загрял мотор-смени си маслото с полу-синтетика и би трябвало да утихне Редактирано 30 Декември 2012 от Ясен Русков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_gb Публикувано 30 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 Благодаря за отговора другото, което искам да попитам е вече говорих с човек от форума за поръчка на масло предишния собственик ми каза, че е с 15/40 това масло ли да и взема или 10/40 кое е по-добрия вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Karimov Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 Благодаря за отговора другото, което искам да попитам е вече говорих с човек от форума за поръчка на масло предишния собственик ми каза, че е с 15/40 това масло ли да и взема или 10/40 кое е по-добрия вариант.Със сигурност 10/40 това емаслото за теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 10/40 е маслото за теб.Това минерално масло,с което ти е колата в момента,ако е на 7-8 хиляди километра,като загрее става рядко като чорба.Другото което се сетих-изкарай щеката и виж дали мирише на суров бензин.Ако мирише-лошо-тогава влизаш във филма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_gb Публикувано 30 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 Ок действам тогава смяна гумички и масло 10/40. А за щеката утре първо това ще проверя. И ако мирише какво да очаквам. Извинявам се, че питам така, но просто колата си ми харесва и искам да е добре, а не разбирам още много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 Ок действам тогава смяна гумички и масло 10/40. А за щеката утре първо това ще проверя. И ако мирише какво да очаквам. Извинявам се, че питам така, но просто колата си ми харесва и искам да е добре, а не разбирам още много.Ако мирише-означава заминали сегменти-по скъп ремонт.Но пак не е фатално,не се притеснявай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 Здравей, колега. Жалко, че така започва всичко по колата ти, но уви комбинацията стара кола и немърлив бивш собственик е кофти тръпка Сега да се опитам и аз да те насоча, до колкото мога де....- Причукването при студен старт, ако е същото като това когато ти загрее мотора значи 99% са повдигачи и то от кофти масло. Аз лятото го имах по същия начин с масло 15-40 наливен ТОТАЛ....Дето се вика още след Нова година източи сегашното си масло и сипи едно 10-40 (това е препоръчал и производителя)....ако са повдигачи ще утихне мотора.- Тресенето на самия мотор вече може да е от други неща.....как се усеща, като работа на 3 цилиндъра или просто се тресе като от скъсани тампони на двигателя - Хубаво е да развиеш свещите след каране малко извънградско и да видиш как са, ако си свикнал да им познаваш симптомите де...и виж замери компресия да си сигурен. В този мотор сигментите са последното нещо дето се износва при нормална експлоатация.- Сега маслото дето ти губи вероятно е от гумички....аз до скоро бях с разход 1л. на 1000 км. и като сменихме гумички на клапани за близо вече 900 км. нямам загуби и не ми пуши колата. 80-ките си изкарват доволно пара от конденз, еле в студа, но той е като мъгла не е онзи синкав и миризлив дим от масло....ще се ориентираш.Дано си я стегнеш колата и да си се возите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts