Jump to content

Проблем с масло B4


vlado_gb

Recommended Posts

Здравейте вече мога да Ви нарека колеги. Преди близо месец се сдобих с 80 B4 95 година 2000 кубика 90 коня и оттогава започвам да си мисля, че само ме е чакало да го взема и започнаха проблемите. Първо да кажа, че по двигатели не разбирам много просто мои наблюдения. Първо направи проблем с паленето на бензин оказасе скъсана мембрана и смесва газ с бензин и на газ върви нищо и няма на безнзин натискам педала няма никои и изгасва проблема беше решен. Второ меката връзка(мисля така се нарича) на средата на предните врати се скъса сега понеже и аз незнам какво да правя да я заваря или сменя проблема се решава след ръчното и поставяне след изваждане. Трето и може би най което ме притесни беше значи взел сам я преди месец в началото мерак или какво, но не ми направи такова впечатление, но колата си пушеше доста. Приятели ми казват това е конденз, това не била загряла или др. Да, но тя загряла студена на газ бензин си пуши, докато не започна да чука в двигателя нещо мисля си клапани ли какво не знам, но си чукаше запалвам започваше да чука и след минута се успокояваше, да но започна да чука и при загрял мотор при студен не се обажда, а при топъл си чука. Друго нещо което ми стресана беше, че при студен двигател и запалването му просто буквално искаше да излиза от коша си, всичко утихваше след 3-4 мин на запален мотор. И днес вече беше капака, чакаи да проверя маслото като съм я карал не повече от 500-600 км от както съм я взел и като я взимах си имаше масло, но си беше за смяна и вдигам щеката долу една капка, бърша с парцала слагам напълно суха, лампа за масло не е светвала. И вече незнам какво да правя като вървеж колата не мога да кажа, че има разлика върви си, да съм я настъпвал нормално. Прочетох теми тук за горене на масло и си мисля, че може би отивам на ревизия на главата или дано не нещо по сериозно. И молбата ми е да ми препоръчате сервиз в Габрово който могат да свършат тази работа и ако може някаква цена. И дали е възможно проблема да е по-голям отколкото си мисля. Поздрави

Редактирано от vlado_gb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болката на всички аудита от тези години е гумички на клапаните.Смени първо тях,преди да си влязъл във големите филми.Гумичките струват от лев до два бройката х8 и работа 20-30 лева.Дано се оправи-90 процента се оправят само от тях.За чукането на загрял мотор-смени си маслото с полу-синтетика и би трябвало да утихне

Редактирано от Ясен Русков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора другото, което искам да попитам е вече говорих с човек от форума за поръчка на масло предишния собственик ми каза, че е с 15/40 това масло ли да и взема или 10/40 кое е по-добрия вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора другото, което искам да попитам е вече говорих с човек от форума за поръчка на масло предишния собственик ми каза, че е с 15/40 това масло ли да и взема или 10/40 кое е по-добрия вариант.

Със сигурност 10/40 това емаслото за теб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10/40 е маслото за теб.Това минерално масло,с което ти е колата в момента,ако е на 7-8 хиляди километра,като загрее става рядко като чорба.Другото което се сетих-изкарай щеката и виж дали мирише на суров бензин.Ако мирише-лошо-тогава влизаш във филма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок действам тогава смяна гумички и масло 10/40. А за щеката утре първо това ще проверя. И ако мирише какво да очаквам. Извинявам се, че питам така, но просто колата си ми харесва и искам да е добре, а не разбирам още много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок действам тогава смяна гумички и масло 10/40. А за щеката утре първо това ще проверя. И ако мирише какво да очаквам. Извинявам се, че питам така, но просто колата си ми харесва и искам да е добре, а не разбирам още много.

Ако мирише-означава заминали сегменти-по скъп ремонт.Но пак не е фатално,не се притеснявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Жалко, че така започва всичко по колата ти, но уви комбинацията стара кола и немърлив бивш собственик е кофти тръпка :steinigung: Сега да се опитам и аз да те насоча, до колкото мога де....

- Причукването при студен старт, ако е същото като това когато ти загрее мотора значи 99% са повдигачи и то от кофти масло. Аз лятото го имах по същия начин с масло 15-40 наливен ТОТАЛ....Дето се вика още след Нова година източи сегашното си масло и сипи едно 10-40 (това е препоръчал и производителя)....ако са повдигачи ще утихне мотора.

- Тресенето на самия мотор вече може да е от други неща.....как се усеща, като работа на 3 цилиндъра или просто се тресе като от скъсани тампони на двигателя :gruebel:

- Хубаво е да развиеш свещите след каране малко извънградско и да видиш как са, ако си свикнал да им познаваш симптомите де...и виж замери компресия да си сигурен. В този мотор сигментите са последното нещо дето се износва при нормална експлоатация.

- Сега маслото дето ти губи вероятно е от гумички....аз до скоро бях с разход 1л. на 1000 км. и като сменихме гумички на клапани за близо вече 900 км. нямам загуби и не ми пуши колата. 80-ките си изкарват доволно пара от конденз, еле в студа, но той е като мъгла не е онзи синкав и миризлив дим от масло....ще се ориентираш.

Дано си я стегнеш колата и да си се возите :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...