Geremi Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Здравейте, колеги! Проблема е следния от много време колата ми имаше един шум при движение, който в последно време стана много силен. Не се променяше при завой, а единствено се усилваше с увеличаване на скоростта. Независимо от това дали е на скорост или не колата, все го имаше. Два сервиза посетих за този проблем и на двете места твърдят, че е скоростната кутия и по-специално лагер на вторичния вал. Въпросът ми е кое е по-добре да се направи:1) Подмяна на кутията с такава втора употреба ( имам я налична, но в неизвестно състояние);2) Отваряне на двете кутии и събиране на една;3) Отваряне само на настоящата и смяна на лагера. За труд, който включва сваляне, ремонт и качване ми искат 250лв. Това нормална цена ли е? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 (Редактирано) Висока е цената.Питай Митака - той дали има възможност да ти я правиhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=135352 Редактирано 19 Януари 2013 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 250.лв е смешна цена за ремонт на тази кутия и да се направи както трябва си е бая разглобяване и игра за събиране та че цената не е висока даже е ниска ако питаш мен ас се занимавам с скорости и ремонт и то оторизиран сервиз цената е ниска за ромонт на тази кутия мое мнение внимавй!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Абе за смешна, не е смешна! Но не е и кой знае колко висока. Все пак включва демонтаж и монтаж, нойто не е толкова лек като на кола с напречен мотор. Работата е там, че не се знае колко ще струва лагера и ще има едно на ум дали ще настроят натяга на лагеруването на втория вал както пише по книгите. Дори не може да се каже дали е заминал точно лагер на втория вал. Може да е лагер на касетата на дифа, а там при смяната настройките на хлабини, стегнатости и т.н. са още по-специфични и изискват специални инструменти, които не се продват по магазините.Щом имаш друга кутия слягай направо нея. преди това източи маслото в прозрачен съд и го прегледай. Ако не е пълно с жълти или бели метални частици, наливай, слагай на колата и карай. Старата кутия ще си я запазиш за части и те така. По мои наблюдения най-слабото място (не че е слабо по принцип, просто е от най-слабите) на тези кутии са синхронизаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 19 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Ами мисля да скачам на директна смяна без отваряне, пък каквото сабя покаже. Благодаря за мненията ви, ще пиша какъв е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KapaM_Aygu Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Здравейте.Някой би ли ми помогнал?На аудито ми което е а6 3.0 тди 4ф биксенон левия фар не ми завива на лявопри завой.На дясно на горе и на доло се движи.Имаш ли идея как мога да го оправя или нов ще ми трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts