Slavcho Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Моята е точно на същия хал. Карам я вече година и няма проблеми, но мисля на пролет да приключа с тая мъка. Незнам само дали да не се метна на варианта твърд маховик и съединител с пружини. Изкам обаче да видя някой, който вече го е направил, защото се носят легенди за хора,които карат така,но къде са тези хора да споделят опита си - незнам! ;)/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Ще си счупите двигателите с тези твърди маховици. Хората са го направили така от необходимост, а не с намерение да прибират пари за скъпи части. Какво очаквате да признае който и да е - "аз реших ъъ таковата ... не ми се даваха 1000 лева за маховик иии ... сложих обикновен и то както си карах и тя изтропа и спря...". Ще скъса вала та огин ше светне, ама вие си знаете...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 (Редактирано) Появи се два пъти еднакъв текст.Добре, към човека с вадещата се букса при дърпане на седалката - това е несериозно. Ако трябва свали тая седалка, направи тази букса един път за винаги и си направи колата, ако искаш да я имаш и да разчиташ на нея. Редактирано 28 Януари 2013 от Andy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 за буксата: за моята B5 в ауди сервиза тук в Бургас ми казаха, че предлагали подмяна на буксата, на която цената била, около 30лв. Вече за труд колко ще вземат не знам, но не вярвам да е повече от стойноста на буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktory89 Публикувано 7 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Така... все пак взех решение и смених маховика... с него смених и съединителя и един семеринг, който е бил някъде там...Резултатът е, че двигателя започна да работи малко по-добре, спря да трака и не тресе чак толкова много.- това е положителния резултатНо периодичното тресене си остана- сега просто то е по-леко. Майсторът ми каза, че това изцяло е от компютъра. Заедно с това леко тресене имам менене на оборотите, задържане на ниски обороти при палене за около 2 секунди и неработещия датчик за бензина- това са били проблеми изцяло от двигателния компютър. Каза ми, че изцяло трябва да ми се смени софтуера, като се вземе от друг компютър от някоя читава А3-ка софтуера и същото време трябва да си купя ново табло- каза, че това нямало да пасне с новия сфтуер- трябвало компютъра и таблото да бъдат от една и съща кола. Та дано съм помогнал с това инфо и на други колеги, както и ще е супер сега отново някой да си каже мнението вече човек, който разбира от тези компютри. ПС: буксата е оправена (запоена) и аирбега не свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario9900 Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 Ами той Цецо ти каза да отидеш при Мишо да ти прегледа колата ама ти не сега ще сменяваш това после онова и накрая пак на същия хал. Запиши си час поне да знаеш дали ще я бъде таз кола или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 (Редактирано) Така... Стария маховик запази ли го, ако можеш направи му една снимка. Аз ти казах, че грешиш, защото точно този мотор го разбират много малко майстори и първо му се прави оглед на показателите чрез ваг - ком, който разбира му прави една хубава центровка и мотора ти се успокоява , а ъпдейт на софтуера могат ти направят в Порше и някой други тънкости се правят и мотора заспива, без да се налага преждевременна смяна на маховик - ти сега след всички тези работи дето си сменил до тук, ако смениш и таблото и софтуера и тая кола се едно нова я купуваш. Примерно във Варна това го прави Иво (Ifidik) и Самуил - Самито (beg4kata), а в София въпросния Мишо.ПС: Колко ти излезе цялата тази интервенция по смяната? Редактирано 8 Февруари 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktory89 Публикувано 8 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 Да, запазих маховика- наистина си беше за смяна, всички майстори, при които ходих го потвърдиха. То сутрин като палех чукаше яко на метал и нямаше спор, че това е от маховика. Това обачве не ми пречеше толкова много колкото другите неща, които се надявах, че ще изчезнат със смяната му. Особено това интервално тресене при загрята кола и грешката при отчитане на горивото. Относно ваг-кома- майстора си е играл доста да го гледа и настройва, но просто софтуера на колата не е като хората. За това мисля да отида при Мишо да видя какво ще каже той- за това ако може някой да ми каже някакъв телефон и кординати, защото не можах да намеря актуални във форума...( сигурно не съм търсил достатъчно) Относно смяната- всичко съм го търсил от различни познати... но нормалните цени на комплект маховик и съединител sachs + лагер помпа valeo= 1300- 1500 лвсемеринг = 90 лв ремонт 100-150 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване