honda_plamen Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Привет на всички съфорумници и се извинявам за въпроса но не попаднах на подобна тема.Бихте ли казали какво е работното налягане на бензиновата помпа -колата е А4-В6- 1.8т 150 коня AVJ мотор 2001 год. понеже имам проблем със паленето предимно на студен двигател и освен тая помпа друго не остана. мерих налягането и е около 3.7 атм но незнам колко трябва да бъде.Моля някой компетентен да помогне. Иначе за вървене нямам проблеми. Споделете моля ......., Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Температурния датчик дали показва вярно? Да не показва на мотора, че е топъл, пък той да не е пален от вчера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 2 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Датчика показва едно към едно с нов оригинален дори няколко дни ги бях разменил, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Питах, защото проблема е характерен за проблем с датчика. Изглежда обаче при теб не е от него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 2 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 при мен явно ще се окаже неоткриваем този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 3.8 bars +-0.2 bars по спомени. Я провери пластмасата на картерната вентилация здрава ли ти е - представлява един крив голям черен нахуй, излизащ от блока на двигателя и влизащ в един маркуч назад - всичко това под всмукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 11 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 значи помпата е добре а тая пластмаса ще я проверя стига да стигна до нея и ще споделя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 11 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 май таз хуйня е сцепена -дали тя прави проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuroni Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Сподели колега, че аз съм със същите оплаквания и оправия няма засега ............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 14 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 ремонта ще е евентуално в събота или неделя според свободното време и ще споделя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuroni Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 ОК ! Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 18 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 (Редактирано) Да споделя колеги---оправих картерните вентилации и сега да чукна на дърво на студен двигател двигател колата пали сякаш не е колата до онзи ден. :dance:/> .дано това да е бил проблема -няколко паленета сутрин и ще си покаже. Не вярвах че от тез вентилации се влошава стартирането на студено--успех и благодарности на колегата - Machine -за съвета :zustimm:/> :zustimm:/> :zustimm:/> Редактирано 18 Февруари 2013 от honda_plamen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts