илиян 66 Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 здравеите колеги при висока влажност не пали . имам газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 Кой мотор се не пали?И аз имам газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
илиян 66 Публикувано 9 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 (Редактирано) сменил сам всичко по газовата уредба нови свещи варти без да запали колата докато се удави Редактирано 9 Февруари 2013 от илиян 66 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 (Редактирано) Друже така е много трудно да се каже от какво не пали.Другото е,че на газ трудно ще я удавиш...Както и да е.Може да е датчик на Хол,палец/капачка на делкото,имобилайзер,бобина.....и какво ли още не,не ми се изброява.Има ли искра на свещите?От веднъж ли спря да пали?Като въртиш на стартер,започва ли да мирише на газ?Наистина са много неща.Щом при висока влажност,много е възможно да е спукана капачка на делкото...Така може само да се гадае. Редактирано 9 Февруари 2013 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
илиян 66 Публикувано 9 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 (Редактирано) ако не е влажно в гаража пали и я карам но сутрин когато стигне между 80 и 90 градуса колата не може да се форсира дави се и гасне . като минат 15 мин пали и цял ден карам без проблем.има искра на свещите.ако е влажно варти не пали мирише на газ Редактирано 9 Февруари 2013 от илиян 66 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 спукана капачка на делкото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 ако не е влажно в гаража пали и я карам но сутрин когато стигне между 80 и 90 градуса колата не може да се форсира дави се и гасне . като минат 15 мин пали и цял ден карам без проблем.има искра на свещите.ако е влажно варти не пали мирише на газМ дааа... заподозрените > капачка, палец, кабели Може да провериш кабелите, като на тъмно ги пръскаш с пулверизатор докато работи колата (ако видиш искри е ясно... смяна).Капачката, ако не е сменяна скоро я огледай... за проба само не е добра идея да се вземе нова, защото са си едни 100 лв.Ако палеца е проблемен, то там ще минеш с едни 15 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване