Jump to content

А6 С4 2.5 Quattro


Recommended Posts

Колеги, замислил съм се над тази обява ТУКи се чудя дали ще е удачен вариант?

Искам да сменя А4 1.9 1з мотор с тази от линка или подобна, но от снимките не мога да разбера дали е "качествена" бройка :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то да гледаш но да знаеш какво.

1.Махни кората над мотора да видиш какво е положението с помпа/да не е протекла.отделно по добре се чува как работи мотора.

2.При студен мотор прецени да не тресе мотора,или да работи с някави нехарактерни шимове причуквания.

3.Огледай демпферната шайба отпред/голямата на коляновия вал/да не бие при въртенето.Над нея как се държи амортисиора на обтегача на пистовия ремък.Ако ролката на обтегача поскача постоянно осезаемо със значителна амплитуда амортисиора е дал зел/120лв/.Относно демпферната шайба ,заслушай се при гасене на мотора се чува едно отчетливо причукване отпред,ако го има и тя е пътник/240лв/

4.Дигни колата да висне и огледайте 4 те тампона на магарето на мотора.На канал няма как да разбереш.цена на читави тампони 200лв,работа отделно.

5.кормилна рейка- дане е скъсан маншона,или да е протекла,или някой сменят с нов колкото да скрият проблема и разкарат колата./рейка от моргата 150,маншон 30,рециклиране на рейка 180 в сф./

6.да се закачи на ваг-кома - там доста може да се разбере стига тоз който гледа да знае какво да гледа.Някой пипат центровката за да работи по меко мотора като се е поразтракал.турбина/300лв/се хваща дебитомер/100 втора ръка/.

като цяло явно знаеш че модела е здрав но консумативите си искат парите.Не си мисли че някой ще ти продава такъв лашкан в БГ автомобил в перфектно състояние без подводни камъни.Моя камък беше бая голям след 1500 км първоначална радост смених блока комплект с вала и буталата и колата от 4500 хоп стана 5600.

дано ти помогнах.успех. :bia:/>

да добавя,ако ти дадат да покараш колата не я жали като стопли напъни я на по дълъг баир с издухване над 3500 оборота на предавкте ,спри и хвани водните мъркучи на охлаждането,ако са тръгнали да стват на щпек салам духа от главата.По принцип системата е под налягане ное само 1,2-1,4 атмосфера.Е има и друг начин ,на загрял мотор на гърловината на разщирителя постааят една сонда засичаща газове в охлаждащата система.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...