Jump to content

ИНЖЕКТОР ЗА СТУДЕНО ПУСКАНЕ


ndkoo

Recommended Posts

Привет колеги по коли.

Имам един малък проблем ,но както върви ще се окаже ,че е доста голям.Да започна с колата:

А6/96г-двигател 2.0 литра 140к.с. -АСЕ -->на бензин +газ.Проблема -->пали на четвърт /както се казва и судена и топла ,винаги я паля на бензин и минавам на газ - така колата е безпроблемна .но когато я оставя на бензин след като загрее :вдига СО ,разход на гориво ,ниските обороти се колебаят доста ,след като завъртя ключа да я угася понякога двигателя продължава да върти с тресене 1-2 секунди .След много мерене и умуване стигнах до извода --> инжектора за студено палене .Той би трябвало след 35 градуса на водата да спре да пръска гориво или двигателя ако е с по-висока температура изобщо да не пръска,но той при студен и топъл д-л си има напрежение на клемата равно на акумолатора.Смених температурния датчик за всеки случай-->резултата същия .Като гледам схемата това чудо май се управлява дирекно от КОМПА.а това май е лошо ,ако той е заминал струва около 1000 евро.

НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ТЕЗИ МОИ РАЗСЪЖДЕНИЯ ДАЛИ СА ВЕРНИ ?И МЕЖДУ БОБИНАТА НА ИНЖЕКТОРА И КОМПА ДАЛИ МЯМА НЯКАКВО РЕЛЕ ИЛИ НЕЩО ДРУГО ДА ГО УПРАВЛЯВА /ДРУГИТЕ ДВИГАТЕЛИ ИМАТ ТЕРМОРЕЛЕ / ЩЕ СЪМ ВИ МНОГО БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОЙ МИ ДАДЕ СЪВЕТ ИЛИ НЯКАКВО РЕШЕНИЕ..!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без да съм някав спец си мисля за дебитомера!!на тоя двигател тва му е наи големия дерт ,а и симптомите някак на дебитомер мязат!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-2214-1155632223_thumb.jpgКато каза дебитомер ,там има един отвор /със стрелката/ който е отворен и е пълен с мръсотия .На вашите коли така ли е или има някакъв винт,тапа или нещо друго ,а и за какво служи....?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че двигателят не гасне след спиране не захранването означава единствено, че има детонации в цилиндрите - най-вероятно проблема е по-нискооктанов бензин от предписания. Пробвай да заредиш от друго място по-добър бенизин и виж дали ще има промяна. За СОто - просто трябва да отидеш на диагностика - там ще си излезе всичко. Лично аз ходя и препоръчвам сервиза на БОШ под моста Чавдар.

Винтчето на снимката, доколкото се ориентирам е за регулиране на горивната смес. Трябва да се пипа само на стенд. Фабрично е залято с калай (запечатано) при мен заводската настройка не е пипана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги по коли.

Имам един малък проблем ,но както върви ще се окаже ,че е доста голям.Да започна с колата:

А6/96г-двигател 2.0 литра 140к.с. -АСЕ -->на бензин +газ.Проблема -->пали на четвърт /както се казва и судена и топла ,винаги я паля на бензин и минавам на газ - така колата е безпроблемна .но когато я оставя на бензин след като загрее :вдига СО ,разход на гориво ,ниските обороти се колебаят доста ,след като завъртя ключа да я угася понякога двигателя продължава да върти с тресене 1-2 секунди .След много мерене и умуване стигнах до извода --> инжектора за студено палене .Той би трябвало след 35 градуса на водата да спре да пръска гориво или двигателя ако е с по-висока температура изобщо да не пръска,но той при студен и топъл д-л си има напрежение на клемата равно на акумолатора.Смених температурния датчик за всеки случай-->резултата същия .Като гледам схемата това чудо май се управлява дирекно от КОМПА.а това май е лошо ,ако той е заминал струва около 1000 евро.

НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ТЕЗИ МОИ РАЗСЪЖДЕНИЯ ДАЛИ СА ВЕРНИ ?И МЕЖДУ БОБИНАТА НА ИНЖЕКТОРА И КОМПА ДАЛИ МЯМА НЯКАКВО РЕЛЕ ИЛИ НЕЩО ДРУГО ДА ГО УПРАВЛЯВА /ДРУГИТЕ ДВИГАТЕЛИ ИМАТ ТЕРМОРЕЛЕ / ЩЕ СЪМ ВИ МНОГО БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОЙ МИ ДАДЕ СЪВЕТ ИЛИ НЯКАКВО РЕШЕНИЕ..!!

Инжектора впръсква гориво за секунди и то само ако температурата на двигателя е под 30градуса. Това се регулира само от датчика /+30 градуса/. Това не значи ,че се впръсква гориво постоянно докато загрее двигателя над 30 градуса. Махни буксата от датчика и виж ефекта. По принцип напрежение към инжектора се подава чрез датчика за кратко време 1-8 секунди.

Редактирано от bojo06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ОТГОВОРИТЕ !!!

Чрез кой датчик се подава напрежение на инжектора .При мен и при 80 градуса загрят д-л това напрежение стои.В неделя съм решил да го отварям да го видя дали пръска бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...