Lord of the Rings

Members
  • Content Count

    4,958
  • Joined

  • Last visited

About Lord of the Rings

  • Rank
    Голям фен
  • Birthday 12/18/1957

Друго

  • Kaра
    Ауди 100 2.0Е 16V

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    СОФИЯ
  • Interests
    Тенис, Сърф, Бридж... АУДИ!!!!

Recent Profile Visitors

4,486 profile views
  1. Нови накладки Текстар за Ауди 100 С4, 2,0 16V - 50 лв. Багажник (греди) за същото Ауди - 50 лв. От София съм. 0889 388 434
  2. Джантите са от Ауди 100 С4, 15", 5х112, 57,1мм. Джантите са с гуми, но само две от тях стават. - Цена 120лв. От София съм - 0889 388 434
  3. Супер!!! Цитиране на предходен пост!
  4. Аз реших по друг начин проблема. Във фирмата ни доставиха една апаратура, производителя беше сложил в опаковката бая силикагел в пликчета. Сложих ги в колата и потенето престана. Нямам идея, докога ще работи - като почнат пак да се потят ще изхвърля този и ще се оглеждам за друга доставка
  5. Принципно всеки лагер има каталожни данни, в които обикновено се дават условията на околната среда, наличие на специални изисквания, температурен диапазон, аксиално и/или радиално натоварване, допустими обороти (при специални лагери и доста други параметри). Някои производители дават допустими претоварвания на някои параметри - условно или безусловно. Примерно допуска се известно претоварване по обороти, но при по-ниска околна температура или при по малко натоварване по едната или двете оси. Все пак е ясно, че всяко претоварване в някаква степен ще намали експлоатационния ресурс на лагера. Доста си поприпомних теорията относно лагерите - тази седмица неуспешно се опитвахме да решим проблем с един доста специален лагер на KMF.
  6. Колега, не слуачайно съм дал линк, за да не правим свободни съчинения. Ставаше дума за числото след W, което е вискозитета при 100 градуса. Колкото е по-голямо - маслото е с по-голям вискозитет при тази температура. Или с други думи промяната на вискозитета от студено до топло (100 градуса) е по-малка. Никой не спори, че маслото става по-тънко при високите температури - просто по-голямото число след W означава че става по-малко тънко . За студения старт отношение има само числото пред W. От личен опит мога да споделя, че съм карал с Кастрол 10W60 (предписаното масло е 10W40), това беше преди да сменя гумичките на клапаните - бяха се разтропали бая. Та с по-стабилното масло се тракането почти изчезна, но пък и разхода се вдигна с около литър (мерено на извънградско).
  7. The SAE designation for multi-grade oils includes two viscosity grades; for example, 10W-30 designates a common multi-grade oil. The first number '10W' is the viscosity of the oil at cold temperature and the second number is the viscosity at 100 °C. http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil По голямото число след "W" означава, че маслото става по-малко рядко при високите температури. Или с други думи казано, линията на зависимостта на вискозитета на маслото от температурата е по-близо до хоризонталната - вискозитета се променя по-малко с повишаване на температурата.
  8. Преди 12 години купих Аудьо с "орригинално сменен" волан в Италия. Бяха сложили "спортен" такъв с по-малък диаметър. Почнах да търся оригинален, но през това време карането с малък волан взе, че ми хареса и се отказах. след 3-4 години смених италианския малък волан с друг такъв пак малък, но който ми хареса повече, като дизайн. Някъде във форума трябва да има снимки на волана.... (ако мястото, където съм ги шернал е още живо). Дали са преправяли нещо италианците нямам представа - така никога и не видях, как изглежда оригиналния волан "от долу", за да го сравня с настоящия. Клаксона си работи нормално.
  9. Според мен схемите с управление по превишаване на тока няма да работят - просто при замърсяване, нагар, при различни температури нормалните стойности на тока ще се променят в доста широк диапазон и няма да може да се настрои граничната стойност на тока. През зимата също така е възможно да се получи заледяване при студена кола. За механичен КИ ще трябва да се подберат елементи за по-тежки условия на работа. Има такива за високи и низки температури, влаго и взриво защитено изпълнение.... А и от гледна точка на надеждност, при тези условия на работа механиката ми се струва за предпочитане. Естествено, готовия клапан е най-доброто решение. Ръчното управление с жило е най-надеждно, но чисто субективно, лично мен не ме кефи - предпочитам автоматиката.
  10. В случая изключване по ток няма да е възможно - с времето съпротивителния момент ще се променя (нагар, замърсяване..), така че алтернативата е краен изключвател или оптичен датчик. Според мен, за случая най-подходящ е чисто механичен краен изключвател - на вала закрепваш лостче, което в двете крайни положения да натиска ключета. Мотора може и да не е с много голяма консумация, тъй като задвижва клапата през редуктор. Но във всеки случай трябва да измериш консумацията. Ако тока е по-голям от номиналния на ключетата добави по едно реле. Във всяка морга има бол всякакви релета...
  11. Колега, аз съм със същото АСЕ и съм на газ от 2004 година и нямам никакви грижи. Майстори също има, които настройват колата и на бензин и на газ. Това лято ходих два пъти до Гърция - общо към 2500 км. И само на извънградско на газ разхода беше малко под 9/100.
  12. Мисля, че най-добре е да я закараш на читаво място за диагностика. Аз съм доволен от две места: Сервиз Мотоман до Сточна гара и сервиз на Бош под моста Чавдар...
  13. Наскоро ми се случи на път да ми потъне педала на съединителя... Някак си се прибрах, като го вързах със сиджимка и дърпах педала нагоре на ръка... Оказа се, че се е счупила пружината вътре в помпичката. Пружината не се продава отделно, а нова помпа чини нейде към двеста лева. Хич не ми се даваха толкова заради неква си елементарна пружина, която и пейсе стотинки не струва. Затова си купих ремонтен комплект за 8,50 лв и с мойте механици свалихме и отворихме помпата. После те се разровиха в един огромен кашон с пружини и извадиха една почти досущ като счупената. Разликата беше в по-голямо сечение на тела на намерената пружина. Монтирахме здравата пружина, сменихме всички гумички и семеринги и съединителя си проработи "га нов". Вече навъртях към 1500 км. с така ремонтираната помпа. Само дето не разбрах от каква кола и какъв модел е пружината, която сложихме. По памет, единият от механиците каза, че била от някакъв Фиат, но не е сигурен. Както и да е, във фирма "Варианти" в Стара Загора може да се поръча практически каквато и да е пружина - по брой навивки, диаметър на тела и на самата пружина и размери. Колкото и да струва далеч нема да е двеста кинта.
  14. Благодаря! Цитиране на предходен пост!
  15. Готино! Все пак стотарката е малко по-големка от рендето. На това ренде малко му остана да издрапа до горе Колеги, май реших проблема. Е те тук има калкулатор каква кола с каква каравана си пасват: http://www.towcar.info/index.php Калкулатора показва, че каравана към 1600 кг е допустима за стотарката, дори ако колата е с 400 кг товар... Цитиране на предходен пост!